۰

آموزش گرفتن Lucidity در بازی Elden Ring

آموزش گرفتن Lucidity در بازی Elden Ring

آموزش گرفتن Lucidity در بازی Elden Ring

Elden Ring مملو از افکت‌های مختلف است که می‌تواند شخصیت شما را ویران کند و منجر به مرگ‌های ناگوار شود. به همین دلیل حمل وسایل و تجهیز جادوهایی که می توانند آنها را درمان کنند، همیشه هوشمندانه است. Lucidity یکی از این جادوها است که برای درمان اثرات جادو ها ساخته شده است، و در این راهنما، ما قصد داریم تا به آموزش گرفتن Lucidity در بازی Elden Ring بپردازیم.

لوسیدیتی جادویی است که برای استفاده به ۱۷ هوش (Intelligence) نیاز دارد. این جادو اثرات وضعیت جنون (Madness) و خواب (Sleep) را کاهش می دهد.

این جادو را می‌توان با شکست دادن Preceptor Miriam در Carian Study Hall در Liurnia of the Lakes به دست آورد – اما تنها پس از وارونه کردن آن.

آموزش گرفتن Lucidity در بازی Elden Ring

مجسمه وارونه کاریان را به سالن مطالعه کاریان برگردانید و آن را روی میز وسط اتاق اصلی قرار دهید. این کار کل سالن مطالعه را وارونه می کند و باعث می شود که بتوانید به اسرار آن دسترسی داشته باشید.

پس از عبور از ورودی نزدیک، با Preceptor Miriam روبرو خواهید شد. او یک دشمن قدرتمند برای مقابله است، زیرا می تواند جادویی را به سمت شما شلیک کند که به شما بسیار آسیب خواهد زد. با توجه به دشمنان دیگری که در اطراف منطقه پراکنده شده اند و در طول مبارزه برای شما مشکل ایجاد می کنند، سعی کنید به سادگی عقب بمانید و از دور به او آسیب بزنید. هنگامی که او سرانجام شکست خورد ، شما لوسیدیتی را دریافت خواهید کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *