۰

داستان بازی Bloodborne

داستان بازی Bloodborne

داستان بازی Bloodborne

داستان بازی Bloodborne

در چند لحظه اول بازی، نقش یک شکارچی را بر عهده خواهید داشت و از چشمان یک شکارچی، داستان بازی را شروع خواهید کرد. قطعا از این دید، می توان، عنوان اول شخص را اختصاص داد. شکارچی مشاهده می کند که یک فرد پیر، با سن و سال بالا، آن ها را رهبری می کند. آن مرد پیر، توضیح داد که می خواهد یک انتقال خون انجام دهد و به شکارچی گفت که آن ها برای سراغ گرفتن از PaleBlood، به مکان درستی آمده اند. آن مرد پیر به شکارچی هشدار داد که او به یک سفر وحشتناک خواهد رفت که ما آن را در قالب یک رویای بد خواهیم دید.

شکارچی پس از اینکه تعداد بسیار زیادی موجودات حیوان صفت مشاهده کرد از رویا خارج شد. پس از اینکه گیمر، شخصیت شکارچی مورد علاقه خود را ایجاد نمود، بازی به حالت سوم شخص تغییر پیدا خواهد کرد و سپس شکارچی در یک اتاق کوچک از خواب بیدار می شود. شکارچی از اتاق خارج شده و متوجه می شود که داخل َشهر Yharnam هستند.

داستان بازی Bloodborne

خیلی زود، پس از اینکه وارد شهر Yharnam شدند، گیمر با یک منطقه روح مانند رو به رو خواهد شد که Hunter Dream نام دارد. این منطقه برای شما نقش دو چیز را خواهد داشت: نقش مخفیگاه و نقش کارگاه. با دو شخصیت جدید مواجه می شوید. Gehrman، یک فرد مسن و سالخورده که از صندلی چرخ دار استفاده می کند، وظیفه او آموزش دادن به شکارچیان و راهنمایی کردن آن ها می باشد.
شخصیت بعدی Doll نام دارد، وظیفه اصلی او، راهنمایی کردن گیمر برای ارتقا دادن لول یا سطح خود می باشد. Gehrman به بازیکن اطلاعاتی راجع به بدست آوردن خون خواهد داد، برای دست یافتن به خون کافیست تعدادی از غول ها یا همان Monster هایی که داخل شهر Yharnam هستند را نابود کنید. شکارچی بزودی متوجه خواهد شد که Plagune در واقع اسرار تاریکی می باشد!.


خیلی وقت پیش، ساکنان شهر Yharnam، شروع به پرستش یک چیز قدیمی و باستانی کردند. حال این چیز باستانی در واقع Eldritch نام دارد که بعد ها با نام Great Ones، بین مردم شناخته شد. این الدریچ، برای مردم آن شهر، خون شفابخش، تهیه می کرد. پس از چند وقت، الدریچ به یک بلا برای مردم آن شهر تبدیل شد. این چیز باستانی برای اینکه نوزاد نسل خود یعنی یکی دیگر از Great One ها را رشد دهد مجبور شد یک بلا در بین مردم آن شهر گسترش دهد.

در طول سفر کردن از Yharnam مرکزی، دومین منطقه، به شکارچی گفته شده بود که به کلیسای جامع برود. این کلیسا توسط NPC نگهبانی و نگهداری می شود. NPC به شکارچی می گوید که باید به دنبال کلیسای شفابخش بگردد. این کلیسای شفابخش داخل کلیسای جامع می باشد. سرانجام، شکارچی از طریق مجرای فاضلاب وارد کلیسای جامع می شود.


پس از عبور کردن از مناطق مختلف: کلیساهای کوچک، جنگل ها، شهرهای کوچک، دانشگاه ها، قلعه ها، مکان های عجیب و غریب کابوس، دخمه های زیرزمینی و در نهایت کلیساهای بزرگ، سرانجام شکارچی با یکی دیگر از مناطق روح مانند رو به رو خواهد شد. نام این منطقه The Nightmare Of Mensis (کابوس Mensis) می باشد.


در آنجا، بازیکن با Mergo مواجه می شود، یک نوزاد از Great One ها، کسی که منبع کابوس است. پس از به قتل رساندن محافظ نوزاد که Mergo Wet Nurse نام دارد، مرحله نهایی بازی آغاز می شود!. هنگامی که شکارچی با منطقه کارگاه خود یا همان Hunter Dream بر می گردرد، شخصیت Gehrman به شکارچی اجازه می دهد که آزاد باشد و به جهان واقعی برگردد (از کابوس بیدار شود). در همین زمان، بازیکن به سه انتخاب رو به رو خواهد شد که مسیر آن به پایان بازی ختم می شود و بسگی به انتخاب گیمر خواهد داشت.

داستان بازی Bloodborne

با انتخاب کردن پینشهاد Gehrman، عنوان جدیدی با نام Yharnam Sunrise باز خواهد شد. شخصیت Gehrman از داس خود برای گردن زدن شما استفاده خواهد کرد. این عمل باعث می شود که شما به صورت واقعی در شهر Tharnam، در زمان بالارفتن خورشید بیدار شوید. در منطقه Hnuter Dream، شخصیت Doll، با شما خداحافظی خواهد کرد.


اگر در خواست Gehrman را رد کنید با عنوان جدیدی رو به رو می شوید. Honoring Wishes، شخصیت Gehrman خشمگین می شود و یک مبارزه سهمگین با بازیکن آغاز خواهد کرد. شخصیت Doll هنگامی که شما را مشاهده می کند، بر روی صندلی چرخ دار Gehrman می نشیند، به Workshop یا همان کارگاه بر می گردد. حال Doll مقام جدیدی به شما خواهد داد. شما جای Gehrman را گرفته اید و باید دیگر شکارچیان را آموزش دهید.

داستان بازی Bloodborne

داخل بازی، گیمر می تواند سه قسمت از یک مار را پیدا کند که یکی از آن ها سومین Umbilical Cord نام دارد. این مار زمانی ظاهر می شود که Great One سعی می کند تولید مثل کند، معمولا از یک انسان برای جانشین شدن استفاده خواهد کرد. اگر بازیکن سه قسمت از Umbilical Cord را درست قبل از رد کردن پیشنهاد Gehrman استفاده کند، با عنوان Childhood Beginning رو به رو خواهید شد.
اگر بیاد داشته باشید در پاراگراف قبلی، با رد کردن پیشنهاد Gehrman، با عنوان Honoring Wishes مواجه شده بودید اما حال فرق کرده است!. پس از اینکه Gehrman شکست خورد، یک ظاهر می شود و بازیکن را به رویا دیدن گرفتار می کند، اما بازیکن باید در برابر آن مقاومت کند. در نهایت Moon Presence شکست خواهد خورد. بازیکن به Great One تبدیل می شود!. این نهایت سطحی هست که یک بازیکن می تواند در این بازی داشته باشد!.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *