۰

پلنگ سیاه Black Panther با یک جمله ثابت کرد که بهترین قهرمان مارول است

پلنگ سیاه Black Panther

پلنگ سیاه Black Panther

پلنگ سیاه Black Panther مارول یک قهرمان محبوب است، اما او همچنین یک شخصیت واقعا الهام بخش است و او آن را تنها با یک دیالوگ ثابت می کند. پادشاه واکاندا کل یک ملت را رهبری می‌کند و به همین دلیل دیدن آن به‌عنوان کسی که با مردم عادی دنیای مارول همدلی می‌کند، کمی سخت باشد. با این حال، این شخصیت دارای قدرت بزرگی از شفقت است، و آنها را می توان در Avengers شماره ۵۵ در گفتگو با کم احتمال ترین انتقام جو از همه آنها دید: بتمن مارول.

تقریباً یک سال پیش، رویداد Marvel’s Heroes Reborn، زمین دنیای مارول را به یک جامعه پرستش مفیستو تبدیل کرد. تونی استارک، کارول دانورز و دیگر قهرمانان جهان ۶۱۶ هرگز به عنوان انتقام جویان متحد نشدند. در عوض، Squadron Supreme (کپی مارول از لیگ عدالت دی سی) اکنون از سیاره دفاع می کند. بلید موفق می‌شود انتقام‌جویان را گرد هم بیاورد و کل نقشه‌ها نشان داده شد که پیمانی بین مفیستو و مامور کولسون (در این جهان، رئیس‌جمهور ایالات متحده) است. بیشتر اسکادران سوپریم حافظه‌های خود را از دست داده و به قسمت‌های دیگر گریختند… به جز کایل ریچموند، که به نام Nighthawk شناخته می‌شود.

Nighthawk از آن زمان دریافته است که او اصلاً یک انسان “واقعی” نیست. او به عنوان بخشی از آزمایشی که دنیای قهرمانان دوباره متولد شد، و در آزمایشگاه رشد کرد. به عنوان نسخه مارول از بتمن، Nighthawk یک کارآگاه فوق العاده با استعداد است و از زمانی که او فریب و نیرنگ را کشف کرده است، احساس بی هدفی می کند. او از تلاش پلنگ سیاه برای تیم شدن طفره می رود، اما تی چالا به هر حال تمام اطلاعات مربوط به فعالیت های مفیستو را به او می دهد و در عین حال می گوید: “به یاد داشته باشید که فرقی نمی کند در بهشت به دنیا آمده باشیم یا در جهنم بزرگ شده باشیم… نه خدا یا شیطان. باید تصمیم بگیرد که آیا ما ارزش این را داریم که مرد خطاب شویم یا نه.”

پلنگ سیاه Black Panther

مانند دیگر ابرقهرمانان ثروتمند قبل از او، مانند تونی استارک و بروس وین، تی چالا به عنوان یک فرد فوق العاده ممتاز بزرگ شد. پسر کینگ، او می توانست به راحتی تبدیل به وارثی مغرور و سرسخت تاج و تخت شود که نمی توانست به هیچ کس بدون خون سلطنتی اهمیت دهد. اما T’Challa در قلب او فردی دلسوز است که مبارزات Nighthawk و دیگران را می بیند و به جای نادیده گرفتن آنها می خواهد به آنها کمک کند.

Black Panther به عنوان یک شاهزاده بزرگ شد، در حالی که Nighthawk (این نسخه از او) اصلاً بزرگ نشد. تی چالا از این حمایت می کند که فرد هویت خود را ایجاد می کند، نه شرایط تولدش. Black Panther همیشه خانواده سلطنتی بوده است، اما او هنوز هم یکی از انسانی ترین قهرمانان در دنیای مارول است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *