۰

کمیک Superman Vs. Alien ثابت کرد زنومورف ها می توانند سوپرمن را بکشند

کمیک Superman Vs. Alien

کمیک Superman Vs. Alien

کمیک Superman Vs. Alien

بخش اصلی جذابیت سوپرمن این است که او اساساً نابود نشدنی است، به همین دلیل است که بسیار شگفت‌انگیز است که حتی او می‌تواند قربانی زنومورف‌های موذیانه بیگانه شود. در حالی که شرایط بسیار خاصی را می طلبید، کمیک Superman Vs. Alien ثابت کرد حتی کلارک کنت نیز از معروف ترین تهدید فرازمینی جهان مصون نیست.

روی کاغذ، تقابل بین سوپرمن و بیگانه ممکن است احمقانه به نظر برسد. همکاری قبلی Dark Horse و DC یعنی Batman Versus Predator بسیار منطقی‌تر است زیرا این دو نیرو تقریباً به طور مساوی با هم مطابقت دارند. سوپرمن و زنومورف اگرچه به نظر می رسد در نقطه مقابل طیف قدرت قرار دارند. با آسیب‌ناپذیری سوپرمن، دید اشعه ایکس و قدرت فوق‌العاده، هیچ راهی وجود ندارد که زنومورف‌ها بتوانند به او صدمه بزنند، جایی که بتوانند از او پنهان شوند، و هیچ شانسی وجود ندارد که از یورش او جان سالم به در ببرند. همه اینها البته با این فرض است که سوپرمن به نور زرد خورشید دسترسی داشته است. خوشبختانه برای Xenomorphs، این به دور از تضمین در زیستگاه طبیعی کشتی‌های فضایی و مستعمرات بدشانسی است و زمینه را برای آنها فراهم می‌کند تا کلارک کنت را گروهی محاصره کنند و به او پایان دهند.

در سال ۱۹۹۵، Dark Horse و DC Comics برای Superman/Aliens توسط دن یورگنز، چاک دیکسون و جان بوگدانو با هم همکاری کردند. در کمیک کلارک در حال بررسی یک تماس در اعماق فضایی است که احتمالاً منشا کریپتونی دارد. او سرانجام این تماس را به شهری دور از هرگونه نور خورشید دنبال می کند و به آرامی قدرتش تخلیه می شود. این در نهایت او را در مسیر برخورد با هجوم زنومورف قرار می دهد. در حالت ضعیف خود، او به سختی قابل مقایسه است، اصرار سوپرمن برای امتناع از کشتن هیولاها به او کمک نمی کند. اولین برخورد او با یکی از موجودات باعث شد که او سه اثر پنجه عظیم روی سینه و سوختگی اسید روی صورتش داشته باشد. کل این وضعیت حتی سوپرمن را مجبور می‌کند تا یک لباس مخصوص ضد زنومورف بپوشد. اگرچه کلارک از کمیک جان سالم به در می‌برد، اما کاملاً واضح است که او به راحتی می‌توانست بمیرد.

کمیک Superman Vs. Alien

کمیک Superman Vs. Alien

در حالی که ممکن است سوپرمن برای مقابله با زنومورف‌ها بدون قدرت‌هایش مانند یک انسان ضعیف به نظر برسد، اما چیزی که این کمیک واقعاً آشکار می‌کند این است که سوپرمن بسیار بیشتر از قدرت‌هایش است. حتی زمانی که با هیولاهای کاملاً غیرقابل درک روبرو می شود، کلارک کنت همچنان برای حفظ زندگی ارزش قائل است. به همین دلیل، حتی اگر او قدرت های خود را داشت، کاملاً ممکن است که Xenomorphs بتواند او را شکست دهند. اگر سوپرمن از کشتن زنومورف ها امتناع می ورزد، دلیلی وجود ندارد که یک دسته کامل از آنها نتوانند بر کریپتونین غلبه کنند.

سوپرمن با وجود میراث کریپتونی خود یک قهرمان فوق العاده انسانی است و زنومورف را به دشمنی کامل برای مقابله با او تبدیل می کند. اگرچه ممکن است قدرت سوپرمن تضعیف شود، اما نبرد او با Xenomorphs بیگانه ثابت می کند که حتی مرد فولادی نیز کاملاً آسیب ناپذیر نیست.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *