۰

طراحی دوباره کاراکتر گور برای جلوگیری از مقایسه با ولدمورت

طراحی دوباره کاراکتر گور برای جلوگیری از مقایسه با ولدمورت

کاراکتر گور

تایکا وایتیتی، نویسنده و کارگردان توضیح می‌دهد که کاراکتر گورThor: Love and Thunder از شخصیت کمیک خود منحرف می‌شود تا از مقایسه با لرد ولدمورت در هری پاتر جلوگیری کند. پس از احیای فرنچایز Thor با Thor: Ragnarok 2017، وایتیتی با Love and Thunder به دنیای سینمایی مارول بازگشت. این فیلم چهارمین بازی کریس همسورث در نقش آسگاردیان است. او در کنار ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر ( The Mighty Thor) جیمی الکساندر در نقش لیدی سیف، تسا تامپسون در نقش والکری، وایتیتی در نقش کورگ، راسل کرو در نقش زئوس و کریستین بیل در نقش گور ظاهر خواهد شد.

گور که در کمیک ثور: خدای رعد شماره ۲ در سال ۲۰۱۲ معرفی شد، علیرغم تماشای رنج اطرافیانش در حالی که دعاهایش هرگز مستجاب نشد، به عنوان یک خدمتکار وظیفه شناس خدایان بزرگ شد. پس از مرگ خانواده‌اش، گور قدرت یک خدای خاص (و همچنین شمشیر او) را می‌دزدد و به یک موجود شرور تبدیل می‌شود تا همه خدایان را که مردمان خود را ترک می‌کنند، نابود کند. اگرچه داستان گور ممکن است مشابه باشد، اما وایتیتی می‌گوید ظاهر او برای جلوگیری از مقایسه با ارباب تاریکی ها دوباره طراحی شده است.

در مصاحبه اخیر با IGN، وایتیتی در مورد ظاهر کاراکتر گور و آنچه بر ظاهر نهایی چهره او تأثیر گذاشت صحبت کرد. وایتیتی با اشاره به شخصیت شرور اصلی مجموعه هری پاتر گفت که آنها سعی کردند زیبایی شناسی شخصیت را حفظ کنند و در عین حال از مقایسه با لرد ولدمورت اجتناب کنند.

کاراکتر گور

گور از چهره های بدون بینی و دندان های نوک تیز گرفته تا پوست رنگ پریده اش شبیه ولدمورت است. در حالی که کاراکتر او هنوز رنگ پریده است، ظاهر شخصیت او به بیل اجازه می دهد تا از شباهت خود برای برانگیختن احساسات لازم برای بیان درست داستان گور استفاده کند. با این حال، بیل فاش کرده است که چندین عامل در تصمیم گیری برای کنار گذاشتن لباس‌های دقیق کمیک که شامل یک رشته اویزان شده از او و شنل مشکی است، نقش داشته است.

برخی ممکن است با دلیل کمی غیرمنتظره (و در عین حال کاملاً واضح) برای تغییر MCU از طراحی کمیک شخصیت گور مشکل داشته باشند. با این حال، این تغییرات در نهایت بر عملکرد بیل تأثیری نخواهد گذاشت. منتقدانی که Love and Thunder را دیده‌اند، او را بهترین شرور مارول تا کنون می‌نامند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *