۰

بهترین بازی های سامورایی ۲۰۲۲ از نگاه کنترل امجی

بهترین بازی های سامورایی

بهترین بازی های سامورایی

در چند سال اخیر بازی های سامورایی بسیار زیادی وارد دنیای گیم شده است و از این رو طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. طرفداران می توانند با تجربه این بازی ها اطلاعات زیادی از نوع و روش زندگی ، آداب و رسوم ، مبارزات و جنگ های آنها به دست بیاورند و برای مدت کوتاهی در نقش یک سامورایی ایفای نقش کنند. اما در بین بازی های سامورایی موجود در جهان ، بعضی از آنها هستند که ارزش بسیار بیشتری نسبت به باقی آنها دارند و ارزش زمان شما را دارند؛ در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی و بررسی بهترین بازی های سامورایی که می توانید در سال ۲۰۲۲ تجربه کنید بپردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Elden Ring

بازی Elden Ring

پلتفرم : ویندوز، PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One

Elden Ring یکی از بهترین بازی های جدید است که شامل کلاس سامورایی برای کسانی است که به دنبال تسلط بر هنر شمشیرزنی هستند.

Samurai در کنار مهارت بالا، بازی را در لول ۹ با کاتانا، تیر و کمان و سپر در یک دست آغاز می کند.

این را با مجموعه زره Samurai’s Land of Reeds ترکیب کنید و در نهایت یک کلاس شروع فوق العاده خواهید داشت که هم برای کهنه سربازان دارک سولز و هم برای تازه واردان جذاب خواهد بود.

علاوه بر این، بازیکنانی که این کلاس را انتخاب می‌کنند، می‌توانند منتظر کاوش در جهان برای ردیابی بهترین تجهیزات برای ساخت قوی ترین سامورایی باشند.

Hayai

بازی Hayai

پلتفرم : ویندوز، لینوکس، مک

Hayai یک بازی اکشن مستقل الهام گرفته از آرکید است که شما را در تلاش برای زنده ماندن از یورش دشمنان با استفاده از یک سیستم مبارزه منحصر به فرد مبتنی بر ماوس قرار می دهد.

روش کار به این صورت است که دشمنان قبل از اینکه بتوانید شمشیر خود را برای حمبه کردن به کسی از کمر خد بکشید، شما را محاصره می کنند.

پس از آن، در یک چشم به هم زدن سامورایی خود را در سراسر صفحه مشاهده خواهید کرد و همه دشمنان را در یک حرکت به هم زمین خواهد زد.

این بازی دارای پنج شخصیت قابل بازی است که هر کدام دارای سبک های بازی متمایز هستند، همراه با تابلوهای امتیازات و دستاوردهایی که شما را تشویق می کند تاکتیک های خود را تغییر دهید.

For Honor

بازی For Honor

پلتفرم : ویندوز، PS4، Xbox One

یکی دیگر از بازی‌های سامورایی که ما توصیه می‌کنیم، بازی مبارزه ای آنلاین For Honor است که در آن بازیکنان قبل از رفتن به نبرد از کلاس‌های نایت، وایکینگ یا سامورایی، بازیکن خود را انتخاب می‌کنند.

هر کلاس را می توان سفارشی کرد و با طیف گسترده ای از سلاح ها، نشان ها و حملات تجهیز کرد که به شما امکان می دهد سبک مبارزه سامورایی خود را شخصی سازی کنید.

For Honor در حال حاضر ۱۸ قهرمان و نقشه منحصربه‌فرد را به همراه حالت‌های PvP و رنک ارائه می‌کند که در آن می‌توانید مهارت‌های خود را افزایش دهید و ابزار جدیدی را برای شخصیت خود باز کنید.

Nioh 2

بازی Nioh 2

بهترین بازی های سامورایی

پلتفرم : ویندوز، PS5، PS4

در مرحله بعد، Nioh 2 یک بازی RPG اکشن تک نفره است که طراحی Soulslike نسخه قبلی خود را دو چندان کرده و در عین حال به شما امکان می دهد شخصیت سامورایی خود را شخصی سازی کنید.

داستان بازی در ژاپن دوره Sengoku قبل از Nioh اصلی اتفاق می افتد و شما را در نقش Hide، یک جنگجو نیمه سامورایی نیمه روح قرار می دهد که سفری طولانی در پیش دارد.

در این بازی، بازیکنان می توانند طیف وسیعی از سلاح های الهام گرفته از سامورایی ها را در اختیار داشته باشند که شامل اوداچی، کوساریگاما و کاتاناهای دوگانه و بسیاری چیزهای دیگر می شود.

هر سلاح دارای ویژگی های متمایزی است که بر سبک بازی سامورایی شما تأثیر می گذارد و بسته به دشمنی که با آن روبرو هستید، ترکیبات حمله جدید با مزایا و معایب را نشان دهد.

Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima

پلتفرم : PS5، PS4

مطمعنا هیچ لیستی از بازی‌های سامورایی بدون گنجاندن عنوان بازی جهان باز Ghost of Tsushima توسط Suckerpunch کامل نمی‌شود.

داستان بازی در ژاپن قرن سیزدهم می‌گذرد و شما را در نقش یک سامورایی قرار می دهد که پس از تسخیر خانه‌اش توسط مهاجمان مغول، مجبور به مقابله با آنها می‌شود.

در طول داستان، جین مجبور می‌شود مرز بین سنت‌های مقدس سامورایی و تاکتیک‌های کمتر شرافتمند «ghost» را که بر مخفی کاری و پرخاشگری تکیه می‌کنند، زیر پا بگذارد.

این امر به بازیکن در نحوه برخورد با چالش‌های مختلف انعطاف‌پذیری می‌دهد و در نتیجه گیم‌پلی پویاتری برای سبک‌های بازی متفاوت ایجاد می‌کند.

Total War: Shogun 2

بازی Total War: Shogun 2

بهترین بازی های سامورایی

پلتفرم : ویندوز، مک، لینوکس

طرفداران سامورایی که از بازی‌های استراتژی لذت می‌برند احتمالاً قبلاً با سری Total War، به ویژه Total War: Shogun 2 آشنا شده‌اند.

این بازی شما را به عنوان رهبر و ژنرال یکی از ۹ قبیله متعلق به استان های مختلف فئودالی ژاپن انتخاب می کند، اما می توانید با خرید تمام DLC ها، این تعداد را به ۱۲ برسانید.

گیم پلی شامل نظارت بر قبیله شما و تقویت آن با ایجاد شهرک ها، آموزش واحدهای نظامی، تحقیق در مورد فناوری ها و حل و فصل اختلافات سیاسی است.

بر اساس قبیله انتخاب شده، بازیکنان ممکن است برای رسیدگی به درگیری ها به صورت دیپلماتیک یا با فرستادن نیروها به نبرد، عمل کنند.

Onimusha: Warlords Remastered

بازی Onimusha: Warlords Remastered

پلتفرم : ویندوز، PS4، Xbox One، سوییچ

نسخه به روز شده یک بازی کلاسیک سامورایی، Onimusha: Warlords اصلی که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و شما را در نقش شخصیت های تاریخی ژاپنی دوره سنگوکو که در هنر رزم آموزش دیده اند، قرار می دهد.

هر یک از آنها باید به تاکتیک‌های آزمایش شده و واقعی نبرد سامورایی عمل کنند، زیرا با نیروهای ماوراء طبیعی رو در رو می‌شوند، پازل‌های محیطی را حل می‌کنند و محیط‌های پر جنب و جوش را کشف می‌کنند.

بزرگترین دلیل فروش بازی، مبارزه هک اند اسلش آن است که به لطف یک ریمستر که گیم پلی و داستان دراماتیک Warlords را حفظ می کند، در سال ۲۰۲۲ ادامه دارد.

آنچه در عوض دریافت می‌کنید، کنترل‌های به‌روز، پشتیبانی از نمایشگرهای عریض، موسیقی متن جدید و دیگر پیشرفت‌هایی است که تجربه یکی از بهترین بازی‌های سامورایی تمام دوران را تضمین می‌کند.

Samurai Gunn 2

بازی Samurai Gunn 2

پلتفرم : ویندوز، PS5، سوئیچ

اگر در جستجوی یک بازی سامورایی هستید که بتوانید با دوستان خود بازی کنید، نگاهی به Samurai Gunn 2، ادامه‌ی بازی پر هرج و مرج چند نفره ایجاد شده توسط Beau Blyth، بیندازید.

در این بازی، حداکثر چهار بازیکن در عرصه‌های پلتفرم کوچکی که در آن به هر شخصیت یک شمشیر و تفنگ تنها با سه گلوله داده می‌شود، تا حد مرگ مبارزه می‌کنند.

در حالی که مبارزه آسان است، پیچیدگی کافی برای ابداع استراتژی‌های جدید در پرواز با بالا رفتن از دیوار، دویدن و نامرئی شدن را ارائه می‌دهد.

نسخه ادامه آن یک حالت ماجراجویی جدید را معرفی می کند که در آن بازیکنان می توانند مسیر خود را در سطوح چالش برانگیز طراحی شده برای بازی انفرادی و مشارکتی ایجاد کنند.

Kenshi

بازی Kenshi

پلتفرم : ویندوز

توصیه بعدی ما، بازی Kenshi سبک RPG بقا در جهان باز است، که بازیکنان را در حال کاوش در زمین های خشک و خشن مملو از ناملایمات و پاداش برای کسانی که مایل به مبارزه هستند، قرار می دهد.

اگرچه ممکن است این بازی منحصراً یک بازی سامورایی نباشد، اما از طیف گسترده ای از ساخت شخصیت ها با سلاح های منحصر به فرد، از جمله کاتانا، پشتیبانی می کند.

مبارزات در Kenshi مانند سایر سیستم‌های گیم‌پلی آن دقیق و غیرقابل بخشش است، و بازیکنان باید زمان خود را برای تمرین حملات خود اختصاص دهند و فقط مبارزاتی را انتخاب کنند که می‌دانند می‌توانند برنده شوند.

با این اوصاف، بازی از نظر کارهایی که می‌توانید انجام دهید و کجا می‌توانید انجام دهید بسیار باز است و به شما این امکان را می‌دهد که به گروه‌های مختلف بپیوندید، از شهری به شهر دیگر سفر کنید و هر کجا که می‌روید دردسر ایجاد کنید.

Samurai Jack: Battle Through Time

بازی Samurai Jack: Battle Through Time

پلتفرم : ویندوز، PS4، Xbox One، Switch، Mac، iOS

بسیاری Samurai Jack را از سریال کارتونی و حضور در چندین بازی می شناسند که Battle Through Time آخرین بازی آن است.

در این بازی، بازیکنان جک را دنبال می‌کنند که او مجبور می‌شود از دشمن اصلی‌اش آکو عبور کند و با کمک متحدان مورد اعتمادش با بزرگترین دشمنانش روبرو شود.

همچنین این بازی عناصر جدیدی را برای حفظ تازگی در مبارزات معرفی می‌کند. این عناصر شامل بیش از دوجین سلاح مختلف سامورایی به همراه انبوهی از مهارت‌های بازشدنی و یک حالت آموزشی برای تمرین و بهتر شدن است.

Samurai Shodown

بازی Samurai Shodown

پلتفرم : ویندوز، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One، سوییچ

Samurai Shodown پس از رسیدن به اوج کنسول خود در دهه ۱۹۹۰، چند دهه گذشته را به عنوان یک فرنچایز منحصراً آرکید و بازی های مبارزه ای موبایلی سپری کرده است.

با این حال، راه‌اندازی مجدد Samurai Shodown، ریشه‌های کنسول این سری را در کنار یک پورت رایانه شخصی دوباره بررسی می‌کند.

در این بازی، مبارزان سامورایی با پیشینه‌ها و سبک‌های بازی مختلف گرد هم می‌آیند تا در نبردهای تنش‌آمیز مبتنی بر شمشیر بر خلاف هر بازی مبارزه‌ای دیگر، با هم روبرو شوند.

با توجه به اینکه جامعه بازی بین پلتفرم های کنسول، استیم و اپیک تقسیم شده است، بهترین شانس شما برای یافتن مسابقه، استفاده از Reddit یا Discord برای یافتن بازیکنان دیگر است.

Samurai Warriors 5

بازی Samurai Warriors 5

پلتفرم : ویندوز، PS4، Xbox One، سوییچ

اگرچه Dynasty Warriors اولین فرنچایز Koei Tecmo Musou است، اما بازی‌های Samurai Warriors برای هک اند اسلش نیز خوب هستند.

بازی که ما به بازیکنان توصیه می کنیم Samurai Warriors 5 است که مجموعه را با تصاویری به روز شده به نمایش می گذارد که محیط ها و شخصیت ها را زنده می کند.

از جنبه گیم‌پلی، SW5 دارای فهرستی اصلاح‌شده از شخصیت‌ها و نبردهای اکشن تاکتیکی است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از مجموعه‌ای از سلاح‌ها و توانایی‌ها، گروه‌های دشمن را شکست دهید.

علاوه بر این، اگر به دنبال مبارزه با سامورایی هستید که به شما احساس یک جنگجوی قدرتمند را بدهد، این احتمالا بهترین گزینه شماست.

Katana Zero

بازی Katana Zero

پلتفرم : ویندوز، ایکس باکس وان، سوئیچ، مک

با تغییر از بازی های سه بعدی به دو بعدی سامورایی، Katana Zero یک پلتفرم اکشن است که شما را به عنوان یک قاتل کاتانا که با سلامت روان خود مبارزه می کند، قرار می دهد.

بازی بین جلسات درمانی و مراحل چالش برانگیز جابه‌جا می‌شود، جایی که بازیکنان باید گلوله‌ها را منحرف کنند، از حملات جاخالی دهند، و برای زنده ماندن از میان دشمنان عبور کنند.

شخصیت شما همچنین می‌تواند داروی خاصی مصرف کند که زمان را کاهش می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد آینده را ببینند تا حرکت بعدی دشمن خود را پیش‌بینی کنند.

این قطعاً یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های سامورایی در این فهرست است، اما برای ارائه تصاویر بصری و بازی کردن به تنهایی ارزش آن را دارد.

Mark of the Ninja: Remastered

بازی Mark of the Ninja: Remastered

پلتفرم : ویندوز، PS4، ایکس باکس وان، سوییچ، مک، لینوکس

Mark of the Ninja: Remastered یکی دیگر از بازی‌های سامورایی است که با استقبال خوبی روبرو شده است که استراتژی‌های نینجا را در مبارزات خود گنجانده و در عین حال داستانی منحصر به فرد را روایت می‌کند.

در این بازی، بازیکنان به عنوان یک جنگجو نقش آفرینی می کنند که بین آداب و رسوم باستانی و فناوری مدرن در دنیایی که گرفتار فساد است، گیر کرده است.

هر یک از مراحل دوبعدی بازی، مسیرهای متعددی را ارائه می‌دهد که بسته به اینکه می‌خواهید مخفیانه یا وحشیانه وارد عمل شوید متفاوت است.

نسخه Remastered عنوان ۱۰ ساله را با جلوه‌های بصری، صوتی، تفسیر توسعه‌دهندگان و محتوای داستان اضافی به‌روزرسانی می‌کند.

Shadow Tactics: Blades of the Shogun

بازی سامورایی Shadow Tactics: Blades of the Shogun

پلتفرم : ویندوز، PS4، ایکس باکس وان، مک، لینوکس

عنوان بعدی که به طرفداران سامورایی پیشنهاد می‌کنیم، Shadow Tactics: Blades of the Shogun است، یک بازی مخفی کاری تاکتیکی که شما را مجبور می‌کند تیمی از جاسوسان سامورایی را مدیریت کنید.

داستان آن در دوره ادو ژاپن اتفاق می افتد، زمانی که یک شوگان جدید به قدرت رسیده است و یک گروه ضربت را برای کمک به سرکوب یک شورش سازماندهی می کند.

برای موفقیت در ماموریت خود، باید سلاح ها، توانایی ها، تله ها و ابزار جاسوس ها را با هم ترکیب کنید و در عین حال دشمنان را از بین ببرید و در صورت امکان از شناسایی شدن اجتناب کنید.

تنوع زیادی در سبک بازی شخصیت‌ها و راه‌حل‌هایی برای مقابله با تقریباً هر چالشی که بازی سر راه شما قرار می‌دهد وجود دارد.

Sekiro: Shadows Die Twice

بازی سامورایی Sekiro: Shadows Die Twice

بهترین بازی های سامورایی

پلتفرم : ویندوز، PS4، Xbox One

پیشنهاد نهایی ما برای سامورایی‌ها، بازی اکشن ماجراجویی و جذاب Soulslike استودیو FromSoftware به نام Sekiro: Shadows Die Twice است.

مانند بسیاری از عناوینی که قبلاً ذکر شد، بازی در ژاپن عصر سنگوکو می گذرد و شما را به عنوان یک جنگجوی مرگبار شینوبی در تلاش برای انتقام گرفتن از سامورایی که دست او را قطع کرده است قرار می دهد.

این بازی شامل حمل یک کاتانا و سایر سلاح‌های سنتی ژاپنی در نبرد با دشمنان و باس های بزرگ‌تر از حد معمول است که از مکانیک‌های رزمی FromSoftware بهره می‌برند.

در عین حال، Sekiro از دیگر عناوین Soulslike به دلیل پیمایش روان خود متمایز است که در آن بازوی مصنوعی شخصیت شما به عنوان یک قلاب و ابزارهای مختلف عمل می کند.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *