۰

معنای مخفی نام DC بالاخره فاش شد

معنای مخفی نام DC

معنای مخفی نام DC

معنای مخفی نام DC

بتمن به تازگی معنای جدیدی به “دی سی” در دنیای واقعی کامیکس دی سی داده است، زیرا Flashpoint فراتر از شماره ۰ نشان می دهد که شوالیه تاریکی از نام “Divine Continuum” برای توصیف آنچه شامل Omniverse و فراتر از آن است استفاده می کند. در داستان جدید، بتمن در تلاش است تا رمز جهان را بشکند و اصطلاحی فراگیر برای توصیف آن ارائه می‌کند که به دنیای DC جدول زمانی مقدس خود را می‌دهد.

DC Universe هرگز یک نام فراگیر نداشته است که بخش “DC” را به خود جهان واقعی در کمیک ها متصل کند. در عوض، این راهی بود برای ارجاع به دی سی کامیکس، ناشر داستان های بتمن، سوپرمن، و واندر وومن، که از قضا مخفف Detective Comics است. با این حال، با کاوش در Multiverse و Omniverse در سریال هایی مانند Justice League Incarnate، بتمن اصطلاحی را ایجاد کرده است که همه چیز را توصیف می کند، زیرا او “Divine Continuum” را در کمیک شماره صفر Flashpoint Beyond ساخته است.

در Flashpoint Beyond #0 توسط جف جانز، ادواردو ریسو، تریش مولیویل و راب لی از دی سی کامیکس، داستان اصلی بر بازگشت توماس وین به دنیای فلش پوینت متمرکز است. با این حال، یکی از پیچش‌های بزرگ در قسمت دوم کمیک رخ می‌دهد که تحقیقات بتمن را در مورد خط زمانی در حال تغییر و استادان زمان آشکار می‌کند و نشان می‌دهد که او روی چه چیزی کار می‌کرده است. خوانندگان یادداشت های بتمن را می بینند، جایی که عبارت “Divine Continuum” با “D” و “C” حلقه زده است، که به دو گروه “Space” و “Time” تقسیم می شود، و معنای جدیدی به “DC” در دنیای کمیک می دهد.

معنای مخفی نام DC

“فضا” (که با نام Omniverse شناخته می شود) به چند جهان (که خود به متاورس با نام اصلی زمین تقسیم می شود) و چند جهان تاریک تقسیم می شود. در همین حال، Omniverse مستقیماً به قلمرو خدایان تقسیم می شود، جایی که بهشت، جهنم، آپوکولیپس است. و رویا وجود دارد. در همین حال، “زمان” (که به عنوان هایپرتایم نیز شناخته می شود) به دو بافت همبند مختلف تقسیم می شود، لیمبو و نقطه ناپدید شدن ، دومی جایی است که استادان زمان، از جمله Rip Hunter، در آن فعالیت می کنند. The Divine Cointuum، با نام مستعار “DC” یکی از ساده ترین راه هایی است که کمیک ها ماهیت بسیار پیچیده و سلسله مراتب وجود در دنیای DC را توصیف کرده اند.

با این حال، تحقیقات بتمن درباره Divine Continuum و زمان و مکان خود با ورود کورکی باکستر، استاد سابق زمان، دشوارتر می‌شود. او به بتمن می گوید که امیدوار است درهم ریختگی او با خط زمانی باعث شود که Rip Hunter گروه را دوباره جمع کند. باکستر حتی قهرمان را مسخره می کند و می‌گوید که از قبل می‌تواند حدس بزند که هانتر چگونه خط زمانی خود را به دلیل دخالت‌هایش تغییر می‌دهد. اما، شاید بتمن روی ملاقات با هانتر شرط بندی کرده باشد، زیرا کارشناس زمان می تواند پاسخ هایی را که در مورد جدول زمانی و نحوه عملکرد آن به دنبال آن است به او ارائه دهد. با ابداع اصطلاح Divine Continuum و دادن معنای جدیدی به DC در صفحات کمیک دی سی، بتمن در حال حاضر یک قدم جلوتر از کسانی است که سعی در متوقف کردن او دارند. در پایان، این نام مناسبی برای زمان و فضای فراگیر است که کمیک ها بخشی از آن هستند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *