۰

اولین واکنش ها به فیلم Thor: Love and Thunder

اولین واکنش ها به فیلم Thor: Love and Thunder

اولین واکنش ها به فیلم Thor: Love and Thunder

اولین واکنش ها به فیلم Thor: Love and Thunder

 ریچارد نبنز از The Direct: “ثور: عشق و تندر به طور قابل پیش بینی خنده دار است اما به طور غیرمنتظره‌ای صمیمانه است. بازی کریستین بیل و ناتالی پورتمن واقعا درخشان است در حالی که وایتیتی داستانی احساسی را ارائه می‌دهد. فکر می‌کنم شاید این فیلم مورد علاقه من از ثور باشد.”

اریک دیویس از Fandango: “یکی دیگر از ماجراجویی های کلاسیک ثور! ثور: عشق و تندر هر چیزی است که می‌خواستم باشد. نبردهای بزرگ، رنگارنگ و عجیب با داستانی رمانتیک درباره کشف عشف در مکان های غیرمنتظره. کریستین بیل و راسل کرو بسیار عالی هستند. و کرگ! جزئیات کوچک سرگرم کننده زیادی در فیلم وجود دارد، بنابراین چشمان خود را باز نگه دارید. احساسی تر از ثور: رگناروک است، اما هر دو دارای حس شوخ طبعی و بهترین شخصیت های فرعی هستند. همچنین، صحنه های پس از تیتراژ مهم هستند، پس جایی نروید. مایتی ثور و والکری در فیلم بهترین هستند. فقط یک اسپین آف از ماجراجویی آن ها به ما بدهید.”

Laughing Place:
ثور: عشق و تندر یک سرگرمی بی وقفه است! این خنده دار پر اکشن است و فقط یک تجربه تئاتری کاملا دیوانه کننده است. بازیگران خارق‌العاده کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهند و این فیلم شگفتی هایی را به همراه دارد. این یکی را حتما از دست ندهید.”

اندرو جی سالازار از Discussing Film: “ثور: عشق و تندر زمانی بهتر می‌شود که تلاشب برای بازپس گیری جادوی رگناروک نداشته باشد. بیشتر طنز فیلم خوب نیست اما کریس همسورث، ناتالی پورتمن و کریستین بیل بهترین کار را انجام می‌دهند.

کیتلین تایرل از The Illuminerdi: “ثور: عشق و تندر از همه انتظارات فراتر می‌رود و دیوانگی کاملا وحشتناک را با داستان های شخصیت محور متحرک متعادل می‌کند. کریستین بیل در سطح بالایی قرار دارد و ناتالی پورتمن واقعا برجسته است. ممکن است وایتیتی بهترین فیلم فاز چهارم MCU را ارائه کرده باشد.”

لیرا هیل از Fangirlish: “ثور: عشق و تندر بهترین فیلمی است که تا کنون مارول ساخته! شوخی نمی‌کنم. من از زمان رگناروک به این شدت نخنده بودم و احساس می‌کنم دوباره روی مارول سرمایه گذاری کرده‌ام، به گونه‌ای که از زمان اندگیم چنین کاری نکرده‌ام. همچنین دستمال کاغذی بیاورید. سفر از ابتدا تا انتها بوسه است.”

سیمون سامپسون از Forbes و Variety: ” ثور: عشق و تندر یک انفجار زنده و پر جنب و جوش است. همسورث جواهری است که در تاج مارول باقی مانده. گور یک قاتل است که کمپی و وحشت را با هم ترکیب می‌کند. فاستر و والکری جفت های درجه یکی هستند.”

کوین پولوی از Yahoo Entertainment: “ثور: عشق و تندر عالی است. فکر می‌کنم یکی از فیلم های مورد علاقه من در مارول است – احتمالا به این دلیل که به راحتی خنده‌دارترین فیلم است، با این حال هنوز در پایان خفه‌ام کرده است. امیدوارم تایکا وایتیتی هرگز از ساخت فیلم های ثور دست نکشد.”

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *