۰

بزرگترین تهدیدات مارول توسط یک گونه جدید از بین رفته است

بزرگترین تهدیدات مارول

بزرگترین تهدیدات مارول

بزرگترین تهدیدات مارول

تکان دهنده ترین و مرموزترین گونه مارول قبلاً نام خود را در تاریخ ثبت کرده است و سه تن از قدرتمندترین شرورهای دکتر استرنج را به طرز وحشیانه ای در چند لحظه شکست داده است. این شخصیت جدید در صحنه مارول فرمانروای قلمرو خود است و اگر کسانی که با او مخالف هستند مراقب نباشند، به زودی فرمانروای همه خواهد شد. در Devil’s Reign: Superior Four #2، کسی جز Doctor Doom Supreme خود را یکی از خطرناک ترین دشمنان سال ۲۰۲۲ نشان می دهد.

در Devil’s Reign: Superior Four، دکتر اختاپوس به Kingpin در دستگیری رید ریچاردز کمک کرده است و بنابراین، ساختمان باکستر و تمام اسرار درون برای تصرف آزاد هستند. اتو اکتاویوس تنها بر روی یک شی تمرکز می کند: دروازه Forever، وسیله ای که امکان سفر بین ابعاد مختلف را فراهم می کند. او سه دکتر اکتوپی دیگر را از مولتی‌ورس جمع می‌کند: اتو هاولت (با قدرت‌های ولورین)، اتو بنر (با قدرت‌های هالک) و اتو بلیز (با قدرت‌های گوست رایدر). اکتاویوس قصد دارد از ارتش اختاپوس جدید خود برای برتری در مولتی‌ورس استفاده کند . اما این تیم با نوع چهارم اختاپوس روبرو می شوند.

در Earth-8968، کاراکتر Doom Supreme، یک نوع Doctor Octopus که به رتبه Sorcerer Supreme دست یافته است، Otto را می گیرد و او را با هوش برتر، فناوری و جادوهای خود به گروگان می گیرد. Otto ، طبیعتاً شروع به لاف زدن می کند و تصمیم می گیرد اسیر کننده خود را تهدید کند، اما Doom Supreme به هیچ کدام از آن ها اهمیت نخواهد داد. ” من Shuma-Gorath، دورمامو را زیر به زانو درابردم، Knull را به خاکستر تبدیل کردم.” Otto سرپیچی می کند، اما اگر آنچه Doom می گوید درست باشد، پس او واقعاً بسیار قدرتمند است.

بزرگترین تهدیدات مارول

هر سه شرور موجودات فوق العاده قدرتمندی هستند که به طور سنتی به عنوان کاراکتر های شرور دکتر استرنج (و مبتنی بر سیمبیوت فرازمینی) شناخته می شوند. این یک سنت است که دکتر استرنج به جای جنگیدن رودررو با دشمنان خود، آنها را گول می زند، زیرا حتی جادوگر قدرتمندی همچون او نیز نمی تواند امیدی به مبارزه فیزیکی با امثال دورمامو داشته باشد. اما Doom Supreme می تواند و او از تسلط خود در جادو، نه تنها برای شکست دادن مخالفان خود استفاده کرده است، بلکه آنها را مایع و سوزانده است.

Doctor Doom در هر جهان کاملاً به دستاوردهای خود افتخار می کند، اما او در واقع این قدرت را دارد که درباره افتخارات خود لاف بزند.   آدم جای سوال است که اگر او به دنیای ۶۱۶ مارول سفر کند چه اتفاقی می افتد. امیدواریم که او فقط روی شرورهای دکتر استرنج تمرکز کند و نه قهرمانان جهان، زیرا آنها شانس کمی برای متوقف کردن Doom Supreme خواهند داشت.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *