۰

یوبی سافت در حال ساخت بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed است.

بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed

یوبی سافت در حال ساخت بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed است.

این بازی که با نام مستعار نکسوس (Nexus) شناخته می‌شود؛ شخصیت‌های به‌یادماندنی مجموعه اساسینز کرید از جمله اتزیو را برمی‌گرداند. بازی واقعیت مجازی اساسینز کرید شامل اکثر شخصیت‌های مهم می‌شود و مراحل مختلفی را پوشش می‌دهد.

روند بازی Assassin’s Creed VR مشابه عناوین اولیه است و ساز و کارهایی مانند حرکات مخفیانه، سرقت، باز کردن قفل، مبارزه، پارکور و حتی پرش از بلندترین نقطه در نظر گرفته شده است. گفتنی است این بازی شامل شانزده مرحله متفاوت به همراه یک مرحله آموزشی است که حرکت در جهان واقعیت مجازی بازی را آموزش می‌دهد.

از آن جایی با یک بازی واقعیت مجازی روبه‌رو هستیم، تفاوت‌های اساسی میان Assassin’s Creed VR با نسخه استاندارد وجود دارد؛ به‌خصوص حرکات شخصیت‌ها متفاوت است. بازی‌کنان می‌توانند دو شیوه حرکت یا ترکیبی از هر دو را انتخاب کنند. در واقع جابه‌جایی از طریق آنالوگ دسته صورت می‌گیرد و بازی‌کننده می‌تواند تله‌پورت شود یا به‌سادگی حرکت کند. مخفی‌کاری نیز جنبه مهمی از بازی اساسینز کرید است و تله‌پورت طوری طراحی شده که اگر در منطقه دشمن ظاهر شوید، اعلان خطر به شما داده شود تا بتوانید سریعاً از دشمنان دور شوید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *