۰

معرفی ۵ بازی شبیه به Hitman که باید تجربه کنید

بازی شبیه به Hitman

بازی شبیه به Hitman

بازی شبیه به Hitman

در سرتاسر سری Hitman، شاهد بودیم که مامور ۴۷ در حین انجام ترورها و دیگر جنجال‌های جاسوسی ، لباس‌های مبدل مختلفی به تن می‌کرد.

با این حال، او نه اولین و نه آخرین شخصیت بازی ویدیویی است که سعی می‌کند در میان جمعیت قرار بگیرد، از سوء ظن دوری کند، و برای تکمیل ماموریت خود مخفیانه از امنیت عبور کند.

در این لیست، ما قصد داریم تا به معرفی ۵ بازی شبیه به Hitman بپردازیم و آنها را بررسی کنیم.

Sniper: Ghost Warrior Contracts

بازی شبیه به Hitman

Ghost Warrior Contracts و دنباله آن به عنوان قسمت پنجم و ششم از سری Sniper هستند، دو تا از بهترین بازی های تاکتیکی sandbox FPS برای سرگرمی هایی مانند Hitman هستند.

بازیکنان نقش یک قاتل مرگبار را بر عهده می گیرند که در تیراندازی و دقت دوربرد تخصص دارد و ماموریت های مخفی را برای یک گروه فوق سری انجام می دهند.

هر دو بازی در مقایسه با بازی‌های قبلی خود، تجربه‌ای متمرکزتر و بهتر را ارائه می‌دهند و در عین حال مجموعه‌ای از کوئست های اختیاری و باز را برای افزایش زمان گیم پلی ارائه می‌دهند.

تا این مرحله، اهداف متنوعی وجود دارد که می‌توان آنها را به تعداد بی‌شماری از راه‌ها تکمیل کرد و قابلیت تجربه مجدد را برای رسیدن به سطح رضایت Hitman افزایش داد.

Watch Dogs: Legion

بازی شبیه به Hitman

بخش بزرگی از جذابیت سری Watch Dog این است که هر بازی در یک محیط معاصر مملو از فناوری مدرن و محیط‌های سندباکس آماده برای اکتشاف اتفاق می‌افتد.

در حالی که طرفداران هیتمن احتمالاً هم از نسخه اصلی و هم از دنباله آن در سانفرانسیسکو لذت خواهند برد، آخرین ورودی، Watch Dogs: Legion، این فرنچایز را با بازآفرینی دقیق لندن امروزی به سطح جدیدی می برد.

در آن، شما تیمی از هکرها، مزدوران، تعمیرکاران و مجرمان با پیشینه‌های مختلف را کنترل می‌کنید که می‌خواهند مهارت‌های منحصربه‌فرد خود را برای نفوذ به یک گروه نظامی خصوصی فاسد به کار گیرند.

مانند Hitman، مخفی کاری یکی از اجزای اصلی گیم پلی Watch Dogs است، زیرا دشمنان معمولاً شما را از تعداد و اسلحه فراتر می برند، و شما را مجبور می کند در ابزارها و سایر وسایل هک خلاق باشید.

Aragami: Shadow Edition

بازی شبیه به Hitman

آراگامی یکی دیگر از ترکیب‌های اکشن و مخفی کاری خارق‌العاده است که از بازی‌های محبوب Tenchu الهام می‌گیرد و در عین حال عناصر ماوراء طبیعی را در خود جای داده است.

در آن، شما نقش یک قاتل با قدرت‌های ویژه را به عهده می‌گیرید که به او اجازه می‌دهد بین سایه‌ها تله‌پورت کند، مسیرهای مخفی ایجاد کند و جانوران سایه را احضار کند تا در نبرد ها شرکت کنند.

مانند هیتمن، هر ماموریت در یک محیط سندباکس مملو از گشت‌های دشمن، آیتم های کلکسیونی و گزینه‌های مناسب برای رسیدن به هدف انجام می‌شود.

ما توصیه می‌کنیم Shadow Edition را انتخاب کنید، که شامل بازی پایه و DLC Nightfall آن می‌شود، اما از پشت سر گذاشتن دنباله آراگامی ۲ که با محوریت همکاری‌ها بیشتر است، بگذرید.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

بازی شبیه به Hitman

Ground Zeroes که به عنوان یک پیش درآمد مستقل برای The Phantom Pain در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، تجربه ای کوتاه و در عین حال شیرین مبتنی بر مخفی کاری را ارائه می دهد که زمینه را برای روایت کلی فراهم می کند.

با این حال، اگر زمان کافی را برای تجربه آن صرف کنید، متوجه خواهید شد که ساختار ماموریت بازی چیزهای بیشتری فراتر از فراهم کردن زمینه‌ای برای کمپین اصلی Phantom Pain وجود دارد.

در Ground Zeroes مجموعه‌ای از ماموریت‌های Side Ops است که حول محیط‌های پیچیده با گشت‌زنی‌های دشمن و اهدافی می‌چرخد که در هر مرحله رویکردی مخفیانه می‌طلبد.

اینها مشابه بازی هیتمن با ابزارها و لباس‌های جدید است که مپ ها، فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی را به شما نشان می‌دهد.

Republique

بازی شبیه به Hitman

در مرحله بعد، ما یک بازی مخفی کاری نسبتاً منحصر به فرد به نام Republique داریم که احتمالاً برای بسیاری از طرفداران هیتمن مورد توجه قرار گرفته است.

در آن، شما وظیفه دارید زنی به نام هوپ را در حالی که تلاش می کند از یک مرکز دولتی با حداکثر امنیتی که آزمایش های مرموز روی زندانیانش انجام می دهد فرار کند، راهنمایی کنید.

این بازی از دید دوربین های امنیتی هک شده و سایر دستگاه ها انجام می شود و تجربه ای فراگیرتر را ایجاد می کند که تمرکز را از بازیکن برمی دارد و روی صحنه می گذارد.

نتیجه یک تجربه مخفی کاری است که در آینده ای دیستوپیایی اتفاق می افتد که در آن هر تصمیمی یک موضوع مرگ یا زندگی است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *