۰

چرا شخصیت گور می‌خواهد خدایان را در فیلم Thor: Love & Thunder بکشد؟

شخصیت گور

شخصیت گور

نفرت شخصیت گور ( به لقب قصاب خدا ) از خدایان در تریلر دوم Thor: Love and Thunder به نمایش گذاشته شده است. گور با بازی کریستین بیل، یکی از بزرگترین تهدیداتی است که ثور و متحدانش تا به حال در MCU با آن روبرو شده اند. گور که با شمشیر تمام سیاه مسلح شده است، قرار است دست به یک کشتار کیهانی بزند که خدایان هر پانتئون را در معرض خطر قرار می دهد.

مارول پس از اینکه در اولین تریلر به طور کامل از او دوری کرد، سرانجام از شخصیت منفی Thor 4 رونمایی کرد. علاوه بر افشای طراحی MCU او، فیلم‌های موجود در تریلر نقش او را در داستان نشان می‌دهند. همانطور که انتظار می رفت، این رویارویی گور با خدایان است که داستان Thor: Love and Thunder را هدایت می کند. در مارول کامیکس، گور خدایان را تحقیر می‌کرد و آرزو می‌کرد که همه آنها بمیرند. برای این منظور، او آنها را شکار کرد و تعداد بی‌شماری از خدایان را در گوشه‌های مختلف دنیای مارول قتل عام کرد. به نظر می رسد که در تفسیر MCU از این رویدادها، ثور، جین فاستر، والکری و کورگ ، او را از دستیابی به اهدافش باز دارند.

در مورد اینکه چرا شخصیت گور تا این حد به کشتن خدایان علاقه دارد، مارول در تریلر جدید Thor: Love and Thunder به دلایل او اشاره کرد. در این فیلم، گور گفت: “تنها کسانی که خدایان به آنها اهمیت می دهند، خودشان هستند”. این در نقطه اصلی خصومت او با خدایان در کمیک است، اما این اظهار نظر فقطبخشی از این ماجرا است. در کمیک ها، گور در یک محیط فلاکت بار بزرگ شد. با توجه به اینکه سیاره او توسط گرسنگی گرفتار شده بود، گور و مردمش احساس کردند که برای حل مشکلات خود باید به خدایان اعتماد کنند. با این حال، خدایی که آنها می پرستیدند نتوانستند دعای آنها را مستجاب کنند. گور پس از از دست دادن عزیزانش به این نتیجه رسید که وجود خدایان دروغ بوده است. اما وقتی فهمید که آنها در واقع واقعی هستند، به خاطر عدم فعالیتشان از آنها متنفر شد.

شخصیت گور

نیاز گور به انتقام ناشی از این ایده بود که قدرت هایشان به آنها این مسئولیت را می دهد که مراقب کسانی باشند که آنها را می پرستند. او خدایان را مقصر فجایعی می‌دانست که در سرزمین مادری‌اش رخ می‌داد، و معتقد بود که خدایان برای محافظت از فانی‌ها بیش از آن منفعت طلبانه دارند. گور همچنین این دیدگاه را در مورد همه خدایان اعمال کرد. تریلر The Thor: Love and Thunder نشان می دهد که او احساسات تلخ همتای کمیک خود را نسبت به خدایان به اشتراک می گذارد. با این وجود، احتمالاً پیشینه گور در MCU تفاوت چندانی با آنچه در منشأ کامیک های مارول او رخ داد، نخواهد داشت.

معرفی Gorr در زمان جالبی اتفاق می‌افتد، به‌ویژه وقتی در نظر بگیریم که MCU در حال حاضر با Thor چه می‌کند. نظرات ثور در اولین تریلر Thor: Love and Thunder درباره اینکه می‌خواهد از دستانش به عنوان «ابزاری برای صلح» استفاده کند، نشان می‌دهد که او در حال تبدیل شدن به خلاف آنچه گور در مورد خدایان می‌داند می‌شود. نظرات ثور در مورد معنای خدا بودن می تواند با ورود گور به شدت تغییر کند، که می تواند او را مصمم تر کند تا از توانایی های خود برای خیر در جهان استفاده کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *