۰

برای رسیدن به رتبه اول در اپ استور یا پلی استور چند دانلود روزانه نیاز است؟

رتبه اول در اپ استور یا پلی استور

رتبه اول در اپ استور یا پلی استور

رتبه اول در اپ استور یا پلی استور

به طور خلاصه: توسعه دهندگانی که به دنبال ارتقای برنامه های خود در فروشگاه برنامه های تلفن همراه هستند، اکنون به لطف آخرین گزارش شرکت تجزیه و تحلیل Sensor Tower، ایده بسیار خوبی از تعداد دانلودها دارند.

اکنون به تقریباً ۱۵۶۰۰۰ دانلود در هر روز نیاز است تا یک برنامه آیفون رایگان و غیر بازی به جایگاه شماره یک در اپ استور در ایالات متحده برسد. در سال ۲۰۱۹، برای دستیابی به همان هدف، به طور متوسط فقط ۱۱۴۰۰۰ بار دانلود روزانه لازم بود.

رتبه اول در اپ استور یا پلی استور

بازی‌های آیفون قبلاً نسبت به برنامه‌های معمولی دانلود بیشتری داستند، اما از آن زمان تغییر کرده است. اکنون برای اینکه یک بازی به رتبه ۱ در ایالات متحده برسد، فقط به ۹۳۰۰۰ دانلود روزانه نیاز دارد. در سال ۲۰۱۹، یک برنامه نویس برای رتبه اول تقریباً به ۱۷۱۰۰۰ دانلود نیاز داشت.

رتبه اول در اپ استور یا پلی استور

در Google Play، برنامه‌های به جز بازی روزانه به ۵۶۰۰۰ دانلود نیاز دارند تا به رتبه اول برسند.این عدد از حدود ۸۳۰۰۰ بار در سال ۲۰۱۹ کاهش داشته است. بازی‌های اندرویدی که برای رتبه اول رقابت می‌کنند فقط به ۳۷۰۰۰ دانلود روزانه نیاز دارند تا به مقام اول برسند. سه سال پیش، یک بازی اندرویدی به حدود ۱۱۴۰۰۰ بار دانلود نیاز داشت تا به بالای جدول برسد.

وارد شدن به ۱۰ مورد برتر در اپ استور ایالات متحده و Google Play حتی ساده تر است. یک برنامه آیفون غیربازی برای قرار گرفتن در لیست فقط به ۵۲۰۰۰ دانلود روزانه نیاز دارد و یک بازی فقط به ۲۶۰۰۰ دانلود نیاز دارد. یک برنامه اندرویدی غیر بازی باید روزانه ۲۹۰۰۰ بار دانلود داشته باشد تا بتواند در ۱۰ برنامه برتر قرار گیرد، در حالی که بازی ها به ۱۶۰۰۰ دانلود روزانه نیاز دارند تا در جایگاه دهم قرار گیرند.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *