۰

آیا مون نایت به یک انتقام جو در MCU تبدیل خواهد شد؟

مون نایت Moon Knight

مون نایت

پس از سریال مون نایت دیزنی پلاس، جایی در تیم انتقام جویان مارول می تواند برای مارک اسپکتور وجود باشد. فصل اول Moon Knight با مارک و استیون به پایان رسید که ظاهراً روابط خود را با Khonshu به پایان رساندند، اما صحنه پس از تیتراژ تأیید کرد که خدای ماه مصری قهرمان خود را به این راحتی رها نمی کند. به هر دلیلی، بازگشت Fist of Khonshu فقط مسئله زمان است.

در میان بسیاری از راه‌های احتمالی که مارول پتانسیل کاوش با شخصیت شوالیه ماه اسکار آیزاک را دارد، حضور در Avengers است. به نظر می رسد که در عواقب فیلم Avengers: Endgame، قدرتمندترین قهرمانان زمین در حال حاضر منقرض شده اند. با توجه به تمام تغییراتی که در MCU رخ داده است، منطقی است که موقعی که زمان آن برسد که یک بار دیگر با هم متحد شوند، تیم تفاوت اساسی با افراد قبلی گروه داشته باشد. در حال حاضر، مشخص نیست که مارول چه کسی را برای تکمیل فهرست انتخاب خواهد کرد، اما تمام ابرقهرمانان جدیدی که در فاز ۴ اضافه می شوند، گزینه های فریبنده زیادی را در اختیار استودیو قرار می دهند، از جمله Shang-Chi، Black Knight، She-Hulk، Ms. Marvel و چند نفر از کاراکتر های Eternals.

یکی از نامزدهای خاص انتقام جویان، مارک اسپکتور است، اگرچه معلوم نیست که مارول واقعاً او را با تیم هماهنگ خواهد کرد یا خیر. جرمی اسلیتر، مجری سریال مون نایت، قبلاً به این امکان ابراز علاقه کرده بود و حتی گفت که فکر می کند اصلا “هدف” ، پیوستن مون نایت به انتقام جویان است. اما، او همچنین خاطرنشان کرد که مطمئناً نمی داند که آیا این همان چیزی است که استودیو مارول قصد انجام آن را دارد یا خیر. اگرچه تعداد کشته‌های مون نایت در MCU برای یکی از اعضای انتقام‌جویان مناسب نیست، اما اقدامات او در این سریال آن‌قدر پیش نمی‌رود که آینده‌ای با تیم را رد کند. بنابراین، در حالی که مون نایت مطمئناً قوی‌ترین رقیب برای ایفای نقش در Avengers 5 نیست، او واقعاً می تواند صحنه های جذابی را در کنار انتقام جویان رقم بزند.

مون نایت

مون نایت در کمیک‌ها ارتباط‌هایی با انتقام‌جویان دارد، اما آنها دقیقاً از ایده پیوستن او به تیم پشتیبانی نمی‌کنند. در حقیقت، حضور موقت او با گروه هایی مانند انتقام جویان ساحل غربی فقط ثابت می کند که چرا به آنها تعلق ندارد. مون نایت به خوبی از دستورات پیروی نمی کند و ترجیح می دهد به تنهایی کار کند. تصویر مارک اسپکتور در فصل اول مون نایت نشان می دهد که او دارای بسیاری از ویژگی های مشابه همتای کمیک خود است، به همین دلیل است که او ممکن است آماده کمک به آنها در فیلم آینده انتقام جویان باشد، شخصیتی که در واقع به صفوف آنها ملحق می شود بسیار کمتر امکان پذیر است.

با در نظر گرفتن همه چیز، مارول می‌تواند برنامه‌های بزرگی برای Moon Knight داشته باشد، حتی اگر شامل عضویت Avengers نباشد. مشابه وضعیت دکتر استرنج، مارول می‌تواند کارهای زیادی با شخصیت او انجام دهد بدون اینکه او روابط رسمی با انتقام‌جویان برقرار کند. با همه گسترش‌هایی که MCU در سال‌های اخیر پشت سر گذاشته است، تیم‌آپ‌ها و کراس اوورهای دیگر باید روی میز باشند. بر اساس گذشته خشونت آمیز و موقعیت او به عنوان یک فرد تنها، اتحادهای کوتاه مدت با سایر قهرمانان ممکن است پس از مون نایت برای شخصیت او مناسب تر باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *