۰

بهترین بازی های آرامش بخش ۲۰۲۲ که باید آنها را تجربه کنید

بهترین بازی های آرامش بخش

بهترین بازی های آرامش بخش

بهترین بازی های آرامش بخش

در حالی که بسیاری از بازی‌ها می‌توانند بی‌نظم و چالش‌برانگیز باشند، برخی از آنها با گیم‌پلی آرامش‌بخش، تنظیمات آرام، و صداهای آرامش‌بخش، همه چیز را عادی نگه می‌دارند.

بنابراین اگر به دنبال استراحت پس از یک روز طولانی هستید، حتما بازی های این لیست را بررسی کنید.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بعضی از بهترین بازی های آرامش بخش ۲۰۲۲ بپردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Chicory: A Colorful Tale

بهترین بازی های آرامش بخش

یکی از شگفت‌انگیزترین موفقیت‌های مستقل سال ۲۰۲۱، Chicory: A Colorful Tale یک بازی پازل ماجراجویی دوبعدی است که درباره سگی به نام پیتزا است که یک قلم مو جادویی را کشف می‌کند.

این ابزار هنری به پیتزا اجازه می‌دهد تا با استفاده از ضربه‌های قلم مو و پاشیدن رنگ‌ها، دنیای کارتونی خود را در حین کاوش در مناطق جدید، حل پازل و باس های جنگی زنده کند.

این بازی داستانی شگفت‌انگیز احساسی را روایت می‌کند که مطمئناً نظر بازیکنان را جلب می‌کند و دیدگاه تازه‌ای درباره معنای هنرمند بودن ارائه می‌دهد.

Chicory  یک افزودنی عالی به کتابخانه طرفداران پازل است که با داستان سرایی جدی و تصاویری پر جنب و جوش روز شما را روشن می کند.

The Ramp

بهترین بازی های آرامش بخش

وقتی به The Ramp نزدیک می شوید، بهتر است آن را بیشتر به عنوان یک اسباب بازی دیجیتال در نظر بگیرید تا یک بازی ویدیویی ، اسباب بازی ای که برای چند دقیقه بازی معمولی مناسب است.

این بازی گیم‌پلی اسکیت‌بردی رضایت‌بخش و منحصربه‌فردی را با یادگیری آسان، ترفندها و کنترل‌های سخت برای مهارت ارائه می‌دهد.

این بازی شامل چهار سطح است: یک هاف پایپ کلاسیک، empty pool، two compacted bowls، و یک رمپ بزرگ برای انجام شیرین کاری های خطرناک و جذاب.

The Ramp در حالی که در ارائه و طراحی ساده است، یک گزینه عالی برای روزهای بارانی است که نمی خواهید برای اسکیت بیرون بروید و همچنان می خواهید کمی استراحت کنید.

Townscaper

بهترین بازی های آرامش بخش

Townscaper رویکردی مینیمالیستی به ساختمان شهری دارد که می تواند به طبیعت جذاب و شبیه سازی محور این ژانر وفادار بماند.

بدون هیچ هدف یا سیستم مدیریت پیچیده، گیم پلی حول ساخت شهرهای جزیره ای عجیب و غریب با خیابان های خمیده، کلیساهای سر به فلک کشیده، شبکه های کانالی یا هر چیزی که واقعاً در ذهن خود دارید می چرخد.

همه اینها بلوک به بلوک با استفاده از کنترل‌های ساده انجام می‌شود که کل فرآیند را ساده می‌کند و به شما امکان می‌دهد روی ایجاد طرح، قرارگیری و رنگ هر ساختار تمرکز کنید.

از بسیاری جهات، Townscaper بیشتر یک اسباب بازی مجازی است تا یک بازی واقعی، یک بازی که از الگوریتم های اساسی و اصولی استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که هر بلوک به طور جادویی به یک خانه زیبا، راه پله یا پل تبدیل می شود.

Unpacking

بهترین بازی های آرامش بخش

یکی از آرامش بخش ترین بازی های موجود در این لیست، Unpacking تجربه آشنای سازماندهی دارایی های شخصی شما پس از نقل مکان به خانه جدید را شبیه سازی می کند.

در طول هشت جابجایی خانه، به بازیکنان فرصتی داده می شود تا وزن عاطفی ناشی از انعکاس زندگی در طول سال ها را تجربه کنند.

گیم‌پلی ترکیبی از پازل‌های مناسب و دکوراسیون خانه است، زیرا بازیکنان تشویق می‌شوند تا فضاهای زندگی رضایت‌بخش و زیبایی‌شناختی ایجاد کنند.

این یک تجربه مدیتیشن بدون هرگونه تایمر، متر یا نت است و شامل یک موسیقی متن آرامش بخش از آهنگساز/کارگردان صوتی برنده جایزه بفتا، جف ون دایک است.

Abzu

بهترین بازی های آرامش بخش

Abzu یک بازی ماجراجویی زیر آب است که شما را مجبور می کند نقش یک غواص را بر عهده بگیرید که از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که روی سطح یک اقیانوس عظیم شناور هستید.

بازیکنان می‌توانند محیط‌های زیبای زیر آب مملو از حیات گیاهی و جانوری و همچنین فناوری‌های باستانی و تمدن‌های مدفون را کشف کنند.

بیشتر بازی صرف حل معماهای ساده و تعامل با حیات دریایی با استفاده از توانایی های مبتنی بر سونار می شود.

این یکی از آرام‌بخش‌ترین بازی‌های این فهرست است و به شما این حس را می‌دهد که در دنیای متفاوتی هستید.

House Flipper

بهترین بازی های آرامش بخش

House Flipper هم به عنوان یک تقلید از برنامه های تلویزیونی محبوب بازسازی خانه و هم به عنوان یک بازی شبیه سازی خرید و فروش قانونی خانه عمل می کند.

در این بازی، املاک مجازی را به امید کسب سود با استفاده از تعمیر برای افزایش ارزش آنها، خرید و فروش می کنید.

این شامل سیم کشی مجدد پریزها، تعویض فیوزها، تخریب دیوارها، جمع آوری زباله ها، رنگ آمیزی مجدد اتاق ها و خرید مبلمان جدید است.

هر مشتری ترجیحات خود را خواهد داشت، بنابراین دانستن اینکه چگونه نیازهای آنها را برآورده کنید یک عنصر ضروری برای موفقیت است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *