۰

فصل ۴ سریال Stranger Things پایان خوشی نخواهد داشت

فصل ۴ سریال Stranger Things

فصل 4 سریال Stranger Things

طبق گفته سازندگان سریال، فصل ۴ سریال Stranger Things پایان خوشی نخواهد داشت. آخرین فصل سریال پرطرفدار نتفلیکس از زمان اولین پخش خود، که ۷ قسمت اول فصل ۹ قسمتی را پخش کرد، سر و صدای زیادی داشت و قسمت‌های باقیمانده در ماه جولای پخش می‌شوند. در فصل چهارم Stranger Things بازیگران اصلی شامل میلی بابی براون، دیوید هاربر، وینونا رایدر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کالب مک‌لافلین، جو کری، ناتالیا دایر، چارلی هیتون، نوآ اشنپ، مایا هاوک و سدی سینک بازمی‌گردند. همچنین در این فصل متیو مودین در نقش دکتر مارتین برنر و پل رایزر در نقش سم اونز حضور دارند که هر دو نقش کلیدی در خط داستانی Eleven دارند.

Stranger Things یکی از اصلی ترین سریال های نتفلیکس از زمان شروع آن بوده و به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. این سریال با تأخیر بیش از حد طولانی فصل جدید که سه سال از ساخت آن می گذرد، با مشکل مواجه شد. برادران دافر اعلام کرده اند که فصل ۵ Stranger Things آخرین فصل سریال خواهد بود و فصل فعلی را به فصل ماقبل آخر این حماسه تبدیل می کند که همچنان به قلمروی تاریک تر می رود. در آخرین فصل، در گذشته Eleven عمیق‌تر شدیم که شخصیت شرور جدیدی را در قالب Vecna، با بازی Jamie Campbell Bower، به ما معرفی کرد.

با نزدیک شدن به دو قسمت آخر فصل چهارم Stranger Things، برادران دافر به مجله امپایر گفتند که این بار همه چیز به این خوبی تمام نخواهد شد. معمولاً قسمت پایانی هر فصل Stranger Things با یک حالت دلپذیر و گاهی تلخ و شیرین به پایان می رسد، اما همه چیز برای فصل ۴ متفاوت خواهد بود. طبق گفته The Duffer Brothers، فصل Stranger Things 4 “خیلی خوب پیش نمی رود” زیرا رویدادهایی که در قسمت آخر رخ می دهند چیزها را تغییر می دهد که نمی توان آن را بازگرداند تا از نو شروع شود، به این معنی که پایان خوش معمولی در جای خود نخواهد بود.

فصل 4 سریال Stranger Things

طرفداران به شدت در انتظار دو قسمت پایانی فصل چهارم Stranger Things هستند، زیرا رویدادها به رویارویی بین گروه دوستان هاوکینز که قبلاً به Upside Down فته و دوباره بازگشته اند و تهدید شرورانه Vecna منجر شده است. برادران دافر قبلاً گفته بودند که قسمت پایانی فصل چهارم Stranger Things شبیه یک نمایش پر هیجان است که قول می دهد احساسات و اکشنی را که نمونه فینال های قبلی سریال داشته اند را ارائه دهد. با این حال، یک تفاوت بزرگ، زمان اجرای قسمت پایانی است که طولانی ترین قسمت در تاریخ سریال است و ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه است.

با نزدیک شدن به پایان Stranger Things، منطقی است که فصل ۴ Stranger Things همه چیز را در مکانی آشفته، غمگین یا ناخوشایند قرار دهد و رویدادها را به تاریک ترین قلمرو ممکن ببرد. این کار صحنه را برای پایانی بزرگ آماده می‌کند که شخصیت‌ها را فراتر از توانایی‌های معمولشان به چالش می‌کشد و داستان را به پایانی اکتسابی می‌رساند که مطمئناً با توجه به اینکه تعداد طرفداران سریال زیاد شده‌اند، دستیابی به آن دشوار خواهد بود. غیرممکن است که همیشه همه را راضی کنیم، مخصوصاً وقتی تعداد افراد زیادی برای راضی کردن وجود دارند، اما خوشبختانه برادران دافر به غریزه خود پایبند بوده و همچنان به ساختن سریالی که به آن علاقه دارند ادامه می دهند، که بدون شک به نتیجه ای رضایت بخش می رسد. دو قسمت پایانی فصل چهارم Stranger Things در اول جولای پخش خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *