۰

استودیو بازی سازی Bungie رسما به پلی استیشن پیوست

استودیو بازی سازی Bungie

Sony Interactive Entertainment رسما قرارداد ۳.۷ میلیارد دلاری خود را برای خرید استودیو بازی سازی Bungie ، استودیو سازنده Destiny و تمام بازی های Halo تکمیل کرد و از ورود آن به خانواده PlayStation استقبال کرد.

پلی استیشن این خبر را در توییتر به اشتراک گذاشت و گفت: “توافق خرید Bungie بسته شده است. بنابراین اکنون می توانیم رسما بگوییم… به خانواده پلی استیشن خوش آمدید، Bungie!”

استودیو بازی سازی Bungie

Bungie همچنین کلماتی را به مناسبت به اشتراک گذاشت و بیان کرد که برای “پیوستن به تیم باورنکردنی پلی استیشن” چقدر هیجان زده است.

Bungie نوشت: «ما مفتخریم که رسماً به تیم باورنکردنی پلی استیشن ملحق می‌شویم، برای آینده شرکت خود هیجان‌زده هستیم و الهام گرفته‌ایم تا بازیکنانی از سراسر جهان را گرد هم بیاوریم تا دوستی‌ها و خاطرات ماندگاری را شکل دهیم. “

سونی اعلام کرد که قصد دارد Bungie را در فوریه ۲۰۲۲ به مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار خریداری کند، اما کمیسیون SEC برای تکمیل معامله از ۱۵ جولای اشاره می کند که قیمت کل “تقریباً ۳.۷ میلیارد دلار” است.

پس از انتشار عمومی این معامله، Bungie تایید کرد که به عنوان “یک زیرمجموعه مستقل” از SIE اداره می شود و یک استودیوی چند پلتفرمی با گزینه “انتشار شخصی و دسترسی به بازیکنانی که در خودش انتخاب می کنند” باقی خواهد ماند.

Bungie در حال حاضر سخت در حال کار بر روی پشتیبانی از Destiny 2 است، اما برنامه ریزی های بیشتری برای آینده دارد. در حالی که هنوز جزئیات این پروژه ها فاش نشده است، استودیو تایید کرد که Destiny 2 حاوی یک ایستراگ است که بازی بعدی خود را نشان می دهد.

در سال ۲۰۱۹، Bungie گفت که می‌خواهد حداقل یک بازی غیر Destiny را تا سال ۲۰۲۵ منتشر کند. فهرست‌های شغلی مختلف نشان می‌دهند که این IP جدید می‌تواند «به سبک کمدی» باشد و ممکن است «شخصیت‌های عجیب و غریب» را در خود داشته باشد.

در حالی که این خرید کامل شده است، سونی برنامه ای برای توقف ندارد و به دنبال خرید استودیوهای بیشتری در آینده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *