۰

بازی Soulframe جدیدترین پروژه نسل بعدی استودیو Digital Extremes است

بازی Soulframe

بازی Soulframe

بازی Soulframe پروژه بعدی Digital Extremes توسعه دهندگان Warframe است و این پروژه جدید که از Princess Mononoke استودیو گیبلی الهام گرفته شده است به نظر می رسد “نسخه دنیای آینه ای Warframe” باشد که در یک دنیای فانتزی اتفاق می افتد.

همانطور که توسط واشنگتن پست گزارش شده است، Soulframe در جریان TennoCon 2022 معرفی شد و توسط Steve Sinclair، کارگردان Warframe هدایت می شود که از نقش فعلی خود کناره گیری می کند تا به این ماجراجویی جدید کمک کند.

Soulframe یک ماجراجویی جهان باز رایگان است که در کنار آثاری مانند Princess Mononoke و The Never Ending Story «به شدت تحت تأثیر مضامین طبیعت، بازسازی و اکتشاف» قرار دارد. این الهامات به تیم کمک می کند تا دنیایی بسازد که “برخورد بین صنعت و طبیعت باشد. در راستای آن، جهان نارضایتی خود را نسبت به بازیکنانی که آن را اشغال می کنند نشان می دهد.”

جف کروکس، کارگردان خلاق، می‌گوید: «غرور [در «Soulframe»] این است که خود دنیا نسبت به کاری که با آن انجام شده کمی عصبانی است و زمین در حال تغییر است. بنابراین در شبکه‌های غارها و شکاف‌ها و غیره در دنیا تغییراتی وجود خواهد داشت.»

بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، اما سینکلر خاطرنشان می‌کند که تمرکز Warframe بر روی مبارزات مشترک بازیکن در مقابل محیط و محیط‌های تغییر یافته جدید مشترک خواهد بود. علاوه بر این، Soulframe یک «بازی تخیلی نسبتاً عجیب» خواهد بود و با ژانر علمی تخیلی Warframe متفاوت خواهد بود.

تفاوت ها فقط به همین جا ختم نمی شود.

سینکلر گفت: “جایی که “Warframe” روی تیراندازی متمرکز است، این بازی روی شمشیر زنی تمرکز می کند. “جایی که “Warframe” فوق العاده سریع و دیوانه کننده با سرعت بالا است، این یکی بسیار کندتر و سنگین تر خواهد بود.

بازی Soulframe

به نظر می رسد Soulframe دارای یک دنیای بسیار باز است که شبیه به سیارات جهان باز جدیدتر Warframe خواهد بود، اما تمرکز بیشتری بر اکتشاف نسبت به سیارات قبلی خود خواهد داشت. این تیم همچنین می‌خواهد به بازیکنان “به صورت لحظه به لحظه احساس زنده بودن” بدهد.

با توجه به اینکه بازی Soulframe نام دارد، ممکن است به نظر برسد که Digital Extremes نیز از Dark Souls یا Elden Ring از FromSoftware الهام گرفته است. با این حال، این طرحی که آنها در ابتدا ارائه کرده بودند، نبود.

سینکلر گفت: “مطمئناً این بازی الهام‌بخش ایده‌های اولیه یا کاری که ما می‌خواستیم انجام دهیم نیست. از قضا، عناوین دیگری که احتمالاً از “Warframe” الهام گرفته شده‌اند، ممکن است نوعی تأثیر معکوس داشته باشند. اما “Elden” Ring کاملاً موضوع صحبت‌ها بوده است، شاید به خاطر دوربین باشد، شاید به دلیل سرعت عالی مبارزه آنها باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *