۰

فیلم Adam Project چهارمین فیلم بزرگ نتفلیکس در تمام دوران است

فیلم Adam Project

فیلم Adam Project

طبق داده‌های جدید، فیلم Adam Project در حال حاضر چهارمین فیلم پربازدید انگلیسی زبان نتفلیکس است که تنها یک ماه پیش منتشر شد. پروژه آدام در یک دنیای علمی-تخیلی آینده نگرانه اتفاق می افتد که در آن خلبانی به نام آدام (رایان رینولدز) به گذشته سفر می کند تا با نسخه جوانتر خود (واکر اسکوبل) ملاقات کند. علاوه بر رینولدز و اسکوبل، مارک روفالو در نقش پدر آدام، جنیفر گارنر در نقش مادر آدام، زوئی سالدانا در نقش لورا همسر آدام و کاترین کینر در نقش رئیس آدام نیز بازی می‌کنند.

فیلمنامه پروژه آدام در ابتدا در سال ۲۰۱۲ نوشته شد و تام کروز نقش اصلی را بازی کرد. با این حال، در سال ۲۰۲۰، فیلم با کارگردانی و تهیه‌کننده، شاون لوی به نتفلیکس منتقل شد. رینولدز و لوی همچنین در فیلم Free Guy با هم کار کردند و به زودی دوباره با هم همکاری خواهند کرد، زیرا Levy کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده خواهد داشت.

اکنون، ددلاین گزارش می دهد که بر اساس اعلامیه ای از نتفلیکس، فیلم Adam Project بیش از ۲۳۳ میلیون بار دیده شده است که آن را به چهارمین فیلم انگلیسی زبان پرطرفدار در تاریخ این پلتفرم تبدیل کرده است. تنها فیلم‌هایی که در حال حاضر از پروژه آدام جلوتر هستند عبارتند از Red Notice (شماره ۱) (که رینولدز نیز در آن بازی می‌کند)، Don’t Look Up (شماره ۲)، و Bird Box (شماره ۳). رینولدز همچنین در نهمین عنوان پرطرفدار نتفلیکس، ۶ Underground، ایفای نقش می کند و او را به اولین بازیگری تبدیل می کند که سه فیلم در لیست ۱۰ فیلم برتر نتفلیکس دارد.

فیلم Adam Project

علیرغم موفقیت اخیر رینولدز با نتفلیکس، پروژه بعدی رینولدز با Apple TV+ خواهد بود. او در کنار ویل فرل و اکتاویا اسپنسر در یک فیلم موزیکال با الهام از سرود کریسمس با عنوان Spirited بازی خواهد کرد. یکی دیگر از بازیگران The Adam Project نیز پروژه بزرگی را آماده کرده است ، در ۱۱ آوریل، اعلام شد که اسکوبل برای نقش پرسی در این سریال پرسی جکسون و المپیک دیزنی پلاس انتخاب شده است. به احتمال زیاد موفقیت این بازیگر ۱۳ ساله در پروژه آدام به او کمک کرد تا نقش بسیار ارزنده پرسی را به دست آورد.

از آنجایی که The Adam Project تنها یک ماه است که اکران شده است، این امکان وجود دارد که این فیلم همچنان در نتفلیکس به رتبه های بالاتر صعود کند. همین چند هفته پیش، در ۲۹ مارس، این تنها هفتمین فیلم انگلیسی زبان پرطرفدار نتفلیکس بود. با گذشت زمان و کسب بازدیدهای بیشتر از پروژه آدام، این احتمال وجود دارد که به زودی اعلامیه ای برای پروژه آدام ۲ منتشر شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *