۰

۱۰ تا از بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

محتوای جدید Dead by Daylight در راه است. محتوای جدید Resident Evil و Attack on Titan فاش شده است و Hooked on You: A Dead by Daylight Dating Sim معرفی شده است که در آن بازیکنان می‌توانند با قاتلان مورد علاقه‌شان بازی کنند.

قاتلان و هیولا های بازی Dead by Daylight همگی در توانایی ها و نقاط قوت خود منحصر به فرد هستند. با ترکیبی از قاتلان فولکلور، ترسناک و تخیل خود توسعه دهندگان، چیزهای زیادی برای عاشقان وحشت وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

The Nurse

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

پرستار، که با نام دیگر سالی اسمیتسون شناخته می شود، پس از مرگ همسرش تمام تلاش خود را کرد تا زندگی خود را تامین کند. اما پس از مشاهده وحشت در CrotusPrennAsylum، او بیش از پنجاه بیمار و چهار کارمند را به قتل رساند تا عفونت را متوقف کند. و اکنون او بازیکنان را برای انجام همین کار شکار می کند.

بسیاری از بازیکنان به دلیل نقاط قوت او از بازی با Nurse لذت می برند، مانند پرک Thanatophobia که جریمه ای را برای تعمیر، پاکسازی و کاهش سرعت برای همه بازماندگان مصدوم اعمال می کند. برای هر بازیکن جدیدی کار کردن با او سخت تر است. اما با گذشت زمان و تمرین، بازی با او آسان‌تر می‌شود و به گیمرها اجازه می‌دهد از یک قاتل قدرتمند استفاده کنند که یکی از بهترین‌های بازی در نظر گرفته می‌شود.

The Spirit

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

یک قاتل فوق‌العاده انتقام‌جو و قدرتمند، رین یامائوکا، که بیشتر با نام The Spirit شناخته می‌شود، گزینه‌ای عالی برای بازیکنانی است که از سبک مخرب‌تری از گیم‌پلی لذت می‌برند. رین پس از دیدن جسد مثله شده مادرش، به زودی متوجه شد که مقصر پدرش است که او را به قتل رسانده است، و پس از مرگ، سوگند یاد کرد که از انتقام بگیرید، صرف نظر از اینکه چند بازمانده در مسیر او ایستاده اند.

بسیاری از بازیکنان به دلیل توانایی او در به دام انداختن بازماندگان با استفاده از قدرت پیمایش، شخصیتی لذت بخش برای بازی می دانند. این قدرت به او این امکان را می دهد که بدون اینکه دیده شود، به منطقه دیگری تله پورت کند. یک امتیاز برای این شخصیت، پرک او، Hex: Haunted Ground است.

The Nightmare

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

طرفداران سبک ترسناک به طور یکسان این شخصیت را نه تنها به عنوان The Nightmare بلکه با نام واقعی او، فردی کروگر، The Springwood Slasher از Nightmare on Elm Street می شناسند. او بخشی از یک DLC است و به عنوان یک هیولا قدرتمند، سرگرم کننده که گیمرها می توانند به عنوان آن بازی کنند، مورد توجه قرار گرفته است.

بازماندگان به زودی خود را مجبور به ورود به دنیای رویا می‌کنند و به محض ورود، The Nightmare می‌تواند با Dream Snares سرعت بازماندگان را کاهش دهد و بازماندگان را با پالت‌های رویایی جعلی فریب دهد. برای افزودن به این مزیت، اگر از پرک، Blood Warden، استفاده شود، تلاش بازماندگان برای فرار بسیار دشوارتر می شود. و همانطور که هر طرفدار وحشت می داند، فردی در کاری که انجام می دهد بهترین است و هر کابوس را به یک تجربه وحشتناک تبدیل می کند.

The Hag

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

The Hag که با نام لیزا شروود شناخته می شود یکی از پس زمینه های تاریک بازی را دارد. لیزا پس از ربوده شدن و شکنجه شدن، آخرین ذره قدرت خود را برای رهایی از محدودیت های خود به کار برد و نمادی از کتاب ممنوعه مادربزرگش کشید. در نهایت، او انتقام را انتخاب کرد و بازماندگان فقط قربانی شرایط در این پرونده هستند.

بازی در نقش The Hag به بازیکن امکان می‌دهد تا شبکه‌های خطرناکی از تله‌های فانتاسم ایجاد کند که بازماندگان ناآگاه راه‌اندازی می‌کنند. پس از تحریک، فورا به آن نقطه منتقل می شود. یکی از پرک های قوی او The Third Seal است که می تواند بازماندگان را نابینا کند. در حالی که او قدرتمند است، توصیه نمی‌شود که کاربران جدید نقش او را بازی کنند، زیرا ممکن است کار کردن با او در ابتدا برایشان دشوار باشد، اما هنگامی که به مهارت‌ها تسلط یافتند، او یکی از بهترین قاتل‌هایی است که در بازی برای عذاب دادن بازماندگان استفاده می‌کند.

The Oni

Dead By Daylight

برخی از شخصیت های ذکر شده در زندگی خود با نیات شیطانی شروع نشده اند. با این حال، عده‌ای هستند که از ابتدای زندگی شروع کردند و دیگران را عذاب دادند. در مورد کازان یامائوکا، معروف به The Oni، چنین است. و در حالی که او ممکن است تمرکز اصلی بازی نباشد، این شخصیت و آنچه که می شود از فولکلور ژاپن الهام گرفته شده است، و او یکی دیگر از شخصیت های قدرتمند است که مورد توجه قرار گرفته و یکی از بهترین انتخاب ها به حساب می آید.

کازان یامائوکا به دنبال بازگرداندن شکوه فرهنگ سامورایی بود. مأموریت او مملو از خونریزی و شکنجه بیگناهان بود که بعداً توسط کسانی که او را شکنجه می کرد سلاخی کردند. این شخصیت تاریک دارای توانایی ها و پرک های قوی است، مانند Blood Echo. این پرک باعث می شود که همه بازماندگان مصدوم پس از قلاب زدن یک بازمانده، برای مدت متوسطی دچار خونریزی و خستگی شوند.

The Cannibal

بازی Dead By Daylight

یکی دیگر از کاراکتر های کلاسیک دنیای وحشت نه تنها با نام The Cannibal بلکه به عنوان قاتل سریالی Leatherface شناخته می شود. و اگر هیجان تعقیب کسی با اره برقی چیزی است که لذت بخش به نظر می رسد، پس The Cannibal یک انتخاب عالی است.

حضور آدم خوار به اندازه کافی ترسناک است، اما توانایی های Cannibal او را به یک حریف قدرتمند تبدیل می کند. یکی از مزایایی که برای استفاده انتخابی عالی است، اره برقی Bubba است. این پرک به بازیکنان اجازه می‌دهد کاری را که Leatherface به بهترین شکل انجام می‌دهد، را به بهترین شکل به نمایش بگذارد ، یک حمله قدرتمند با اره برقی قابل اعتماد خود که می‌تواند فورا هر بازمانده‌ای را که در راه او قرار می‌گیرد، نابود کند.

The Wraith

Dead By Daylight

اگر پنهان کاری و ایده یک متخصص ضربه زدن و فرار کردن جذاب است، پس The Wraith که زمانی به عنوان فیلیپ اوجومو شناخته می شد، یکی از بهترین قاتل ها برای انتخاب است. او همچنین یک انتخاب ایده آل است زیرا می تواند با استفاده از Wailing Bell خود را نامرئی کند.

او هر چقدر هم تلاش کرد، هرگز نتوانست از خشونت پیشی بگیرد و اکنون بازماندگان را تعقیب می کند تا آنها را بکشد. توانایی او در ردیابی طعمه و ضربه زدن ، بازماندگان را به‌ویژه با پرک های خاص، سرپا نگه می‌دارد. یکی از پرک هایی که به خوبی کار می کند Bloodhound است و هر مخزن خونی که از بازماندگان مجروح باقی می ماند درخشان است و ردیابی آنها را آسان تر می کند.

The Nemesis

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

وقتی دو بازی ترسناک بزرگ با استفاده از یک DLC کنار هم قرار می‌گیرند، می‌توانند یک شاهکار را رقم بزنند. اما با ترکیبی از ترسناک ترین هیولای بازی ویدیویی Resident Evil و گیم پلی Dead by Daylight که به گیمرها اجازه می دهد تا به عنوان این شخصیت شرور بازی کنند.

این غول بزرگ که با نام The Nemesis در Dead By Daylight شناخته می‌شود، می‌تواند با آلوده کردن بازماندگان با استفاده از شاخک خود با پرک T-ویروس، ویروس T را پخش کند. و هنگام استفاده از Perk Hysteria، هنگامی که یک بازمانده سالم مجروح می شود، هر بازمانده دیگر مجروح دیگر تا ۳۰ ثانیه نمی تواند شعاع وحشت را بشنود.

The Twins

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

اگر نیاز به انتخاب یک قاتل فوق‌العاده دارید، به دنبال چیزی جز The Twins نباشید، آنها با نام‌های شارلوت و ویکتور دشایس شناخته می‌شوند. این دوقلوهای به هم چسبیده در چند مورد بهترین هستند و این فقط پیوند قوی آنها با یکدیگر نیست.

داستان آنها غم انگیز است. آن‌ها در زمان محاکمه‌های جادوگران سالم که شیاطین نامیده می‌شدند به دنیا آمدند و مادرشان را دیدند که زنده زنده سوزانده شد همراه با بسیاری از حوادث آسیب‌زای دیگر که بلافاصله بعد از آن اتفاق افتاد. این کاراکتر را می توان با استفاده از Perk Blood Bond انتخاب کرد که در صدمه زدن به بازماندگان بسیار موثر است و اجتناب از آن بسیار سخت است.

The Executioner

بهترین هیولا های بازی Dead By Daylight

یک بار دیگر Dead by Daylight ترکیب کامل دیگری با یک DLC داشت که آن را با Silent Hill ترکیب می کرد. بدین ترتیب Pyramid Head که با نام The Executioner شناخته می شود، به لیست قاتل ها اضافه شد!

Pyramid Head قبلاً به عنوان یک نیروی وحشتناک شیطانی که بی رحم و خطرناک است شناخته شده است و Dead by Daylight این عوامل را نادیده نگرفته است. بازیکن می‌تواند با استفاده از پرک Rites of Judgement به بازماندگان ضربه بزند. این پرک به Pyramid Head اجازه می‌دهد تا دنباله‌ای را در زمین حفر کند که هر بازمانده‌ای را که با آن برخورد کند عذاب می دهد. این همچنین حمله دور برد او را به نام مجازات نفرین شده در زمانی که Rites of Judgment فعال است، فعال می کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *