۰

سامسونگ گلکسی F23 5G صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G را به همراه دارد

سامسونگ گلکسی F23 5G

سامسونگ قبلاً گلکسی F23 را به نمایش گذاشته بود و اکنون این گوشی به طور رسمی معرفی شد. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی F22 با صفحه نمایش بهتر و چیپست سریعتر عرضه می شود.

سامسونگ گلکسی F23 5G

سامسونگ گلکسی F23 5G دارای صفحه نمایش LCD 6.6 اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD+ است که نسبت به F22 با وضوح ۹۰ هرتز و ۷۲۰p+ بیشتر است. در این گوشی از محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده شده است که اولین مورد برای سری گلکسی F است.

در این گوشی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی f/2.2 وجود دارد که روی یک ناچ قرار گرفته است.

در پشت گوشی سه دوربین دیگر وجود دارد ، ۵۰ مگاپیکسل f/1.8 اصلی، ۸ مگاپیکسل f/2.2 الترا واید با ۱۲۳ درجه FoV و ۲ مگاپیکسل f/2.2 ماکرو.

سامسونگ گلکسی F23 5G

Samsung Galaxy F23 5G دارای چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G است که بر اساس فرآیند ۸ نانومتری ساخته شده است و یکی از پیشرفت های کلیدی نسبت به ۱۲ نانومتری Mediatek Helio G80 F22 است. چیپست جدید از پرفروش ترین های گلکسی A52 5G آشناست.

رم ۴ یا ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است. گلکسی F23 5G یک اسلات اختصاصی micro SD در کنار دو اسلات سیم کارت دارد.

این گوشی دارای اندروید ۱۲ با One UI 4.1 است و از Samsung Pay در هند پشتیبانی می کند. این دستگاه از بلوتوث ۵.۰، NFC پشتیبانی می کند و دارای یک پورت USB-C است، اما بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا.

سامسونگ گلکسی F23 5G

در حالی که سامسونگ شارژر گلکسی F23 را در مقایسه با گلکسی F22 ارتقا داده و اکنون ۲۵ وات است، ظرفیت باتری به ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت کاهش یافت. همچنین، گلکسی F23 5G بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شود، که آن را به اولین غیر پرچمدار سامسونگ تبدیل می‌کند که بدون آداپتور عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی F23 5G
سامسونگ گلکسی F23 5G
سامسونگ گلکسی F23 5G

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *