۰

راهنمای پیدا کردن Comet Azur در بازی Elden Ring

راهنمای پیدا کردن Comet Azur در بازی Elden Ring

راهنمای پیدا کردن Comet Azur در بازی Elden Ring

جمع کردن هر طلسم در Elden Ring بسیار کار سختی است، اما برخی از جادوها و افسون ها به خوبی در مسیر شما قرار می گیرند. در مورد Comet Azur، یافتن آن اصلا دشوار نیست، اما با این وجود اگر اطراف خود را به دقت بررسی نکنید، نادیده گرفتن آن آسان است. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای پیدا کردن Comet Azur در بازی Elden Ring را برای شما قرار بدهیم.

Comet Azur جادویی است که برای استفاده به Intelligence 60 نیاز است. این جادو جریانی از انرژی جادویی را به راه می‌اندازد و می‌تواند بسیاری از باس ها و گروه‌های دشمن را به راحتی نابود کند. این باعث می شود که برای هر کاراکتر جادویی که به دنبال حداکثر رساندن پتانسیل آسیب خود هستند، آن را به یک ابزار ضروری تبدیل می کند.

Comet Azur را می توان در روستای هرمیت در حاشیه بیرونی کوه گلمیر یافت. برای رسیدن به دهکده هرمیت، مستقیماً به جنوب فورت لید بروید و مسیر را بر فراز ماگما ها دنبال کنید. به راه خود ادامه دهید و با انواع دشمنان نیمه انسان و خرس غول پیکری که مشتاق پایان دادن به زندگی شما است، مبارزه کنید.

راهنمای پیدا کردن Comet Azur در بازی Elden Ring

هنگامی که به انتهای این منطقه برسید، با یک Site of Grace به نام “Primevil Sorcerer Azur” روبرو می شوید. به طور تصادفی، اگر از مسیری که آمده‌اید بچرخید و به سمت عقب برگردید، متوجه خواهید شد که آزور خودش رو به دیوار نشسته است. با او صحبت کنید و متوجه خواهید شد که او صحبت نمی کند. با این حال، او Comet Azur را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان دسترسی به یکی از قدرتمندترین جادوهای بازی را می دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *