۰

بهترین بازی های شبیه به Dragon Age که باید تجربه کنید

بازی های شبیه به Dragon Age

بازی های شبیه به Dragon Age

بازی های شبیه به Dragon Age

Dragon Age که توسط BioWare ساخته و توسط EA منتشر شده است، یک سری RPG فانتزی قابل احترام است که ماجراهای بسیاری از ساکنان Thedas را دنبال می کند.

در حالی که یک بازی جدید Dragon Age از سال ۲۰۱۵ در حال توسعه است، به احتمال زیاد تا مدتی طولانی شاهد انتشار Dragon Age 4 نباشیم.

برای زنده نگه داشتن روحیه D&D تا آن زمان، ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های شبیه به Dragon Age را به شما معرفی کنیم و آنها را بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Pathfinder: Wrath of the Righteous

بازی های شبیه به Dragon Age

اولین توصیه ما به طرفداران Dragon Age بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous است، یک RPG فانتزی دیگر که شامل شکاف های بعدی و ارتش شیاطین است.

در این بازی، بازیکنان یک گروه منحصر به فرد از قهرمانان از ترکیب ۲۵ کلاس، ۱۲ نژاد شخصیت و بیش از هزاران طلسم و توانایی جمع می کنند.

نبردها در Pathfinder را می توان از طریق یکی از دو حالت انجام داد: ۱- نبرد real-time با قابلیت توقف یا نوبت. ۲- بازیکنان آزادند تا هر طور که صلاح می‌دانند به جلو و عقب بروند.

مانند Dragon Age، هر کوئست بر اساس اقدامات بازیکن نتایج متعددی دارد، از جمله اینکه کدام اعضای گروه تا پایان بازی زنده می مانند و ….

Tales of Arise

بازی های شبیه به Dragon Age

بازی بعدی در لیست ما آخرین قسمت از انیمه مبتنی بر اکشن JRPG سری Tales of Arise است.

این بازی بر روی دو شخصیت از جهان های متضاد، یکی قرون وسطایی و دیگری آینده نگر متمرکز است، زیرا آنها سعی می کنند اختلافات خود را کنار بگذارند و به جنگ مداوم بین مردم خود پایان دهند.

هر کسی که با بازی‌های Tales آشنا باشد، سیستم نبرد حرکت خطی Arise را می‌شناسد که به شما و طرفتان اجازه می‌دهد تا حملات تیمی را برای فرار، مقابله و نابود کردن دشمنان انجام دهید.

فراتر از مبارزات، Tales of Arise مجموعه ای از محیط های پر جنب و جوش و با پایان باز را همتراز با بازی هایی مانند Dragon Age Inquisition ارائه می دهد.

Tyranny

بازی های شبیه به Dragon Age

 اگر از بازی هایی مانند Dragon Age لذت می برید که مضامین سیاسی را در طرح خود می گنجاند،Tyranny یکی دیگر از RPG های داستان محور است که ارزش بررسی را دارد.

در آن، شما به عنوان یک داور قانون بازی می کنید که وظیفه دارد تصمیم بگیرد که آیا وضعیت موجود را حفظ کنید یا دولت موجود را از درون به بیرون از بین ببرید.

مانند Dragon Age، بخش زیادی از بازی صرف تلاش برای حل و فصل اختلافات بین جناح‌های رقیب می‌شود که همگی برای کنترل در دنیایی که دائماً در حال تغییر هستند، رقابت می‌کنند.

با توجه به اینکه بازی توسط توسعه دهنده RPG Obsidian ساخته شده است، می توانید روی آن حساب کنید که دارای سیستم های RPG قوی، کاراکترهای متقاعد کننده، و کوئست های دقیق است.

GreedFall

بازی های شبیه به Dragon Age

گرچه ممکن است این بازی بودجه ای در مقیاس AAA مانند Dragon Age نداشته باشد، GreedFall هنوز زمان خوبی برای هر کسی است که از بازی های RPG تک نفره لذت می برد.

این بازی در قرن هفدهم می گذرد که شما را به عنوان یک فرد مبتلا به یک بیماری مرموز خانوادگی معرفی می کند که تصمیم می گیرد در جستجوی درمانی از یک جزیره عرفانی دیدن کند.

با این حال، زمانی که تنش بین بومیان جزیره و استعمارگران متجاوز آغاز می شود، اوضاع پیچیده می شود.

مانند بازی Dragon Age، بازیکن مسئول تصمیم گیری در مورد ایجاد اتحاد، رقابت یا بی طرف ماندن در طول داستان است.

Pillars of Eternity 2: Deadfire

بازی های شبیه به Dragon Age

Pillars of Eternity 2: Deadfire دنباله‌ای از RPG است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است که در آن بازیکنان به عنوان Watcher، موجوداتی با قدرت تجزیه و تحلیل روح‌ها و یادگیری از خاطرات آن‌ها، انتخاب می‌شوند.

این بازی در نهایت نقش مهمی در داستان بازی ایفا می کند زیرا Eothas، خدای نور و تولد دوباره، به جهان بازمی گردد که پیامدهای سنگینی برای ساکنان آن دارد.

اندکی بعد، ارواح شروع به بیرون آمدن از بدن خود می کنند و بازیکن را وادار می کند تا سفری خطرناک را در یک مجمع الجزایر وسیع و ناشناخته آغاز کند.

مانند Dragon Age، گیم‌پلی مبتنی بر گیم‌پلی کلاسیک D&D با تعداد زیادی از خطوط جستجوی دست‌سازی شده است که انتخاب‌ها در آن واقعا مهم هستند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *