۰

پوستر پارت دوم فصل ۴ سریال Stranger Things منتشر شد

پوستر پارت دوم فصل ۴ سریال Stranger Things

به نظر می رسد که فصل چهارم Stranger Things در شرف جدی شدن است. پوستر جدیدی که پارت دوم فصل ۴ را نشان می دهد، یازده را به تصویر می کشد که در برابر Vecna شرور قرار گرفته اند، نبردی که مدت ها پیش یبار انجام شده است.

چهره زخمی شخصیت شرور بزرگ فصل ۴ Stranger Things با رنگ غیرقابل انکار Upside Down روشن شده است… بنابراین، آیا این بدان معناست که Eleven برای رویارویی با این شیطان واقعی به دنیای وارونه می رود؟

پوستر پارت دوم فصل 4 سریال Stranger Things

پوستر پارت دوم فصل ۴ سریال Stranger Things

بدیهی است که مبارزه با Vecna شوخی نیست. ما قبلاً او را در عمل دیده‌ایم که هم کریسی کانینگهام و هم فرد بنسون را وارد دنیای وارونه می‌کند، ناگفته نماند که تلاش می‌کند تا مکس را به دست بگیرد که موفق نمی شود.

خوشبختانه، مایک، ویل، و باند راهی برای عقب راندن او پیدا کردند، استفاده از موسیقی برای نگه داشتن فرد در واقعیت و باز کردن راه بازگشت به سمت دنیای واقعی. اما آیا همین کار برای Eleven هم جواب می دهد؟

در هر صورت، فصل ۴ Stranger Things قطعا در مسیری بسیار تاریک پیش می رود. برادران دافر حتی یک پایان بسیار “تاریک تر” را به نمایش گذاشتند:

راس دافر گفت: «واقعاً نمی‌خواهم بگویم، اما مطمئناً نگران حضور شخصیت‌ها در پارت ۲ هستم. ” این پارت بسیار تاریک تر است و بچه ها دیگر بچه نیستند. و نوعی حس شوم وجود دارد که ممکن است اوضاع خوب پیش نرود.»

اینکه آیا این بدان معناست که Eleven دقیقاً در امان است یا خیر، باید دید. اما به نظر می رسد که او با بزرگترین چالش خود در مورد مبارزه با Vecna روبرو خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *