۰

بهترین بازی های مانند Sifu که باید تجربه کنید

بازی های مانند Sifu

بازی های مانند Sifu

بازی های مانند Sifu

توسعه‌دهنده Sloclap سابقه‌ای در انتشار بهترین بازی‌های اکشن با سیستم‌های رزمی دقیق دارد که هر ضربه‌ای را عمدی، کاربردی و مهم‌تر از هر چیز رضایت‌بخش می‌سازد.

این موضوع در مورد جدیدترین عنوان این استودیو یعنی بازی Sifu نیز صدق می کند، یک بازی اکشن که در فوریه ۲۰۲۲ بر روی رایانه های شخصی و پلی استیشن منتشر شد و شما را به عنوان یک استاد هنرهای رزمی در تلاش برای انتقام قرار می دهد.

در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های مانند Sifu بپردازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم.

Midnight Fight Express

بازی های مانند Sifu

پلتفرم : ویندوز, PS4, Xbox One, Switch

برای شروع، به طرفداران بازی سیفو توصیه می‌کنیم که Midnight Fight Express را تجربه کنند، بازی اکشن دیگری با مکانیک‌های جنگی پیچیده.

این بازی که توسط توسعه‌دهنده مستقل Jacob Dzwinel ساخته شده و توسط Humble Games منتشر شده است، شما را در نقش مبارزی در دنیای زیرزمینی قرار می دهد که با استفاده از هر چیزی که به دستتان می‌رسد دشمنان خود را شکست می دهید.

مانند بازی Sifu، این بازی شامل حملات سبک و سنگین همراه با دفاع، ضد حمله ، پرتاب، جاخالی دادن و حرکات فینیشر قدرتمند است.

تمام این حرکات نیز از حرکات واقعی الهام گرفته اند و کاملا طبیعی هستند.

The Legend of Tianding

بازی های مانند Sifu

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch, Mac, iOS

اگر از نبردهای بازی سیفو در هنرهای رزمی لذت بردید، مطمعنا شیفته مبارزات بازی The Legend of Tianding نیز خواهید شد.

در این بازی، شما نقش قهرمان افسانه‌ای تایوانی به نام لیائو، را بر عهده می‌گیرید که او قصد دارد از ثروتمندان غارت کند و به فقرا غذا بدهد و در ژاپن تایوانی اوایل قرن بیستم برای عدالت بجنگد.

مانند شخصیت شما در سیفو، لیائو یک استاد هنرهای رزمی است و از کونگ فو برای شکست دادن دشمنان همراه با ابزارهایی مانند تانتو و کمربندش استفاده می کند.

در طول بازی، بازیکنان همچنین می‌توانند طلسم‌های جادویی را به خود تجهیز کنند تا قدرت رزمی لیائو را بیشتر تقویت کنند و پاداش‌های منحصربه‌فردی را برای افزایش سلامت، استقامت و آسیب‌های او باز کنند.

۹ Monkeys of Shaolin

بازی های مانند Sifu

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch, Mac, Linux

۹ Monkeys of Shaolin یکی دیگر از به روز رسانی های مدرن فرمت کلاسیک بازی های مبارزه ای است که شما را به عنوان یک ماهیگیر ساده چینی به نام وی چنگ قرار می دهد.

مانند سیفو، داستان حول محور انتقام می‌چرخد، زیرا پس از اینکه گروهی از مهاجمان کل دهکده‌ او را سلاخی می‌کنند، او تلاش می کند تا عدالت را شخصا اجرا کند.

با داشتن دانش اولیه در مورد تکنیک های هنرهای رزمی باستانی شائولین ، بازیکنان یاد خواهند گرفت که بر سه سبک مبارزه منحصر به تسلط پیدا کنند.

داستان بازی دارای بیش از ۲۵ مرحله با محیط های متفاوت است و شامل ۱۰ نوع سلاح مختلف است که می توانید از آنها در نبرد ها استفاده کنید.

TMNT: Shredder’s Revenge

بازی های مانند Sifu

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch

بازی بعدی که ما پیشنهاد می‌کنیم، TMNT: Shredder’s Revenge است، یک بازی اکشن با الهام از سبک‌های قدیمی است که لاک‌پشت‌های نینجای معروف را دنبال می‌کند که بزرگترین شرورهای خود را از بین می‌برند.

این بازی که بر اساس مجموعه انیمیشنی سال ۱۹۸۷ ساخته شده است، شامل حضور چهار لاک پشت به همراه مربی آنها، استاد اسپلینتر و دوستانشان، آوریل اونیل و کیسی جونز است.

در حالی که گیم پلی TMNT به اندازه بازی Sifu فنی نیست، تعداد زیادی از حرکات برای بازیکنان وجود دارد که می توانند آنها را یاد بگیرند و به خاطر بسپارند تا با کمک آنها بتوانند دشمنان خود را شکست بدهند.

علاوه بر این، Shredder’s Revenge از بازی چند نفره لکال و آنلاین برای حداکثر ۶ بازیکن در کامپیوتر و کنسول پشتیبانی می کند.

Fights in Tight Spaces

بازی های مانند Sifu

پلتفرم : Windows, Xbox One

در مورد بازی‌های اکشن که مکانیک کارتی دارند، Fights in Tight Spaces ترکیبی شیک از ساخت مجموعه کارت ها، تاکتیک‌های نوبتی و مبارزه سنگین است.

در این بازی، بازیکنان دسته کارت های متعادلی می‌سازند که به آنها اجازه می‌دهد با قرار دادن شخصیت خود و ترکیب کارت‌های اکشن برای به حداکثر رساندن آسیب، بر میدان جنگ تسلط پیدا کنند.

بسیاری از حملات بازی از تکنیک‌های هنرهای رزمی الهام می‌گیرند که بسیار مانند حملات Sifu هستند.

بیش از ۲۰۰ کارت برای انتخاب وجود دارد، که هر کدام به سبک‌های مختلف بازی کردن مربوط می شوند و دست شما را در انتخاب کاملا باز می گذارند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *