۰

۷ مورد از بهترین بازی های MMORPG

بهترین بازی های MMORPG

بهترین بازی های MMORPG

در این مقاله قصد داریم تا به ۷ مورد از بهترین بازی های MMORPG (Massively Multiplayer Online RPG ) اشاره کنیم و آنها را به طور خلاصه برای شما شرح دهیم؛ پس با ما همراه باشید :

۷- Final Fantasy XI

Final Fantasy 11 در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و اگر شما یکی از طرفداران این سری باشید ، به احتمالا زیاد آن را روی کنسول PS2 تجربه کرده اید و خاطرات بسیار خوبی را با آن رقم زده اید.

حال که در سال ۲۰۲۱ هستیم ، هنوز هم این بازی یکی از برترین بازی های MMORPG به حساب می آید و تجربه آن برای هر کسی که علاقه مند به این سبک از بازی هاست پیشنهاد می شود تا بتواند داستان زیبای آن را تجربه کند.

۶- DC Universe Online

بهترین بازی های MMORPG

آیا شما ترجیح می دهید قدرت پرواز ، یا سرعت فوق العاده داشته باشید؟ DCUO خانه ای برای طرفداران DC و ابرقهرمانان بوده و همچنان پس از گذشت ۱۰ سال از عرضه آن در ۵ سیستم عامل مختلف ادامه پیدا کرده است. اکنون که DCUO رایگان برای بازی و در چندین سیستم عامل است ، از هر زمان دیگری بیشتر قابل دسترسی است و همچنان مانند آخرین World of Flashpoint محتوای بسیار جالبی برای ارائه دارد. City of Heroes پایه و اساس MMORPG های ابرقهرمانی را بنا نهاد اما DCUO دارای گستره وسیعی از داستان ها و شخصیت های موجود است ، و توصیه می شود که حتما آن را تجربه کنید.

۵- EVE Online

Eve Online داستانهای بسیار خوبی را درطی دوران حضور خود ایجاد کرده است و به همین دلیل است که اکنون در این لیست جای گرفته است.

این بازی در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و گیم پلی بسیار جذابی را به بازیکنان ارائه داد. این بازی توانسته است با ازادی عملی که به بازیکنان می دهد ، آنها را قادر به انجام هر کاری در آن بکند؛ تیم سازنده بازی با سازش با نسل جدید بازی ها توانسته است که حدود ۲ دهد این بازی را زنده نگه دارد و تهداد بسیار زیادی از پلیر ها را نیز در خود جای بدهد.

 

۴- Star Wars: The Old Republic

قصه گویی در RPG ها حیاتی است و Bioware یکی از بهترین داستان ها را در جنگ ستارگان: جمهوری قدیمی بازگو می کند.

برای طرفداران سری کلاسیک KOTOR که ممکن است در MMORPG ها تبحر کافی نداشته باشند ، SWTOR به عنوان یک بازی تک نفره حاظر شده است و اکنون که بازی رایگان است ، هر کسی می تواند داستان های کلاسیک و پر هیجانش را امتحان کند. با اینکه بازی های جدید این مجموعه خیلی عمق خاصس ندارند ، اما The Old Republic هنوز ارزش بازگشت به آن و تجربه اش را دارد.

۳- Elder Scrolls Online

بهترین بازی های MMORPG

Elder Scrolls Online به شما این امکان را می دهد که در دنیایی فانتزی آن گم شوید ، جایی که می توانید داستان خود را با جزئیات بسیار بالا کنترل کنید.

ESO مناظر زیبا و متنوعی را ترکیب می کند که به راحتی می توانید در آن ها سفر کنید ، مبارزات فوق العاده و ماموریت ها و مراحل بسیار گسترده ، همه در حالی که به شما امکان می دهد در کنار دوستان خود بازی کنید به شما ارائه می شود.

با عرضه مداوم DLC و به روزرسانی های مخصوص عملکرد ، ESO همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد و اکنون بهترین زمان برای تجربه دنیای وسیع آن است ؛ به ویژه برای کسانی که عاشق Skyrim و سایر بازی های Elder Scrolls هستند.

 

۲ -World of Warcraft

World of Warcraft پس از عرضه اصلی آن در سال ۲۰۰۴ ، كل ژانر MMORPG را تغییر داد و با دسترسی بیشتر به پیشکسوتان این ژانر و تازه واردان ، خود را از بازی های گذشته جدا كرد.

WoW با تقریباً شانزده سال سابقه و هشت توسعه مختلف ، تبدیل به یکی از بزرگترین بازی های این سبک شده است. اگر شما هم یکی از طرفداران سبک بازی MMORPG هستید ، وارکرفت یکی از بازی هایی است که به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهید و حتما باید دنیای فانتزیو عجیب آن را برای یک بار هم که شده است تجربه کنید.

۱- Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

یکی از بزرگترین داستانهای موفق مدرن در تاریخ بازیهای ویدیویی ، Final Fantasy XIV: A Realm Reborn است . بازی که با موفقیت ها و نوآوری های بسیار جذاب و جدبد توانسته است  تا تاج و تخت MMORPG ها را در اختیار بگیرد. Square Enix نه تنها این بازی قدیمی را در حین کار بر روی ریبوت آن زنده نگه داشت ، بلکه در خط داستانی بازی نیز تغییراتی را ایجاد کرد و آنرا به بهترین نحو ممکن ریبوت کرد. Final Fantasy XIV از زمان انتشار تاکنون فقط با سه بار توسعه آپدیت های بسیار بزرگ و مهمی مانند اضافه کردن کلاس های مبارزاتی مختلف و کاراکتر های جدید را به آن اضافه کرده است که هم اکنون هم از تاریخچه Final Fantasy و هم از دیگر ویژگی های Square Enix مانند Nier Automata استفاده می کنند. Final Fantasy XV ممکن است آمده و از بین رفته باشد اما A Realm Reborn هنوز هیچ نشانه ای از ناپدید شدن را نشان نمی دهد.

بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG

fhlnhn ;dmfj

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *