۰

مکان های ارتقای سلاح ها در بازی فورتنایت سیزن ۳ چپتر ۳

مکان های ارتقای سلاح ها در بازی فورتنایت سیزن ۳ چپتر ۳

مکان های ارتقای سلاح ها در بازی فورتنایت سیزن 3 چپتر 3

مکان های ارتقاء سلاح های فورتنایت برای تقویت قدرت شلیک بسیاری از اسلحه های موجود در بازی ببسیار کمیاب هستند. علاوه بر کاربرد عادی این مکان ها ، یکی از چالش های همیشگی شما در بازی ، ارتقا دادن یکی از سلاح های خود در این مکان ها است و با انجام دادن آنها می توانید XP خوبی به دست بیاورید.

شما باید شمش‌های طلا را پیدا کنید تا هزینه ارتقای خود را تامین کنید، زیرا دیگر نمی‌توان از چوب، سنگ و مواد اولیه فلزی به عنوان ارز برای این کار استفاده کرد. در حین لوت، مراقب طلا باشید، و مطمئن شوید که برای گسترش ذخایر طلای خود، بهیچ کدام از آنها را از دست نمی دهید. به یاد داشته باشید که طلای خود را بین دست های مختلف نگه دارید، بنابراین می توانید آن را برای ارتقای عالی ذخیره کنید. در مقاله تمام مکان‌های ارتقاء سلاح فورتنایت قرار گرفته است.

مکان های ارتقای سلاح ها در بازی فورتنایت سیزن 3 چپتر 3

مکان های ارتقای سلاح ها در بازی فورتنایت سیزن ۳ چپتر ۳

نقشه بالا تمام مکان‌های ارتقاء سلاح در فورتنایت را نشان می‌دهد که ما در جزیره پیدا کرده‌ایم، در مجموع ۱۸ مکان مختلف که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. معمولاً این مکان های ارتقاء را در داخل ساختمان‌ها می‌بینید تا در فضای باز، اما هنگامی که نزدیک آنها شوید، می‌توانید نماد فلش کوچک رو به بالا را از میان دیوارها یا موانع دیگر ببینید تا بتوانید مکان دقیق را پیدا کنید.

اگر به دنبال تکمیل چالش هفتگی هستید، که نیاز به ارتقاء یک پیستول دارد، باید با هر سلاح کلاس پیستول در موجودی خود به یکی از این مکان ها ها بروید.

مکان هایی ارتقاء سلاح فورتنایت را می‌توان چندین بار در طول مسابقه استفاده کرد، بنابراین لازم نیست نگران باشید که شخص دیگری ابتدا به آنجا برسد، و همچنین می‌توانید در صورت یافتن اسلحه‌های بیشتری که نیاز به بهبود دارند، به آنها بازگردید. به سادگی با یک سلاح قابل ارتقا مجهز به آنجا نزدیک شوید و پیامی را خواهید دید که افزایش لول آن همراه با قیمتش را نشان می دهد. هزینه ارتقا های سلاح ها به صورت زیر هستند :

Common (خاکستری) > Uncommon (سبز) = ۲۰۰ طلا
Uncommon (سبز) > Rare (آبی) = ۳۰۰ طلا
Rare (آبی) > Epic (بنفش) = ۴۰۰ طلا
Epic (بنفش) > Legendary (نارنجی) = ۵۰۰ طلا

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *