۰

نکاتی در مورد آلبوس دامبلدور که شاید به آنها توجه نکرده باشید

نکاتی در مورد آلبوس دامبلدور

آلبوس دامبلدور

آلبوس دامبلدور

همه می‌دانند که دامبلدور به آبنبات لیمویی و به الگوهای بافتنی علاقه داشت اما در اینجا جزئیات دقیق‌ تری در مورد مدیر مدرسه هاگوارتز آورده شده است!

آلبوس پرسیوال ولفریک برایان دامبلدور خیلی بیشتر از یک مدیر ساده مدرسه هاگوارتز بود. در حالی که شما ممکن است همه چیز را در مورد کشفیات او مبنی بر روش های استفاده از خون اژدها و یا تسلط او به زبان مردم دریایی بدانید، چیزهای زیادی در مورد این جادوگر قدرتمند وجود دارد که ممکن است از دست داده باشید.

۱- او واقعاً در آینه نفاق انگیز جوراب ندید :

بعد از اینکه دامبلدور به هری گفت که وقتی به آینه نفاق انگیز نگاه می‌کند خودش را با یک جفت جوراب زیبا دیده است، هری بعداً فکر کرد که ممکن است دروغ گفته باشد و این سوال نسبتاً شخصی ای بود.

پس از اینکه فاش شد دامبلدور از مرگ تصادفی خواهرش در جریان درگیری با گریندل والد و برادرش ابرفورث بسیار غمگین شده است، مشخص شد که عمیق ترین آرزو و پشیمانی دامبلدور خانواده او است. جی کی رولینگ این را پس از انتشار آخرین کتاب تأیید کرد و فاش کرد که وقتی دامبلدور به آینه نگاه می‌کند، خانواده‌اش را «زنده، کامل و شاد» می‌بیند. آریانا، پرسیوال و کندرا همه پیش او بازگشتند و ابرفورث با او آشتی کرده.

آلبوس دامبلدور

۲.اسم او مربوط به زمزمه هایش است!

دامبلدور کلمه ای قرن هجدهمی برای زنبور عسل است، و جی کی رولینگ گفت که او دوست دارد تصور کند که آلبوس در حال پرسه زدن در اطراف قلعه در حال زمزمه کردن مانند خود زنبور است. او همچنین در توییتر خود فاش کرد که آلبوس شخصیت مورد علاقه او در مجموعه است (البته علاوه بر هری)!
۳.دوستی او با گریندل والد پیچیده بود.

یکی از معروف ترین افشاگری ها درباره دامبلدور پس از انتشار کتاب ها این بود که او در واقع عاشق گلرت گریندل والد بود. جی کی رولینگ گفت: «دامبلدور عاشق گریندل والد شد و این به وحشت او افزود وقتی که گریندل والد خودش را همان چیزی که هست نشان داد… آیا دامبلدور را بهانه می کنیم که ثابت کنیم عاشق شدن می تواند ما را تا حدی کور کند؟ اما او با فردی به همان زرنگی ای که خودش بود ملاقات کرد و بسیار جذب این شخص باهوش شد و به طرز وحشتناکی هم از او نا امید شد.

آلبوس دامبلدور

آلبوس دامبلدور

۴.مرگ او در هری پاتر و زندانی آزکابان پیش بینی شده بود.

هنگام لذت بردن از شام کریسمس در کتاب سوم، پروفسور تریلاونی عصبانی شد زیرا معتقد بود که اگر به میز بپیوندد، به این معنی است که ۱۳ نفر بر سر میز می‌نشینند و بنابراین اولین کسی که می‌ایستد، اولین کسی است که می‌میرد. چیزی که او متوجه نشد این بود که در حال حاضر ۱۳ جادوگر و ساحره سر میز نشسته بودند، اگر پیتر پتیگرو را که در جیب رون قرار داشت حساب کنید…

دامبلدور به استقبال تریلاونی برخاست، بنابراین او اولین نفر از ۱۳ نفری بود که از سر میز شام بلند شد. مطمئناً، این می‌تواند یک تصادف باشد، یا می‌توانست اشاره‌ای به سرنوشت دامبلدور از سوی جی‌کی رولینگ باشد!

۵.دامبلدور، در یک نقطه، هر سه یادگاران مرگ را در اختیار داشت.

از نوشته های دامبلدور و گریندل والد در یادگاران مرگ، آشکار است که مدیر مدرسه هاگوارتز در جوانی به فکر یادگاران مرگ بود. پس عقلانی به نظر می رسد که او باید به تنها شخصیتی در کنار هری تبدیل شود که هر سه را در مقطعی از زندگی خود در اختیار داشته است. پس از برنده شدن در دوئل معروف خود با گریندل والد ابرچوبدستی را گرفت. شنل جیمز پاتر را قرض گرفت تا بر روی آن مطالعه کند و آن را در زمانی که هری به قدر کافی بزرگ شد به او بدهد. او همچنین چند سال بعد صاحب سنگ رستاخیز شد، اگرچه زمانی که سعی کرد از قدرت آن استفاده کند و به طرز مهلکی خود را نفرین کرد و آن نفرین عواقب وحشتناکی به همراه داشت.

آلبوس دامبلدور

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *