۰

جانی دپ ۱۵ میلیون دلار در پرونده علیه امبر هرد برنده شد

جانی دپ ۱۵ میلیون دلار در پرونده علیه امبر هرد برنده شد

هیئت منصفه ای در فیرفکس، ویرجینیا در مورد پرونده افترای جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد به رأی نهایی رسیده است. هیئت منصفه هفت نفره در کنار دپ قرار گرفتند و موافقت کردند که نوشته هرد در واشنگتن پست توهین آمیز است.

جانی دپ علیه امبر هرد

دادگاه فاش کرد که هیئت منصفه هفت نفره که از روز جمعه شروع به بحث کردند، در دعوای متقابل به دلیل مقاله ای که هرد در واشنگتن پست در مورد آزار خانگی نوشته بود، از دپ حمایت کردند. دپ از هرد به خاطر تهمت ۵۰ میلیون دلاری شکایت کرد که هرد از دپ ۱۰۰ میلیون دلار شکایت کرد.

قاضی پنی آزکارات حکم را در دادگاهی که هرد در آن حضور داشت اعلام کرد. دپ برای صدور حکم حضور نداشت و در عوض در بریتانیا بود و در یک کنسرت اجرا می کرد.

دادگاه شش هفته به طول انجامید و هر دو طرف پرونده خود را به هیئت منصفه ارائه کردند. از این هیئت خواسته شد تا تعیین کنند که آیا هر یک از سه اظهاراتی که شنیده شده در مقاله خود در واشنگتن پست بیان کرده است، افترا است یا خیر. همچنین از اعضای هیئت منصفه خواسته شد که در صورت جانبداری از هر یک از طرفین، خسارت را تعیین کنند.

هیئت منصفه به دپ ۱۵ میلیون دلار غرامت و همچنین ۲ میلیون دلار برای خسارات تنبیهی به امبر هرد اعطا کردند.

این کارآزمایی هفته ها بحث آنلاین ایجاد کرد. هر دو طرف ادعا کردند که تحت تأثیر این محاکمه قرار گرفته‌اند، چه اینکه دپ به فرانچایز دزدان دریایی کارائیب برنگردد یا آینده هرد با دی‌سی و فرنچایز آکوامن خداحافظی کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *