۰

اتفاقات مراسم Google I/O 2021

Google I/O 2021

Google I/O معمولاً یک رویداد سنگین توسعه دهنده ( گوگل ) است که در مورد برنامه نویسی و داده ها صحبت می کند ، اما اگر به دنبال بزرگترین بروزرسانی ها و ویژگی های جدید هستید ، نگران نباشید، ما تمام صحبت های موجود در مورد پلوتو و هواپیماهای کاغذی و صحبت های Michael Peña را حذف کردیم تا فقط بزرگترین اعلامیه های این کنفرانس را به شما ارائه دهیم.

Andriod 12

اندروید ۱۲ با بزرگترین طراحی مجدد رابط کاربر در سال های گذشته به نام Material You ، اوضاع را تکان می دهد. طراحی جدید به دکمه ها ، عناصر و حتی پس زمینه صفحه اصلی شما رنگ می بخشد. Android 12 اساساً یک پالت سفارشی از یک رنگ غالب و چندین مکمل بر اساس پشت زمینه شما تنظیم می کند و حال و هوای کلی تلفن هوشمند شما را تغییر می دهد.

در همین حال ، دکمه ها و سایر عناصر روی صفحه شما بزرگتر و گردتر از گذشته می شوند. به عنوان مثال تنظیمات سریع کشویی ، به صورت دو ستون دکمه های بزرگ برای Wi-Fi ، بلوتوث ، چراغ قوه و سایر تنظیمات که قبلاً فقط یک نماد کوچک بودند ، نمایش داده می شود.

گذشته از رابط کاربری جدید ، Android 12 ویژگی های جدیدی از جمله داشبورد حفظ حریم خصوصی ، روشی جدید برای فعال کردن دستیار Google و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

Wear OS x Tizen

اکثر ساعت های هوشمند (که ساعت های اپل نیستند) با Wear OS یا Tizen اجرا می شوند و اکنون Google این دو را ترکیب کرده است. اساساً ، این ادغام به Galaxy Watches اجازه می دهد Google Maps ، Google Pay و همه برنامه ها را از فروشگاه Google Play دانلود کند. ظاهراً ، تلفیق Wear OS با تایزن نیز باعث بهبود عمر باتری خواهد شد. جالب است که بدانید Samsung Galaxy Watch بعدی دارای سیستم عامل ترکیبی جدید Tizen Wear است.

علاوه بر این ، Google قصد دارد ویژگی های ردیابی حالت ورزش Fitbit را در Wear OS معرفی کند. گوگل همچنین برنامه های خود را برای طراحی دستگاه های مبتنی بر Wear OS در پاییز امسال اعلام کرد.

ریموت اتوموبیل اندروید

گوگل پشتیبانی کلید دیجیتالی اتومبیل را برای Android اضافه می کند. در حالی که گوگل به طور دقیق نگفته است که این سیستم با چه شرکت هایی کار می کند ، صفحه ای جالب از برندهای Dodge, BMW, Chevrolet, Honda, Buick, Ford, Audi, Jeep, Chrysler, Cadillac, Volkswagen, و Renault را نشان می دهد. کلید اتومبیل Android برای کار با NFC و Ultra Wideband طراحی شده است و حتی می توانید آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید. اواخر پاییز امسال در دستگاه های Google Pixel و Samsung Galaxy راه اندازی می شود.

همچنین امکان استفاده از دستگاه اندرویدی به عنوان ریموت Android TV به زودی ارائه می شود.

Google Photos

مدتی است که اپل سیستمی مانند Live Photos دارد و کاربران اندروید سرانجام این ویژگی را با عکس های Cinematic دریافت می کنند. اساساً این ویژگی هر عکسی را که گرفته اید ، تحویل می گیرد و آنها را در کلیپ های کوتاه متحرک می کند.

گوگل همچنین در تلاش است تا به روزرسانی های نرم افزار دوربین و فوتومتری خود را انجام دهد تا رنگ پوست با دقت بیشتری در تصاویر ثبت شود.

 

فولدر مخفی Google Photos

Google Photos در حال دریافت ویژگی جدیدی به نام پوشه قفل شده است که به شما امکان می دهد تصاویر را روی دوربین عکاسی خود پنهان کنید و برنامه ها را از دیدن آنها متوقف می کند. اگر می خواهید عکسی یا فیلمی را از دید افراد و نرم افزار های دیگر مخفی نگه دارید ، می توانید همه آنها را در یک پوشه قفل شده و محافظت شده با رمز عبور بیندازید تا جلوی نمایش آنها را در بخش عکس های اصلی بگیرید.

جزئیات بیشتر Google Maps

Google Maps مانند گذشته بسیار عالی است ، اما اکنون Google با افزودن مسیرهای عابر پیاده ، آنها را با جزئیات بیشتری آماده کرده است. همه اینها به لطف یادگیری ماشینی ترجمه تصاویر ماهواره ای به نقشه های دقیق Google است. گوگل می گوید نقشه های دقیق ۵۰ شهر تا پایان سال راه اندازی می شود.

علاوه بر نقشه های بهتر و دقیق تر ، Google Maps به زودی گزینه های مسیریابی بیشتری را برای راننده ها اضافه می کند. به جای اینکه فقط سریع ترین مسیر رانندگی را به کاربران ارائه دهید ، گزینه جدید “امن ترین مسیر” با توجه به شرایط جاده ، آب و هوا و ترافیک ، مسیری را با توقف های ناگهانی کمتر به شما پیشنهاد می کند تا از تصادف جلوگیری کنید. در همین حال ، یک گزینه Eco-Friendly Route جاده ها و مسیری را انتخاب می کند که کمترین مصرف سوخت را برای وسیله نقلیه شما دارد.

 

پروژه Starline

آخرین رونمایی گوگل ، پروژه Starline است که چیزی مانند نرم افزار های Hangout ، Meets و Due است اما این بار به طوری بسیار متفاوت.

این سیستم یک هبوگرام یه بعدی از کاربر را می سازد و برای طرف مقابل نمایش می دهد و به طوری کار می کند که انگار افراد واقعا کنار یکدیگر هستند.

Google I/O 2021 Google I/O 2021 Google I/O 2021 Google I/O 2021 Google I/O 2021 Google I/O 2021 Google I/O 2021 Google I/O 2021

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *