۰

آموزش به دست آوردن لایت سیبر Darth Vader در فورتنایت

لایت سیبر Darth Vader در فورتنایت

لایت سیبر Darth Vader در فورتنایت

لایت سیبر Darth Vader در فورتنایت

ورود دارث ویدر به بازی فورتنایت به بازیکنان این فرصت را می دهد که با او روبرو شوند و اگر می توانید او را شکست دهید، Lightsaber قرمز رنگ او را به دست بیاورید. این سلاح زیبا هم سرگرم کننده و هم ویرانگر است، اما به دلیل این واقعیت که دارث ویدر، بدون تعجب، در فورتنایت بسیار قدرتمند است، به راحتی به دست نمی آید! اگر می‌خواهید ظاهر Sith Lord را کامل کنید، مطمئن شوید که اسکین Darth Vader و سایر آیتم‌های با تم امپراتوری جنگ ستارگان را که در صفحه آخر بتل پس وجود دارد، باز کنید.

چگونه Darth Vader را پیدا کنیم؟

لایت سیبر Darth Vader در فورتنایت

دارث ویدر و استورمتروپ هایش در شروع هر دست در یک مکان ظاهر می شوند و در آنجا می مانند مگر اینکه کشته شوند. وقتی بتل باس بر فراز نقشه فورتنایت شروع به پرواز کرد، به دنبال شاتل سفید دارث ویدر باشید که در آن پرواز می کند و جایی که می‌رود را دنبال کنید. از دست دادن آن کار سختی نیست و به سرعت در خلیج امپریال داکینگ در جایی در جزیره فرود می آید و شما را مجبور می کند یا از اتوبوس به سمت آن شیرجه بزنید یا در همان نزدیکی فرود بیایید و با پای پیاده به آن برسید. به دنبال پرتو آبی نور باشید که پس از فرود آمدن آن را مشخص می کند.

در حالی که Imperial Stormtroopers در فیلم ها هدف وحشتناکی دارند، این بدان معنا نیست که شما باید بدون انتظار درگیری به هر سایت امپریال Vader در آن برسید. اکیداً توصیه می‌کنیم قبل از حرکت برای مقابله با Vader، در اطراف آن فرود بیایید تا کمی لوت مانند یک اسلحه قوی و حداقل چند شیلد پیدا کنید. همچنین توجه داشته باشید که Darth Vader را در هیچ حالت رقابتی ( competitive ) فورتنایت پیدا نخواهید کرد.

چگونه دارث ویدر را شکست دهیم؟

لایت سیبر Darth Vader در فورتنایت

لایت سیبر Darth Vader در فورتنایت

اکنون که مسلح شده اید و برای مقابله با Sith Lord آماده اید، به Docking Bay جایی که شاتل Vader است نزدیک شوید و به سرعت توسط Vader و Stormtroopers او مشاهده خواهید شد. برای شکست دادن دارث ویدر، فقط باید زیاد به او شلیک کنید. او یک شیلد دارد که باید شکسته شود و سپس می توانید سلامتی او را از بین ببرید.

توجه داشته باشید که در حالی که او کند حرکت می کند، حملات او در برخی موارد سریع و وحشیانه است. شما باید از محدوده Lightsaber او دور بمانید، اما مراقب حملات نیرومند او باشید. او همچنین می تواند بسیاری از شلیک های شما را به راحتی مسدود کند، بنابراین مطمئن شوید که مهمات زیادی را همراه خود می برید. با این حال، او پس از دریافت گلوله های کافی، مطمئناً خواهد مرد و شمشیر نور قرمز نمادین خود را روی زمین می اندازد تا شما آن را بردارید.

لایت سیبر Darth Vader در فورتنایت

در حالی نبرد با Vader سخت است، Stormtrooperها نیز می تواند کمی تهدید آمیز باشد. آنها بسیار شبیه IO Guard ها در فصل های قبل هستند و به راحتی از بین می روند. همه آنها را نابود کنید و حذف خواهند شد و مقداری لوت و E-11 Blasterها را روی زمین خواهدن انداخت. E-11 یک سلاح خوب با برد نزدیک به متوسط است که مخصوصاً برای مهمات بی‌نهایتش مفید است، بنابراین ارزش آن را دارد که در کنار شمشیر نوری دارث ویدر یکی از آنها را انتخاب کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *