۰

لیست تمام آهنگ های فیلم Choose Or Die

لیست تمام آهنگ های فیلم Choose Or Die

لیست تمام آهنگ های فیلم Choose Or Die

لیست تمام آهنگ های فیلم Choose Or Die

Choose or Die ادای احترام به بازی های ویدیویی دهه ۸۰ است و شامل آهنگ های کلاسیک این دهه است. داستان الهام گرفته از Black Mirror، کایلا، دانش آموز نیازمند پول را دنبال می کند که یک بازی بقا با عنوان CURS>R پیدا می کند که وعده جایزه ۱۰۰۰۰۰ دلاری را به برنده می دهد. چیزی که کمی سرگرم کننده به نظر می رسد به زودی به رازی تاریک تبدیل می شود، زیرا آزمایش های مرگبار بازی به واقعیت تبدیل می شود.

وحشت های اخیر روندی را دنبال کرده اند که پر از آهنگ های محبوب یا جذاب هستند. برای مثال، موسیقی متن Scream 2022 دارای ۱۱ آهنگ در مدت زمان اجرای ۲ ساعته خود است. با ارجاعات فراوان به فرهنگ دهه ۸۰، برای Choose or Die می‌توانست به راحتی با موسیقی گروه‌هایی مانند Joy Division و Iron Maiden پر شود.

با این حال، Choose or Die اصلا آهنگ های زیادی را شامل نمی شود. کارگردان Toby Meakins در عوض از یک موسیقی ترسناک مبتنی بر بازی ویدیویی برای ایجاد تعلیق در طول فیلم استفاده می کند. با این حال، موسیقی متن دارای تعداد انگشت شماری از آهنگ های مدرن و دهه ۸۰ است که به خوبی انتخاب شده اند. در اینجا همه آهنگ‌هایی که در Choose or Die و زمانی که در فیلم پخش می‌شوند وجود دارد.

لیست تمام آهنگ های فیلم Choose Or Die

لیست تمام آهنگ های فیلم Choose Or Die

  • “WEST” پس از ایستادن برای یک همکار در کار تمیز کردن پاره وقت خود، کایلا با دوچرخه در شهر می چرخد و آهنگ “WEST” را گوش می دهد و به ملاقات دوستش آیزاک می رود.
  • “Song 32” توسط Noname – در حالی که Kayla در حال تعمیر یک سیستم قدیمی بازی رایانه ای است، “Song 32” در پس زمینه پخش می شود.
  • «It’s Like That» از Run-D.M.C – پس از دو تجربه آسیب زا با CURS>R، کایلا همه چیز را در مورد چگونگی تبدیل شدن بازی به واقعیت به Isaac می گوید. در حالی که آنها منتظر مرحله سوم بازی هستند، “Is Like That” در پس زمینه پخش می شود.
  • “Nothing’s Gonna Hurt You Baby”پس از مرحله سوم که پر از ترس و وحشت بود، آیزاک نقشه ای برای متوقف کردن این بازی ناراحت کننده برای همیشه ارائه می دهد. “Nothing’s Gonna Hurt You Baby” در طول صحنه پخش می شود که نشان دهنده قصد آیزاک برای نجات Kayla از CURS>R است.
  • Are ‘Friends’ Electric” توسط Tubeway Army – این ترک در طول فیلم دو بار پخش می شود . این آهنگ در صحنه ابتدایی پخش می شود که هال مجبور می شود بین بریدن زبان پسرش یا گوش همسرش یکی را انتخاب کند. بعدا این آهنگ ، دوباره پخش می شود که هال، که بیشتر خانواده‌اش را مثله کرده است، نشان می‌دهد که باس نهایی کایلا است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *