۰

لیست تمام آهنگ های انیمیشن Soul

تمام آهنگ های انیمیشن Soul

تمام آهنگ های انیمیشن Soul

تمام آهنگ های انیمیشن Soul

با فرضیات متمرکز بر قدرت الهام بخش موسیقی، کاملا منطقی است که موسیقی متن فیلم پیکسار Soul جشنی از موسیقی جاز باشد. بازگشت به فرم برای استودیوی محترم دارای تعداد زیادی آهنگ کلاسیک از این ژانر است تا اشتیاق جو گاردنر به موسیقی را تقویت کند. چه استانداردهای جاز، چه رپ جاز، یا کلاً سبک های دیگر، موسیقی متن مجموعه ای قدرتمند از موسیقی را برای تأکید بر داستان صمیمانه پیکسار جمع آوری می کند.

Soul ، داستان جو گاردنر، یک نوازنده جاز میانسال را روایت می‌کند که در حالی که سعی می‌کند در صحنه رقابت‌های موسیقی شهر نیویورک به گروه مدرسه راهنمایی آموزش دهد، درست زمانی که به نظر می‌رسد که او بالاخره موفق شده است، یک مسیر غیرمنتظره به سمت  You Seminar باز می شود : مکانی که در آن روح‌های جدید قبل از پیوستن به دنیای واقعی رشد می‌کنند. او با کمک برخی از دوستان غیرمحتمل، تلاش می کند تا به زمین بازگردد تا رویاهای خود را برای نواختن با دوروتیا ویلیامز و تبدیل شدن به یک موسیقیدان موفق جاز برآورده کند.

البته، از آنجایی که جو بسیار علاقه مند به موسیقی است، فرهنگ جاز پر جنب و جوش شهر نیویورک ظاهر برجسته ای را نشان می دهد. تیم موسیقی که پیکسار گردآوری کرد دارای استعدادهای پرستاره‌ای است: جان باتیست (از The Late Show) برای ساخت آهنگ‌هایی که با آهنگ‌هایی از آهنگسازان کهنه‌کار فیلم ترنت رزنور و آتیکوس راس (The Social Network و Mankو The Roots همراه بود کار کرد. Questlove به عنوان مشاور موسیقی به علاوه ایفای نقش صدای خود در فیلم نیز کار کرد. موسیقی متن دارای استانداردهای بسیاری، آهنگ های جاز در رپرتوار استاندارد اکثر نوازندگان حرفه ای، و همچنین آهنگ های دیگری از A Tribe Called Quest تا باب دیلن است. حتی چند آهنگ به طور انحصاری برای Soul ضبط شده است. در اینجا تمام آهنگ های برجسته وجود دارد:

تمام آهنگ های انیمیشن Soul

لیست تمام آهنگ های فیلم The Adam Project

  • “Things Ain’t What They Used to Be” – Mercer Ellington
  • “We Get Along” – Sharon Jones and the Dap-Kings
  • “II B.S.” – Charles Mingus
  • “Rappin Ced” – Daveed Diggs
  • “Subterranean Homesick Blues” – Bob Dylan
  • “Check the Rhime” – A Tribe Called Quest
  • “Body and Soul” – Johnny Green
  • “Parting Ways” – Cody ChesnuTT
  • “Apple Tree” – Erykah Badu
  • “Space Maker” – Walter Norris
  • “Cristo Redentor” – Duke Pearson
  • “It’s All Right” – Curtis Mayfield

Soul با گروه جاز دبیرستانی آقای گاردنر شروع می‌کند که در حال تمرین اجرای «Things Ain’t What They Used to Be» توسط فرزند دوک الینگتون، مرسر الینگتون، تمرین می‌کردند. “We Get Along” و استاندارد جاز “II B.S.” قبل از مشارکت دیوید دیگز (همیلتون، کلیپینگ) ” Rappin Ced” در “Hall of You” اجرا می شوند. پس از فرار از کارمندان You Seminar، شماره ۲۲ جو را به The Zone هدایت می کند، جایی که Moonwind را پیدا می کنند، کشتی که آهنگ دیلن “Subterranean Homesick Blues” را مطابق با زیبایی شناسی هیپی خود می نوازد.

هنگام حرکات اکشن در شهر نیویورک، «Check the Rhime» از پیشگامان رپ جاز نیویورک، A Tribe Called Quest، همراه با استاندارد «Body and Soul» به شکل‌گیری محیط کمک می‌کند. برای فیلم، «Parting Ways» آهنگی است که باسکر هنگام ورود جو و ۲۲ به سکوی مترو می‌نوازد.

«Apple Tree» اریکا بادو که از یک اثر بنیادی از نئو سول می آید، به خوبی در لیست آهنگ جای می گیرد. ویژگی پیانوی جاز “Space Maker” در نوبت بعدی قرار دارد و پس از آن “Cristo Redentor” قرار دارد. در نهایت، کرتیس میفیلد “It’s All Right” ما را وارد تیتراژ فیلم می کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *