۰

لیست تمام آهنگ های فیلم Coda

لیست تمام آهنگ های فیلم Coda

آهنگ های فیلم Coda

لیست تمام آهنگ های فیلم Coda

موسیقی در CODA نقش اساسی دارد، و به این ترتیب، فیلم دارای موسیقی متن غنی پر از آهنگ های محبوب و گلنچین شده است. موسیقی CODA به ایجاد فضایی کمک می کند که نشان دهنده سفر روبی روسی به سن بلوغ است، زیرا او سعی می کند جاه طلبی های موسیقی و خوانندگی خود را با نیازهای خانواده ناشنوایش متعادل کند. این فضای جذاب است که بینندگان و منتقدان را مجذوب خود کرده است.

CODA، مخفف Child of Deaf Adults، با بازی امیلیا جونز در نقش روبی برنده جایزه بهترین فیلم سال در اسکار ۲۰۲۲ شد. خانواده روبی با تکیه بر او به عنوان مترجم و پیوند با دنیای شنوایی، درست زمانی که او شروع به دنبال کردن استعدادهای آوازی خود در مدرسه موسیقی برکلی می کند، یک تجارت ماهیگیری جدید را راه اندازی می کند. موسیقی چیزی است که روبی را به حرکت در می آورد، اما همچنین چیزی است که او را از بقیه اعضای خانواده اش جدا می کند.

بیشتر آهنگ‌های CODA گلچین هستند، به این معنی که یا توسط روبی یا گروه کر او خوانده می‌شوند یا توسط شخصی در دنیای فیلم گوش داده می‌شوند. این آهنگ ها نه تنها سلیقه شخصی شخصیت ها، بلکه نحوه تعامل آنها با جهان اطراف را نیز آشکار می کند.

آهنگ های فیلم Coda

لیست تمام آهنگ های فیلم Coda

  • “My Pal Foot Foot” ساخته Shaggs  –  وقتی Gertie به خانه اش می آید، روبی این آهنگ را روی دستگاه پخش می کند و نام گروه را ذکر می کند.
  • “Let’s Get It On” ساخته Marvin Gaye – گروه کر روبی این آهنگ کلاسیک soul را در عمل می خواند، اگرچه عدم اشتیاق آنها معلمشان، آقای V. را ناامید می کند.
  • «It’s Your Thing» اثر Isley Brothers- گروه کر همچنین این آهنگ Motown را تمرین می کند که در پلی لیست Zoey و چندین فیلم و نمایش دیگر استفاده شده است.
  • “You’re All I Need to Get By” توسط Marvin Gaye و Tammi Terrell- این دوئت که توسط نیکلاس اشفورد و والری سیمپسون نوشته شده است، قطعه نمایش روبی و مایلز است. آنها چندین بار در طول فیلم تمرین می کنند و آن را روی صحنه اجرا می کنند و جونز و فردیا والش پیلو از صدای واقعی خود استفاده می کنند. روبی بعداً به پدرش می‌گوید که این آهنگ درباره «معنا و حس نیاز به شخص دیگری است».
  • «I Fought The Law» از The Clash– – روبی از این آهنگ به عنوان زنگ هشدار استفاده می کند تا بتواند ساعت ۳ صبح از خواب بیدار شود تا روی قایق ماهیگیری کار کند و سایر اعضای خانواده خود را بیدار کند. این آهنگ، که همچنین در بازسازی فیلم RoboCop در سال ۲۰۱۴ و سایر فیلم‌ها مورد استفاده قرار گرفت، در ابتدا توسط The Crickets در سال ۱۹۶۰ ضبط شد. با این حال، کاور کلش در سال ۱۹۷۹ که در CODA استفاده شد، بیشتر شناخته شده است.
  • “I Got the Music in Me” گروه کر این آهنگ را که در اصل توسط توبیاس بوشل نوشته شده است را به عنوان بخشی از رسیتال خود اجرا می کند.
  • “Starman”  از David Bowie – اجرای گروه کر همچنین شامل تنظیمی از این کلاسیک Bowie است.
  • “Both Sides Now” از Joni Mitchell – این قطعه تست انفرادی روبی است که او همچنین در سراسر CODA تمرین می کند. این آهنگ تا حدی در مورد دیدن نکات مثبت در یک موقعیت سخت است، که روبی باید آن را اجرا کند . نسخه میچل آهنگ نیز در انتهای فیلم پخش می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *