۰

گوگل اندروید ۱۳ بتا ۲ را منتشر می کند

اندروید ۱۳

اندروید 13

اندروید ۱۳

همانطور که قبلاً می‌دانید، Google I/O در راه است، و تا کنون روز شلوغی بوده است، با معرفی Pixel 6a و Pixel Buds Pro، معرفی Pixel 7 و ۷ Pro، Pixel Watch و Pixel Tablet. و به‌روزرسانی برنامه‌های اصلی مانند Maps و Translate نیز بسیار جذاب دنبال شده اند.

و در میان همه اینها، گوگل هم زمان برای انتشار نسخه بتا اندروید جدید پیدا کرد. ما در مورد Android 13 Beta 2 صحبت می کنیم، که باید از امروز برای پیکسل های ثبت نام شده عرضه شود. اگر می‌خواهید Pixel خود را در برنامه Android Beta ثبت‌نام کنید، کافی است به این وب‌سایت بروید، جایی که لیست دستگاه‌های واجد شرایط خود را (در صورت وجود) پیدا خواهید کرد.

اندروید 13

سپس ثبت نام با یک کلیک انجام می شود و پس از آن در عرض چند ساعت (یا کمتر) با نسخه بتا جدید به روز رسانی می شود. از آن نقطه به بعد، همه نسخه‌های بتا را به‌عنوان به‌روزرسانی‌ها دریافت خواهید کرد، و همچنین نسخه نهایی اندروید ۱۳ را که در پاییز عرضه می‌شود، دریافت خواهید کرد.

نسخه بتای بعدی که در ماه ژوئن عرضه می‌شود، به چیزی خواهد رسید که گوگل آن را پایداری پلتفرم می‌نامد. از آن به بعد، برنامه فقط رفع باگ هاست.

اندروید 13

اندروید ۱۳ شامل مجوز جدیدی برای ارسال اعلان‌ها، انتخابگر عکس محافظت از حریم خصوصی، مجوزهای بهبود یافته برای جفت ( Pair ) شدن با دستگاه‌های اطراف و دسترسی به فایل‌های رسانه، تنظیمات زبان خاص برنامه، تطبیق نمادهای برنامه با رنگ‌های تم، پشتیبانی از ویدیوی HDR، بلوتوث LE ، صدا، و همچنین MIDI 2.0 از طریق USB است. همچنین تعداد زیادی پیشرفت برای تبلت‌ها، و چیزهای جالب دیگری مانند حذف خودکار تاریخچه کلیپ‌بورد پس از مدت کوتاهی و کنترل رسانه‌ای که آثار هنری آلبوم را دارد، وجود دارد.

اندروید 13

در نسخه‌های بعدی یک صفحه تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی یکپارچه جدید ارائه می‌شود که نشانگر رنگی و واضحی از وضعیت ایمنی شما ارائه می‌کند و پیشنهادهایی درباره نحوه بهبود موارد ارائه می‌دهد.

اندروید 13

گوگل اعلام می‌کند که نسخه‌های بتا امروز نه تنها برای پیکسل‌ها، بلکه برای دستگاه‌هایی از Asus (برای Zenfone 8)، Lenovo (برای Tab P12 Pro)، نوکیا (هنوز فعال نشده)، OnePlus (برای ۱۰ Pro) در دسترس هستند. Oppo و Realme (برای Find X5 Pro و GT2 Pro)، Sharp (برای Aquos sense6)، Tecno (برای Camon 19 Pro 5G)، vivo (برای X80 Pro)، Xiaomi (برای ۱۲، ۱۲ Pro، و پد ۵) و ZTE (برای Axon 40 Ultra).

اندروید 13

با این حال به خاطر داشته باشید که هر یک از این شرکت‌ها ثبت‌نام و پشتیبانی خود را انجام می‌دهند و به‌روزرسانی‌های بتا را مستقیماً در اختیار شما قرار می‌دهند، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد با Google تماس نگیرید.

منبع : Google

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *