۰

تمام اطلاعاتی که از بازی Star Wars: Jedi Survivor داریم

بازی Star Wars: Jedi Survivor

بازی Star Wars: Jedi Survivor

بازی Star Wars: Jedi Survivor داستان Cal را ادامه میدهد تنها بازمانده محفل جدای خود از پاکسازی جدای ها که توسط استودیو Respawn در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

وقایع زمانی این بازی ۵ سال پس از اتفاقات نسخه اول رخ میدهد که به طور کلی ۱۰ سال پس از اتفاقات Revenge of the Sith اتفاق می‌افتد.

سریال Obi Wan Kenobi پس از سال ها انتظار سرانجام از شبکه دیزنی پلاس روز گذشته پخش شد اتفاقات این سریال‌ در ۹ BBY یا ۹ سال پیش از New Hope همان ۱۰ سال پس از وقایع Revenge of the Sith روایت خواهد شد جایی که با بازی جدید Jedi Survivor در یک تایم لاین اتفاق می‌افتد و ما شاید شاهد این باشیم که در سریال اشاره ای به Cal شود.

از دیگر نکات قابل توجه در تریلر معرفی شاهد این هستیم که Cal غلاف Blaster را به خود بسته اشاره به اینکه شاید لایت سیبر تنها سلاح Cal در این بازی نباشد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor داستانی تاریک‌تر از نسخه اول خواهد داشت.

به گفته‌ی کارگردان عنوان Star Wars Jedi: Survivor، این بازی داستان و مضمون تاریک‌تری را نسبت به نسخه‌ی Fallen Order ارائه خواهد داد. بامداد امروز سرانجام شرکت الکترونیک آرتز با انتشار تریلری به صورت رسمی از بازی Star Wars Jedi: Survivor رونمایی کردند. آقای استیگ آسموسن کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor که سابقه‌ی کارگردانی نسخه‌ی Fallen Order را دارد، در مصاحبه با وب‌سایت رسمی Star Wars توضیحاتی را در خصوص تفاوت مضمون این اثر با نسخه‌ی اول ارائه داد. به گفته‌ی وی، نسخه‌ی Survivor داستان تاریک‌تری نسبت به نسخه‌ی اول خواهد داشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *