۰

اپل مک بوک ایر جدید طعم چیپست M2 را می چشد

اپل مک بوک ایر جدید

در خلال کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی، اپل از مک بوک ایر جدید و اصلاح شده خود با تراشه جدید معرفی شده M2 رونمایی کرد. طراحی کاملاً جدید، شارژ Magsafe و عمر باتری مثال زدنی را به ارمغان می آورد. در همین حال، مک بوک پرو ۱۳ اینچی نیز طعم تراشه M2 را چشید.

اپل مک بوک ایر جدید

مک بوک ایر جدید با طراحی مسطح تر و با ضخامت ۱۱ میلی متر و وزن ۲.۷ پوند (۱.۲۲ کیلوگرم) بسیار شیک تر به نظر می رسد. این لپ تاپ بدون فن باقی می ماند و دارای صفحه نمایش ۱۳.۶ اینچی Liquid Retina با ۵۰۰ نیت روشنایی و ۱ میلیارد رنگ است. به علاوه، دوربین آن به ۱۰۸۰p به روز شده است.

مک بوک ایر دارای صفحه کلید جادویی با یک ردیف کلید function بزرگتر است و اکنون از شارژ MagSafe پشتیبانی می کند. در کنار آن دو پورت USB-C و یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری ترکیبی دریافت می کنید.

عمر باتری برای ۱۸ ساعت پخش ویدیو در نظر گرفته شده است. مک بوک ایر جدید همچنین دارای یک سیستم چهار بلندگوی جدید طراحی شده است که در قاب آن ادغام شده است که باید یک گام بزرگ رو به جلو نسبت به طراحی قبلی باشد.

اپل مک بوک ایر جدید

M2 MacBook Air در رنگ‌های space gray، silver، midnight blue ، starlight gold و با کابل شارژ MagSafe عرضه می‌شود. همچنین برای پشتیبانی از شارژ سریع با آداپتور USB-C 67 واتی به روز شده است.

این مک بوک از ماه جولای با قیمت ۱۱۹۹ دلار در دسترس خواهد بود و می‌توان آن را با حداکثر ۲ ترابایت حافظه SSD و حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه پیکربندی کرد. در همین حال، M1 MacBook Air با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس باقی خواهد ماند.

اپل مک بوک ایر جدید

در همین حال، MacBook Pro 13 اینچی فراتر از چیپست جدید با صفحه نمایش قاب ضخیم و صفحه کلید اپل با نوار لمسی بدون تغییر باقی می ماند. مک بوک پرو ۱۳ اینچی با M2 از ۱۲۹۹ دلار شروع می شود.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *