۰

شرکت عظیم Comecast قصد ادغام با Electronic Arts را دارد

شرکت عظیم Comecast قصد ادغام با Electronic Arts

پیشنهاد مدیرعامل غول رسانه ای Comcast به Electronic Arts جهت ادغام این دو شرکت با هم. چندین منبع آگاه به این موضوع گفتند که وکلا و مدیران مالی این دو کمپانی چندین هفته است که در حال مذاکره هستند. قرار بر این است که خانواده Roberts بیشترین سهم را در کمپانی تازه متولد شده داشته باشند و اقای Wilson مدیر عامل کمپانی‌ جدید باشد.
هرچند که طبق گزارش همان منابع این پیشنهاد ماه قبل لغو شده اما به نظر می‌رسد در سایه خرید اکتیویژن بیلیزارد توسط مایکروسافت Roberts همچنان به دنبال ادغام با Electronic Arts باشد و ممکن است دوباره سر میز مذاکره قرار بگیرند.
این منابع گفتند که Wilson مدیر عامل EA همچنان به دنبال فروش است و حتی با دیزنی، آمازون و اپل وارد گفت و گو شدند.این گزارش، طبق ادعای وبسایت Puck.news به نقل از چهار منبع آگاه، کمپانی کامکست با رهبری برایان رابرتس و خانواده ‌اش پیشنهاد ادغام این کمپانی با الکترونیک آرتز را به اندرو ویلسون مدیرعامل این شرکت داده‌است. بر این اساس اگر این معامله رخ بدهد، غول بازی سازی با برند NBCUniversal ادغام خواهد شد.

هرچند مذاکرات چند هفته‌ای این دو کمپانی به حالت تعلیق درآمده‌است اما پس‌از اعلام خبر خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، دو طرف علاقه خود به بازگشت برسر میز مذاکره را نشان داده‌اند.

با توجه به چراغ سبز مدیر عامل EA برای فروش این شرکت؛کمپانی‌هایی نظیر اپل، آمازون و دیزنی علاقه خود را نسبت به تصاحب این شرکت نشان داده‌اند. جف گراب در آخرین توییت خود نظرش را در این باره بیان کرد.
”خیلی ها باهم وارد مذاکره میشوند، این روال طبیعی دنیای تجارت است؛ EA همچنین به جز این سه کمپانی(اپل،دیزنی،امازون) با کمپانی های دیگری نیز به منظور فروش یا ادغام، گفت و گو داشته است.”

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *