۰

آموزش بازی V Rising : پیدا کردن Whetstone

آموزش بازی V Rising

V Rising بازیکنان را به روش های مختلف به چالش می کشد. از یادگیری ساده مکانیک بازی گرفته تا تلاش برای ایجاد یک قلعه کاملاً کارآمد، بازیکنان در دنیای واردوران تلاش می کنند. خوشبختانه، بسیاری از اهداف شما در V Rising با یکدیگر همپوشانی دارند. این بازی سیستم ماموریت خود را طوری طراحی کرده است که به این صورت عمل کند و به بازیکنان اجازه می دهد یک هدف را برای شروع دیگری انجام دهند. یکی از بهترین مثال‌ها این است که به بازیکنان اجازه می‌دهید یک پایگاه شروع بسازند و سپس آن را با آیتم‌های مختلف ارتقا دهند. یک افزودنی ضروری برای هر پایه، سقف است، که بدون سنگ آهن ( Whetstone ) ساخته نمی شود.

در حالی که سنگ آهن به اهداف دیگری در V Rising عمل می کند، شما عمدتاً برای ساختن قسمت های سقف خود به آن نیاز دارید. در اوایل بازی، تنها راه برای به دست آوردن سنگ آهن این است که آن را در جهان پیدا کنید. بعداً، می‌توانید سنگ آهنی خود را بسازید، اما این تا زمانی است که چندین مأموریت دیگر تکمیل نشده‌اند. در حال حاضر، شما باید بر روی مناطقی تمرکز کنید که می توانند سنگ آهن تولید کنند تا حداقل بتوانید سقفی بالای سر خود داشته باشید تا از آفتاب خطرناک جلوگیری کنید.

ما در راهنمای زیر بهترین مکان‌ها را برای به‌دست‌آوردن سنگ آهن و نحوه ساختن آن بیان کرده‌ایم.

آموزش بازی V Rising

ساده‌ترین و شاید اولین مکانی که می‌توانید در آن سنگ آهن پیدا کنید، Bandit Strongholds است. اینها نقاط روی نقشه هستند که با دایره های زرد مشخص شده اند. البته، هر نقطه یک Bandit Stronghold نخواهد بود، اما چندتایی در منطقه شروع Farbane Woods هستند. شما باید چند صد متر به سمت شمال بروید تا در میان Bandit Stronghold و دیگر اردوگاه های راهزنان قرار بگیرید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید راهزنانی را برای غارت بدن آنها، از بین ببرید. خود این راهزنان ممکن است سنگ‌های را به همراه داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است آنها را لوت کنید.

در خود محل، چندین آیتم قابل لوت وجود خواهد داشت که در سطح زمین و سایر قسمت‌های سنگر یا کمپ پراکنده شده‌اند. معمولاً می توان چند سنگ آهنی را برداشت، اگرچه برخی مکان ها ممکن است بیشتر یا کمتر از این منبع را در خود جای دهند. علاوه بر این، می توانید منابعی مانند کاغذ، سنگ معدن مس و غیره را نیز پیدا کنید. با موجودی پر از سنگ آهن، می توانید به پایگاه خود برگردید و شروع به ساخت و ساز روی سقف خود کنید. با این حال، شما باید ماموریت های پیش نیازی را انجام داده باشید که به شما امکان دسترسی به دستور العمل تکه های سقف را بدهد.

آموزش بازی V Rising

پس از مدتی در V Rising، شما توانایی ساختن whetstone خود را خواهید داشت. دستور کرفت کردن به باس گریسون زره پوش گره خورده است. اگر منوی Blood Altar خود را باز کنید و به پایین اسکرول کنید، خواهید دید که این باس دارای لول مورد نیاز ۲۷ است. این به این معنی است که تا زمانی که به این لول نرسید نمی توانید باس را شکست دهید.

اگر در سطح ۲۷ هستید، می توانید به Bandit Armory در Farbane Woods سفر کنید تا Grayson the Armorer را پیدا کنید. پس از شکست دادن باس، قدرت Crimson Aegis را به همراه توانایی ساخت whetstone، مجسمه‌ها و کارگاه‌ها باز خواهید کرد. دستور تهیه whetstone به شرح زیر است:

  • ۱ عدد Copper Ingot
  • ۱۲ عدد Stone Dust

به دست آوردن این مواد در این مرحله از بازی نباید خیلی سخت باشد. برای ساخت سنگ آهنی با این مواد، می توانید با کوره داخل بیس خود تعامل داشته باشید. هر دو ماده را به فر منتقل کنید و بگذارید تا سنگ ها درست شود. با استفاده از سنگ آهن بیشتر، می توانید قلعه خود را با حاشیه های قابل توجهی بهبود بخشید. این کار عمدتاً با ساخت آجرهای سنگی انجام می شود که پایه چوبی شما را به یک قلعه واقعی تبدیل می کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *