۰

راهنمای به دست آوردن Meteorite Of Astel در بازی الدن رینگ

راهنمای به دست آوردن Meteorite Of Astel در بازی الدن رینگ

همانطور که در راه جمع آوری تمام طلسم های Elden Ring هستید، باید به Consecrated Snowfield بروید و از طریق یک سیاه چال بجنگید تا بتوانید Meteorite of Astel را بدست آورید. استفاده از این طلسم AOE می تواند سرگرم کننده باشد، حتی اگر به طور معمول گزینه ایده آلی برای مقابله با گروه هایی از دشمنان نباشد. در ادامه می توانید راهنمای به دست آوردن Meteorite Of Astel در بازی الدن رینگ را مطالعه کنید.

راهنمای به دست آوردن Meteorite Of Astel در بازی الدن رینگ

Meteorite of Astel جادویی است که برای استفاده آن به هوش (Intelligence) 55 نیاز دارد. این جادو شهاب‌سنگ‌ها را از فضای خالی فرا می‌خواند و می‌تواند آسیب خوبی به دشمنان وارد کند.

شهاب سنگ آستل را می توان با شکست دادن استل، ستارگان تاریکی در تونل Yelough Anix در Consecrated Snowfield به دست آورد. این بیوم مخفی اواخر بازی فقط با جمع کردن چند مدال و بالابردن لول قابل دسترسی است.

راهنمای به دست آوردن Meteorite Of Astel در بازی الدن رینگ

هنگامی که به منطقه Consecrated Snowfield رسیدید، مرز سمت چپ را تا انتها دنبال کنید تا ورودی تونل Yelough Anix را درست در زیر خرابه های Yelough Anix بیابید.

این سیاه چال بسیار ساده است، اما مراقب باشید که پر از معدنچیان، یک لرد آلابستر و یک ارباب اونیکس است که همه مشتاق دیدن مرده شما هستند. دفاعی بازی کنید و به فشار آوردن ادامه دهید و فراموش نکنید که قفل در را در مقابل در غول پیکر دوتایی که به سمت باس منتهی می شود باز کنید، زیرا در صورت مرگ به عنوان میانبر عمل می کند.

باس سیاه چال، آستل، ستارگان تاریکی است. این مبارزه نسبتاً دشوار است، اما نباید برای شخصیت‌هایی که لول های زیادی دارند، مشکل مهمی ایجاد کند. به سادگی از انفجارهای آستل دوری کنید، از حمله دم پر آسیب آن اجتناب کنید و زمان حملات او را یاد بگیرید تا بتوانید از دست او فرار کنید. اینها موارد اصلی هستند که باید به آنها توجه کنید. بعد از شکست دادن او ، جادوی Meteorite Of Astel برای شما خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *