۰

معرفی بعضی از بهترین ماد های بازی GTA V

بهترین ماد های بازی GTA V

بهترین ماد های بازی GTA V

نظر خودتون رو درباره بازی GTA VI در انجمن با ما به اشتراک بزارید :

انجمن بازی GTA VI

از زمان انتشار اولیه GTA V در سال ۲۰۱۳، مد برای آن ایجاد شده است. انجمن مودینگ یکی از پرشورترین انجمن ها در دنیای گیمینگ است و این امر بسیار بیشتر می شود وقتی که به یکی از بازی های Rockstar می رسند.

با این حال، با توجه به اینکه GTA V موفق ترین نسخه این استودیو تا به امروز است، منطقی است که چرا GTA V بیشترین پشتیبانی مود را نسبت دیگر بازی ها داشته باشد. یکی از مشکلاتی که بسیاری از بازیکنان با مودها دارند، یادگیری نحوه دانلود و نصب آنها بر روی بازی است . این فرآیند می‌تواند برای بازیکنانی که ممکن است خیلی از کار با کامپیوتر آگاه نباشند، گیج‌کننده باشد.

همچنین، این چالش وجود دارد که بفهمید کدام مودها را در سال ۲۰۲۲ نصب کنید، یعنی ۹ سال پس از عرضه اولیه بازی.

در این مقاله شما می توانید بهترین ماد های بازی GTA V را مشاهده و دانلود کنید .

VisualV

بهترین ماد های بازی GTA V

اولین مود موجود در لیست، یکی از مودهایی است که به خوبی با نسخه اخیر GTA V در کنسول های نسل بعدی مرتبط است. VisualV یک مد گرافیکی است که بسیاری از بافت ها را در GTA V بهبود می بخشد. دنیای Los Santos به طرز خیره کننده ای واقع گرایانه به نظر می رسد، با آب و هوا و بسیاری از ویژگی های گرافیکی دیگر که همگی بسیار بهبود یافته اند. یکی از جنبه هایی که باید با یک مود مانند این به خاطر بسپارید، داشتن یک سیستم قدرتمند است. بازیکنانی که سخت‌افزار کامپیوتری قدیمی‌تری دارند، باید مراقب باشند که این مود می‌تواند نرخ فریم درون بازی‌شان را نابود کند!

دانلود مود VisualV

Thanos Mod/Iron Man Mark V

بهترین ماد های بازی GTA V

ما تصمیم گرفته‌ایم دو تا از بهترین مود های Marvel را برای GTA V انتخاب کنیم. مد Thanos دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که به نظر می‌رسد. بازیکنان می توانند در شهر لوس سانتوس در نقش تانوس، شرور اصلی فیلم Avengers: Infinity War و Endgame قدم بزنند. با بازی به عنوان Thanos، بازیکنان می توانند از فواصل بسیار دور بپرند، از قدرت های Infinity Gauntlet استفاده کنند و حتی از چشمان خود لیزر شلیک کنند. اگر بازیکنان نمی خواهند به عنوان یک شرور بازی کنند، می توانند در عوض مود Iron Man Mark V را دانلود کنند. این مود به بازیکنان لباس زرهی مرد آهنی، با طرح و طرح رنگ به روز شده را می دهد. این زره به بازیکنان اجازه می دهد مانند مرد آهنی در اطراف نقشه پرواز کنند و از چندین سلاح مانند پرتاب کننده موشک و مسلسل استفاده کنند.

دانلود مود Thanos mod

دانلود مود Iron Man Mark V

Pokémon Go GTA Edition

بهترین ماد های بازی GTA V

به نظر می رسد که ترکیب دنیای پوکمون و جی تی ای بیش از حد خوب باشد . به لطف مد Pokémon Go GTA Edition این ترکیب قابل دسترسی است. این مد دقیقاً همان چیزی است که بازیکنان می توانند تصور می کنند. پوکمون‌ها در خیابان‌های لوس سانتوس قرار می گیرند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از توپ‌های پوک آن‌ها را بگیرند. بازیکنان حتی از لباس‌هایی که Ash در انیمه پوکمون می‌پوشد استفاده می کنند.

دانلود مود Pokémon Go GTA Edition

LSPD First Response

بهترین ماد های بازی GTA V

بازیکنان بیشتر وقت خود را در لوس سانتوس می گذرانند تا از پلیس دوری کنند. با این حال، با مد LSPDFR، بازیکنان می توانند در طرف دیگر قانون قرار بگیرند. این مد به بازیکنان اجازه می دهد تا به جای یک افسر پلیس در لوس سانتوس قدم بگذارند. به بازیکنان امکان دسترسی به یک سلاح، یک شریک و یک ایستگاه پلیس کاملاً قابل تعامل داده می شود. با این ابزار، بازیکنان می توانند قانون شکنان را متوقف کرده و دستگیر کنند.

دانلود مود LSPD First Response

GTA V R.E.A.L. Mod

بهترین ماد های بازی GTA V

آخرین مد در این لیست چیزی است که هر بازیکنی نمی تواند آن را تجربه کند. مد VR به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا هدست‌های واقعیت مجازی را به دست بگیرند و با دید اول شخص واقعی وارد دنیای لوس سانتوس شوند. همه کارهایی که در حالت داستانی  GTA V قابل انجام است، اکنون با یک هدست VR قابل انجام می شود. در حالی که کنترل ها و زوایای دید کمی ضعیف هستند، تجربه کلی بسیار عالی است و نحوه بازی GTA V را کاملاً تغییر می دهد.

دانلود مود GTA V R.E.A.L. Mod

بهترین ماد های بازی GTA V – بهترین مود برای gta v – نصب ماد در gta v – دانلود ماد gta v – نصب مود روی gta v – دانلود مود گرافیکی gta v

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *