۰

داستان دارک کاراکتر Liod در مانگای Spy x Family

داستان دارک کاراکتر Liod در مانگای Spy x Family

داستان دارک کاراکتر Liod در مانگای Spy x Family

داستان دارک کاراکتر Liod در مانگای Spy x Family

در حالی که Spy x Family به طور مداوم یکی از جذاب‌ترین مانگا‌های Shonen Jump است، آخرین فصل‌های آن نشان می‌دهد که وقتی بخواهد می‌تواند جدی شود. هر نویسنده ای نمی تواند کمدی و درام را به یک اندازه خوب بنویسد، اما نویسنده مانگا Tatsuya Endo نشان می دهد که در آخرین فصل های آن از عهده وظیفه خود بر می آید. با توجه به موضوعی که داستان اکنون در مورد آن بحث می کند، چیز خوبی است.

طرفداران Shonen Jump در مورد Spy x Family هیجان زده اند. این سریال خانواده نامتعارف فورگر را دنبال می کند که همه اعضای آن زندگی دوگانه مخفیانه ای دارند. دیدن جاسوس لوید و قاتل مرگبار یور که سعی می کنند از دخترخوانده تله پاتیکشان آنیا در حین انجام ماموریت های جاسوسی مراقبت کنند، به همان اندازه خنده دار و دلچسب است. مانگا مکمل کاملی برای داستان است و نحوه نشان دادن واکنش‌های شخصیت‌های عجیب و غریب Spy x Family نسبت به جنایات مختلف واقعاً باشکوه است. عبارات آنیا به تنهایی ثابت می کند که اندو یک نابغه کمدی است. با این حال، دو فصل اخیر مانگا بسیاری از جنبه‌های کمدی سریال را کنار گذاشته و نشان داده است که این سریال می‌تواند به همان اندازه کمدی به درام نیز بپردازد.

فصل‌های ۶۲.۱ و ۶۲.۲ هر دو از شیطنت‌های امروزی خانواده فوگر خارج می‌شوند تا نگاهی اجمالی به دوران کودکی لوید داشته باشند. در اینجا مشخص می شود که پدر لوید بسیار کمتر از آنیا حمایت می کرد. او با آزار لفظی و بدنی پسرش، او را به خاطر بازی با دوستانش به جای درس خواندن تنبیه می کند. اگرچه این به اندازه کافی بد است، اما جنگ سرد Spy x Family با شروع جنگ بین شرق و غرب داغ می شود و اوضاع برای Loid بسیار بدتر می شود. یکی یکی، نزدیک ترین افراد به او در حملات هوایی کشته می شوند، از دوستان جوانش شروع می شود و در نهایت هر دو والدینش را شامل می شود. این از دست دادن ها باعث شد که او به ارتش بپیوندد و به یک سرباز بی رحم تبدیل شود.

داستان دارک کاراکتر Liod در مانگای Spy x Family

داستان دارک کاراکتر Liod در مانگای Spy x Family

این فلاش بک اطلاعات ارزشمندی در مورد یکی از مهمترین شخصیت های سریال به خوانندگان سریال می دهد. دیدن رفتار پدر لوید با او، تلاش های او را برای بزرگ کردن آنیا شجاعانه تر می کند. به جای اینکه او را آزار دهد تا او را از نظر تحصیلی خوب کند، همیشه با مهربانی و محبت با او رفتار می کند. داستان پس زمینه همچنین بینشی را در مورد اینکه چرا لوید خود را تا این حد به شغلش اختصاص داده است ارائه می دهد. علاوه بر عمق بخشیدن به یک شخصیت، به کل سریال نیز عمق می دهد و نشان می دهد که پشت لحن ظنز Spy x Family پس زمینه بسیار سنگین تری وجود دارد.

اگرچه تغییر لحن ناگهانی مانگا ممکن است در ابتدا برای خوانندگان شوکه کننده باشد، اما برای بیان داستانی که اندو می خواهد بگوید بسیار ضروری است. با وجود طنز فراوانی که سریال از جاسوسی بیرون می‌آورد، کمدی زیادی در جنگ یافت نمی‌شود. در به تصویر کشیدن این موضوع جدی تر، Spy x Family لزوما باید با وزن و احترامی که سزاوار آن است با آن رفتار کند و سریال این کار را با تدبیر انجام می دهد و خود را بسیار بیشتر از یک کمدی زیبا نشان می دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *