۰

ایستراگ لباس شخصیت Moon Knight توسط سازنده آن فاش شد

ایستراگ لباس شخصیت Moon Knight

ایستراگ لباس شخصیت Moon Knight

ایستراگ لباس شخصیت Moon Knight

طرفداران آشنا با Moon Knight از توانایی های شخصیت و اینکه او به عنوان آواتار Khonshu، خدای ماه مصر عمل می کند، آگاه هستند. به همین دلیل، مارک اسپکتور باید لباس مخصوص را احضار کند، اما در اوایل سریال مشخص شد که در واقع نسخه‌های متعددی از آن وجود دارد. در حالی که مون نایت یک کلاه هودی و شنل بزرگ به تن می کند، لباس دوم، لباس Mr. Knight، شامل یک لباس سه تکه کاملا سفید است. دلیل وجود لباس‌های مختلف در Moon Knight این است که آنها هویت مارک را متمایز می‌کنند، بنابراین لباس Mr. Knight نشان‌دهنده تغییر جداگانه‌ای برای استیون گرانت زمانی است که او کنترل را در دست دارد. علاوه بر این دو لباس، برخی از طرفداران به هیروگلیف های ( حروف تصویری) روی آن ها نیز توجه کرده اند.

اکنون کسپرلیک به ComicBook توضیح داده است که این هیروگلیف‌ها در هر دو نسخه لباس عباراتی را بیان می‌کنند. او به اشتراک می گذارد که ماه روی سینه مون نایت نشان دهنده سوگند کانشو است. او همچنین می‌گوید که تعداد زیادی ایستراگ دیگر در سرتاسر سریال وجود دارد و مخاطبان را تشویق می‌کند تا آن‌ها را پیدا کنند. نقل قول کسپرلیک در مورد هیروگلیف های خاص روی دو لباس را در زیر بخوانید:

“برخیز و دوباره زندگی کن به عنوان مشت انتقام جوی من. شوالیه ماه من” این هیروگلیف روی شلوار است. در مورد Mr. Knight، ایستراگ به این صورت است که دکمه های روی جلیقه دکمه های سفارشی هستند که نماد کانشو هستند. من یک فلزکار داشتم که همه آنها را می ساخت.

ایستراگ لباس شخصیت Moon Knight

جرمی اسلیتر در مورد لباس مون نایت نیز صحبت کرده است و فاش کرده است که از همان ابتدا می دانست که این لباس باید فراطبیعی باشد، برخلاف چیزی که مارک زیر لباسش می پوشد. او همچنین اظهار داشت که پس از تماشای مقدار زیادی آرت های کمیک، طرح Universe X را پیدا کرد و احساس کرد که چیزی شبیه به پیچیدن روی یک مومیایی در میان تمام لباس‌های موجود در MCU برجسته می‌شود. نتیجه نهایی، همانطور که او بیان کرد، یکی از متمایزترین لباس هایی بود که مارول در یکی از پروژه های خود گنجانده است.

همانطور که Moon Knight منتظر دو قسمت پایانی خود است، جالب است که ببینیم آیا تغییرات دیگری در لباس این شخصیت ایجاد می شود، به خصوص با این باور رایج که جیک لاکلی، هویت سوم، فاش خواهد شد. همچنین این ایده وجود دارد که لیلا (می کالاماوی) می تواند آواتار بعدی Khonshu شود، و اینکه لباس او چگونه خواهد بود نیز ارزش فکر کردن را دارد. طرفداران این مجموعه می‌توانند مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر و مشاهده دیگر ایستراگ ها با ادامه Moon Knight باشند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *