۰

معرفی تمام بازی های آینده Star Wars

بازی های آینده Star Wars

بازی های آینده Star Wars

مجموعه کاملی از پروژه‌های جنگ ستارگان، از جمله چندین فیلم و مجموعه‌های استریم، در دست اجرا هستند، اما در مقایسه با تعداد زیادی از بازی‌های ویدیویی جنگ ستارگان ، همگی کمرنگ هستند. از ناشران متعدد و در ژانرهای مختلف، فهرست فعلی بازی‌های جنگ ستارگان گسترده است و باید برای طرفداران قدیمی و بازیکنان جوان‌تری که به دنبال ورود به دنیای جنگ ستارگان هستند، چیزی داشته باشد. در ادامه به معرفی تمام بازی های آینده Star Wars خواهیم پرداخت.

Star Wars Jedi: Survivor

بازی های آینده Star Wars

بازی شایعه شده Star Wars Jedi: Survivor به طور رسمی در می ۲۰۲۲ تایید شد. بازی Star Wars: Jedi Survivor داستان Cal را ادامه میدهد تنها بازمانده محفل جدای خود از پاکسازی جدای ها که توسط استودیو Respawn در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

وقایع زمانی این بازی ۵ سال پس از اتفاقات نسخه اول رخ میدهد که به طور کلی ۱۰ سال پس از اتفاقات Revenge of the Sith اتفاق می‌افتد.

بازی جنگ ستارگان استودیو Respawn

بازی های آینده Star Wars

در کنار دنباله Star Wars Jedi، یک بازی شوتر اول شخص جنگ ستارگان جدید نیز از Respawn Entertainment عرضه می شود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این بازی فاش نشده است، اما می دانیم که پیتر هیرشمن به عنوان کارگردان کار خواهد کرد. او قبلاً روی تعداد زیادی بازی Star Wars کار کرده است، از جمله عناوین اصلی LucasArts Battlefront، چندین بازی Lego Star Wars، و The Force Unleashed، و همچنین شوتر هایی مانند Metal of Honor و Mercenaries: Playground of Destruction.

بازی استراتژی جنگ ستارگان استودیو Bit Reactor

بازی های آینده Star Wars

این بازی استراتژیک Star Wars که در استودیوی کاملاً جدید Bit Reactor در حال توسعه است، یکی از سه عنوان در حال توسعه جنگ ستارگان است که EA در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی کرد. این بازی با همکاری Respawn ساخته شده است و کارگردان هنری سابق XCOM، Greg Foertsch رهبری استودیو را بر عهده دارد. . با کار گسترده در تاکتیک‌های نوبتی، استودیو می‌تواند با جنگ ستارگان به این سمت برود، اما در حال حاضر نامشخص است.

Star Wars Eclipse

بازی های آینده Star Wars

یک بازی جدید غیرمنتظره از Quantic Dream ، توسعه دهنده Heavy Rain و Detroit: Become Human ، بازی Star Wars: Eclipse است که در دوران High Republic می گذرد. این یک دوره ناشناخته در داستان جنگ ستارگان است، حداقل برای بازی‌های ویدیویی ، و گیم‌پلی و سبک روایت منحصربه‌فرد Quantic Dream می‌تواند آن را بسیار متفاوت از دیگر بازی‌های جنگ ستارگان کند. این استودیو اخیراً مشکلات خاص خود را تجربه کرده است، با این حال، با شکایت هایی مبنی بر برخورد ضعیف، مشخص نیست که Eclipse چقدر جای کار دارد.

Knights of the Old Republic remake

بازی های آینده Star Wars

وقتی صحبت از بازی‌های تحسین‌شده جنگ ستارگان به میان می‌آید، نام Star Wars: Knights of the Old Republic را بیش از هر چیز دیگری می‌شنوید. یک بازسازی کامل در حال حاضر توسط Aspyr در دست ساخت است و هم برای PS5 و هم برای PC در دست اجراست. بازی جداگانه EA Wars Star Wars: The Old Republic MMO در حال انجام است، اما سبک RPG تک‌نفره متمرکز بر داستان Knights of the Old Republic تقریباً دو دهه پیش جذاب بود و زمانی که نسخه بازسازی شده آماده عرضه شود، باید در آزمون زمان مقاومت کند.

Star Wars: Hunters

بازی های آینده Star Wars

جنگ ستارگان: شکارچیان که توسط Zynga توسعه داده شده است، یک برداشت منحصر به فرد دیگر از این فرنچایز است ، اما این بار فقط برای دستگاه های تلفن همراه و نینتندو سوییچ ارائه می شود. یک بازی اکشن عرصه سوم شخص، جنگ ستارگان: شکارچیان به شما این امکان را می دهد که به عنوان طیف گسترده ای از شخصیت ها، از جمله Stormtroopers، Jedi، و Wookies بازی کنید. مسابقه “Hunters of the Outer Rim” در کنار بازی اجرا می شود و برای متعهدترین و ماهرترین شکارچیان کهکشان جوایزی ارائه می کند.

پروژه جنگ ستارگان یوبی سافت

بازی های آینده Star Wars

با به پایان رسیدم دوره انحصاری EA برای فرنچایز جنگ ستارگان ، “پروژه جنگ ستارگان” یوبی سافت، همانطور که در حال حاضر شناخته شده است، در Massive Entertainment – همان استودیوی پشت سر The Division و دنباله آن، در حال توسعه است. مانند آن بازی‌ها، این بازی جنگ ستارگان از موتور Snowdrop استفاده می‌کند و در جهانی باز با تمرکز بر داستان روایت می‌شود. با توجه به اینکه هنوز چیزی از این بازی ندیده ایم، باید دید واقعاً چه زمانی عرضه می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *