۰

لیست تمام آهنگ های فیلم Red Notice

لیست تمام آهنگ های فیلم Red Notice

لیست تمام آهنگ های فیلم Red Notice

لیست تمام آهنگ های فیلم Red Notice

فیلم نتفلیکس Red Notice دارای یک موسیقی متن جذاب است. این فیلم توسط راسون مارشال توربر کارگردانی شده است و رایان رینولدز، گال گدوت، و دواین جانسون را به عنوان سه بازیگر نقش اول در حضور دارند.

این فیلم اکشن-کمدی اورجینال نتفلیکس دارای امتیاز سینمایی برای این فیلم است که توسط آهنگساز استیو جابلونسکی نوشته شده است. کارهای او یادآور موسیقی فیلم های ماموریت غیرممکن و فیلم های جیمز باند است.

اگرچه Red Notice نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرده است، اجماع مخاطبان در Rotten Tomatoes 92% درخشان است و نشان می دهد که بینندگان خانگی به دنبال چیزی جز یک سرگرمی سرگرم کننده نیستند. ارتباط بین سه بازیگر همان چیزی است که این فیلم اکشن کلیشه‌ای را به یاد ماندنی می‌کند، اما موسیقی متن آن نیز به کمک آن می‌آید که طیفی از آهنگ‌ها از رپ گرفته تا موسیقی Raiders of the Lost Ark را در خود دارد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی لیست تمام آهنگ های فیلم Red Notice بپردازیم.

 

لیست تمام آهنگ های فیلم Red Notice

لیست تمام آهنگ های فیلم Red Notice

  • “Sabotage” ساخته Beastie Boys-  در صحنه ابتدایی فیلم، هارتلی در حال تلاش برای تعقیب بوث پس از دزدیدن یکی از سه تخم کلئوپاترا است. “Sabotage” زمانی که هارتلی در تلاشی برای تعقیب بوث به یک پورشه تایکان در نزدیکی کولوسئوم در رم است، شروع به پخش می کند، اما تقریباً بلافاصله با تصادف او موسیقی را قطع می کند.
  • “Época ساخته Gotan Project – این ترک زمانی پخش می شود که هارتلی ماسک می‌زند و به مهمانی سوتو ووس (کریس دیامانتوپولوس) می‌رود. او با بوث ملاقات می کند که به شکل یک پیشخدمت مبدل شده و سینی لیوان نوشیدنی در دست دارد.
  • «Amado Mio» اثر Pink Martini- این ترک توسط نوازندگان زنده در مهمانی Voce اجرا می شود. این موسیقی در صحنه ای از فیلم رخ می دهد که شخصیت دواین جانسون به گدوت نزدیک می شود و آنها شروع به رقصیدن با آهنگ می کنند تا اینکه Voce مزاحم آنها می شود زیرا او حسود است و می خواهد با او برقصد.
  • “Downtown” توسط Tony Hatch- شخصیت Bishop کلمات “Downtown” را در حالی که در تلاش برای بازجویی از بوث در حال آتش زدن هارتلی است، می خواند. او پس از فرار از مسمومیت Voce دوباره شروع به خواندن آهنگ می کند.
  • «The Raider’s March» از John T. Williams – بوث قادر است پناهگاه مخفی هیتلر را در وسط جنگلی در آرژانتین پیدا کند. هارتلی آهنگ “The Raider’s March” را از مهاجمان کشتی گمشده هنگام ورود به پناهگاه سوت می زند، که به نظر می رسد مستقیماً از فیلم ایندیانا جونز آمده است.
  • “Perfect” از Ed Sheeran – در حالی که خریدار تخم‌های کلئوپاترا در حال تقدیم آنها به دخترش در مراسم عروسی او در قاهره است، اد شیران اجرای زنده «پرفکت» را برای عروس آغاز می‌کند.
  • “Libertango” از Tango Jointz- «لیبرتانگو» جایی پخش می شود که شخصیت دواین جانسون، و گال گدوت، در حال طی کردن رفتن اقیانوس در قایقشان هستند.
  • “Notorious B.I.G .” از The Notorious B.I.G – بوث در قایق به هارتلی و بلک نزدیک می شود و پیشنهادی برای کار جدیدی دارد که آنها نمی توانند رد کنند. کار آنها را به پاریس می برد، جایی که “Notorious B.I.G.” همانطور که بیرون از موزه لوور ایستاده اند پخش می شود.
  • “On the Run” از Naz Tokio-  این ترک در تیتراژ پایانی Red Notice پخش می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *