۰

گوشی سامسونگ گلکسی M53 رسمی شد

گلکسی M53

سامسونگ گلکسی M53 مدل ۵G را معرفی کرد که مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی Super AMOLED Plus است. اگر این مشخصات آشنا به نظر می رسند، به این دلیل است که M53 اساسا یک نسخه ارزان قیمت از Galaxy A73 5G است.

گلکسی M53

تنها چیزی که گلکسی M53 و A73 را از هم جدا می کند چیپست است . M53 احتمالا به جای اسنپدراگون ۷۷۸G گوشی های سری A از Dimensity 900 استفاده می کند. هر دو تراشه‌های ۶ نانومتری (TSMC) هستند، اما اسنپدراگون ساختار CPU بهتر (۴ هسته‌های مبتنی بر Cortex-A78 در مقابل ۲x A78) و همچنین پردازنده گرافیکی قدرتمندتری دارد.

همچنین، تنها یک پیکربندی حافظه، ۶/۱۲۸ گیگابایت، بدون هیچ گزینه ای برای ارتقاء حافظه رم یا حافظه وجود دارد. با این حال، اسلات microSD برای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

گلکسی M53
گلکسی M53
گلکسی M53

 دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با f/1.8 نیز در پشت گوشی قرار دارد، اما تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) را از دست داده است. دوربین الترا واید دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی با وضوح کمتر (از ۱۲ مگاپیکسل) است. دو ماژول باقیمانده در پشت یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از کاهش بودجه بدون آسیب جان سالم به در برد.

گلکسی M53

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی گلکسی M53، پنل Super AMOLED Plus با وضوح +FHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. هیچ صحبتی در مورد شیشه تقویت شده وجود ندارد، اما A73 گوریلا گلس (یا مشابه) نیز ندارد. حسگر اثرانگشت به سمت کناری (دکمه روشن/خاموش) حرکت کرده است.

گلکسی M53

انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی تامین می شود که مطابق با A73 و A53 است. یکی از نقاط ضعف تغییر به تراشه Dimensity این است که اتصال Wi-Fi به جای ۶ به Wi-Fi 5 (ac) محدود می شود. در طرف مقابل، بلوتوث ۵.۲ (در مقابل ۵.۰) پشتیبانی می شود.

این یک راه‌اندازی بی‌صدا بود، بنابراین ما همچنان منتظر اطلاعات قیمت سامسونگ گلکسی M53 5G، به همراه فهرست مناطق عرضه‌شده هستیم. اگر این گوشی نیز از الگوی عرضه سری A پیروی کند، ممکن است چند هفته طول بکشد تا این موارد را بفهمیم.

منبع : samsungmobilepress

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *