۰

نقشه جدید بازی هیتمن ۳ همراه با محتوای تازه در راه است

نقشه جدید بازی هیتمن ۳

توسعه دهنده IO Interactive، نقشه جدید بازی هیتمن ۳ به نام Ambrose Island را معرفی کرد. دانلود رایگان برای دارندگان Hitman 3 و اولین لول جدید از زمان راه اندازی Ambrose Island از ۲۶ جولای در دسترس خواهد بود . این بازی در یک جزیره گرمسیری دورافتاده اتفاق می افتد که مملو از دزدان دریایی و فرصت هایی برای انجام یک ترور وحشتناک است. این نقشه مانند یک لول معمولی هیتمن، با پایان باز و پر از امکانات به نظر می رسد، چیزی که در لول نهایی بازی کم بود و به محل انتقاد برخی از طرفداران هیتمن تبدیل شد.

قبل از اینکه مپ جدید در دسترس قرار گیرد، طیف وسیعی از فعالیت‌های دیگر به عنوان بخشی از نقشه جدید در ماه ژوئیه وجود خواهد داشت. هتل Himmapan از Hitman 2016 در حال حاضر برای چند روز در دسترس است، Elusive Target از امروز شاهد بازگشت Vicente Murillo در کمپین انقلابی است و دور جدیدی از Elusive Target Arcade در ۱۴ جولای آغاز خواهد شد.

نقشه جدید بازی هیتمن 3

در ۱۵ ژوئیه، بازیکنان می‌توانند با ورود Wen Ts’ai به هتل هیمپان، یک ماموریت جدید دیگر را امتحان کنند و از ۲۱ ژوئیه مجموعه جدیدی از قراردادهای اجتماعی با موضوع دزدان دریایی برای آنها وجود خواهد داشت. انتشار Ambrose Island در پایان ماه نیز چندین بهبود کیفیت را در یک پچ جدید به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *