۰

راهنمای پیدا کردن در مخفی Shuffled Shrines فورتنایت + حل کامل پازل

در مخفی Shuffled Shrines فورتنایت

یافتن در مخفی در Shuffled Shrines فورتنایت بخشی از یک پازل بزرگتر است که بازیکنان فورتنایت مدتی است مانند آن را ندیده اند. ماموریت‌های فورتنایت ایندیانا جونز اکنون در دسترس هستند و به همه دارندگان بتل پس این فرصت را می‌دهد تا قفل اسکین او و بسیاری از لوازم و آیتم های او را در مجموع ۱۰ کوئست ایندیانا جونز برای خود باز کنند. اما یک چالش از شما می‌خواهد که در مخفی را از کنار اتاق اصلی معبدهای Shuffled Shrines بیابید. این یک پازل واقعاً مشکل است که شایسته ایندیانا جونز است، اما نگران نباشید. اگر بتوانید از هجوم اولیه بازیکنانی که به  آنجا می روند جان سالم به در ببرید باقی مراحل آن ساده است. در این آموزش قصد داریم تا به راهنمای پیدا کردن در مخفی Shuffled Shrines فورتنایت بپردازیم.

محل در مخفی در Shuffled Shrines

عبور از در مخفی از کنار اتاق اصلی یک فرآیند چند مرحله‌ای است، و این فرآیندی نیست که در حالی که سایر بازیکنان در اطراف شما در حال مبارزه هستند  به سادگی حل شود . پس از فزود آمدن در این منطقه در ابتدا تلاش کنی کمی لوت کنید و پنهان شوید یا تلاش کنید بازیکنان دیگر را حذف کنید.

پس از آن، یک در سنگی قفل شده را در مرکز آنجا خواهید دید. در جلوی آن چهار سنگ قرار دارد که می‌توانند بچرخند و هر طرف نمادی عجیب را به شما نشان دهند. برای باز کردن در، باید سنگ ها را طوری بچرخانید که هر کدام نماد صحیح را در سمتی که رو به در است نشان دهند. نکته مهم در اینجا این است که راه حل در هر دست می کند.

در مخفی Shuffled Shrines فورتنایت

اما اشکالی ندارد، زیرا هر راه حلی که ممکن است به شما بیوفتد ، راه حل آن در نزدیکی شما نیز موجود است. در اطراف Shuffled Shrines، چهار سنگ در کنار نورهای سفید پر جنب و جوشی که از زمین بیرون می‌آیند، پراکنده شده‌اند. وقتی نزدیک یکی باشید، صدای زمزمه کردن آنها را خواهید شنید. شما باید این چهار سنگ را پیدا کنید و نمادهای روی هر یک از آنها را حفظ کنید (یا با گوشی خود از آنها عکس بگیرید). سنگ ها را در نقاط زیر پیدا کنید:

  • زیرزمین در جنوب غربی
  • در سطح زمین در شمال غربی
  • زیر یک چادر قرمز در شمال شرقی
  • زیر یک سکو در سطح زمین در مرکز شرقی

در نقشه زیر، محل قرارگیری این سنگ‌ها را مشخص کرده‌ایم و آنها را به ترتیبی که می‌خواهید آنها را حفظ کنید، شماره‌گذاری کرده‌ایم. با در نظر گرفتن این چهار نماد، به سمت در سنگی بروید.

در مخفی Shuffled Shrines فورتنایت

سنگ ها را در در مرکزی بچرخانید تا نمادهای این مکان با نمادهایی که در اطراف POI پیدا کرده اید مطابقت داشته باشند. نماد جنوب غربی اول از سمت چپ، نماد شمال غربی دوم، نماد شمال شرقی سوم و نماد شرق-مرکزی در آخر قرار می گیرد. با تنظیم این چهار سنگ برای نمایش نمادهای مناسب به ترتیب مناسب، معبد اصلی باز می شود… اما هنوز کارتان تمام نشده است.

همانطور که در راهروی ورودی راه می روید، از کنار آوارها بپرید یا با احتیاط از روی تله های کف زمین (کاشی های تیره) رد شوید، در غیر این صورت با تیر ها در تمام مسیر به پایین برخورد خواهید کرد. اگر کمتر از ۲۰۰ واحد سلامتی داشته باشید، این تیرها شما را خواهند کشت، اما اگر ۲۰۰ واحد سلامتی داشته باشید، می توانید از آنها جان سالم به در ببرید.

هنگامی که داخل اتاق هستید، یک آرتیفکت را خواهید دید، یک گوجه فرنگی طلایی براق است، آن را بردارید تا تماشا کنید که معبد به شدت تکان می‌خورد، اما نگران نباشید، دیگر تله‌های انفجاری به سراغ شما نمی‌آیند. در عوض، به سمت راست آرتیفکت نگاه کنید تا چند گیاه سبز ضخیم و درخت انگور روی دیوار را مشاهده کنید.

در مخفی Shuffled Shrines فورتنایت

به آن نزدیک شوید و خواهید دید که در واقع می توانید از میان آنها وارد راهروی دیگری شوید. از شکاف دیوار به سمت چپ خود بپرید یا دیواری که اکنون به دلیل لرزش های شدید ترک خورده است را بشکنید تا اتاق مخفی را آشکار کنید که با دو صندوق Rare از شما استقبال می کند و پس از وارد شدن به آن اتاق ماموریت شما تکمیل خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *