۰

لیست تمام آهنگ های فیلم Uncharted

لیست تمام آهنگ های فیلم Uncharted

لیست تمام آهنگ های فیلم Uncharted

لیست تمام آهنگ های فیلم Uncharted

موسیقی متن فیلم Uncharted گسترده است و به ایجاد حس ماجراجویی در اقتباس از بازی ویدیویی کمک می کند. بازیگران Uncharted شامل تام هالند ، مارک والبرگ و سابرینا تاتی گابریل هستند. این فیلم بر مجموعه‌ای از شکارچیان گنج تمرکز می‌کند که علیه یکدیگر می‌جنگند، طرف‌های خود را عوض می‌کنند، حتی می‌کشند تا به آنچه می‌خواهند، یعنی گنج گمشده فردیناند ماژلان برسند.

این فیلم از ریشه‌های پلی‌استیشن خود با موسیقی شگفت‌انگیزی که توسط رامین جوادی نوشته شده است، استفاده می‌کند، که تماشاگران او را از روی کار او در Iron Man، Game of Thrones و Pacific Rim می‌شناسند. او همچنین با امتیازدهی بازی‌های ویدیویی آشناست و فضا را برای عناوین متعددی از جمله Gears of War 4 ایجاد کرده است که او را به گزینه‌ای عالی برای آهنگسازی فیلم تبدیل کرده است.

علاوه بر موسیقی استادانه، آهنگ یادآور Uncharted ایندیانا جونز دارای چندین آهنگ است که ماجراجویی را ادامه می دهد. یکی از بهترین بخش های موسیقی متن Uncharted این است که علاوه بر چند مورد آشنا، بینندگان احتمالاً چندین آهنگ را پیدا می کنند که با آنها ناآشنا هستند. این امر با درگیر نگه داشتن بینندگان بدون دور کردن توجه از داستان و بازیگران، از فضایی که فیلم ایجاد می کند، حمایت بیشتری می کند. در زیر لیستی از هر آهنگ در Uncharted و جایی که بینندگان می توانند انتظار شنیدن آنها را در فیلم داشته باشند، آمده است.

 

لیست تمام آهنگ های فیلم Uncharted

لیست تمام آهنگ های فیلم Uncharted

  • “Hello Hello Hello” ساخته Remi Wolf – آهنگ Remi Wolf در حالی پخش می شود که شخصیت تام هالند، Nathan Drake برای کارش دیر می شود. این آهنگ در باری که او در آن کار می کند پخش می شود.
  • “The Rain That Never Came” ساخته Apache Sun-  آهنگ آپاچی سان در جایی پخش می شود که دریک برای ماموریت آتی سالی با بازی مارک والبرگ آماده می شود. نشان داده می‌شود که دارد تمرین می‌کند، درباره تاریخ گنج تحقیق می‌کند و به پیشینه شریک جدیدش نگاه می‌کند.
  • «Como El Agua» اثر Camarón de la Isla- «کومو ال آگوا» در جایی که دریک و سالی به بارسلونا، اسپانیا می‌رسند و با کلویی فریزر (سوفیا تیلور علی) ملاقات می‌کنند.
  • “Hype” توسط Dizzee Rascal و Calvin Harris- آهنگ کالوین هریس و دیزی راسکال پس از طی کردن مسیر از میان تونل‌های زیر کلیسا، توسط دریک و فریزر پخش می‌شود.
  • «Al Pacino» توسط immy Trumpet و Krunk– این آهنگ دومین آهنگی است که در حالی که دریک و فریزر تلاش می کنند تا در را در پشت میله باز کنند و در حین مبارزه با سرسپردگان برداک (تاتی گابریل) از جمله شرور اسکاتلندی مورد علاقه مخاطبان Uncharted هستند.
  • “Lazy Mary” توسط Lou Monte و Joe Riesman- آهنگ را می‌توان در پاپا جان شنید، در حالی که سالی تلاش می‌کند سوراخ کلید را پیدا کند که دریک و فریزر را از غرق شدن نجات می‌دهد.
  • “Take the Money and Run” توسط WZRD BLD – «پول بگیر و فرار کن» در پایان فیلم شنیده می‌شود که دریک و سالی در یکی از هلیکوپترهای برداک به سمت افق فرار می‌کنند و نام فیلم ظاهر می‌شود.
  • “No Mind” توسط MLKBLOOD –  آهنگی که توسط MLKBLOOD اجرا شده است برای Uncharted نوشته شده است و در تیتراژ پایانی پخش می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *