۰

بازی‌های ماه آوریل PlayStation Now معرفی شدند

بازی‌های ماه آوریل PlayStation Now

بازی‌های ماه آوریل PlayStation Now

بازی‌های ماه آوریل PlayStation Now عبارتند از Outer Wilds، WRC 10 FIA World Rally Championship، Journey to the Savage Planet و Werewolf The Apocalypse – Earthblood.

این بازی ها در ۵ آوریل، در کنار بازی‌های این ماه پلی‌استیشن پلاس: Hood: Outlaws & Legends، Slay the Spire، و Spongebob Squarepants: Battle For Bikini Bottom – Rehydrated وارد بازار خواهند شد.

بازی‌های مارس PlayStation Now شامل Shadow Warrior 3، Crysis Remastered، Relicta و Chicken Police – Paint It Red است.

سونی هفته گذشته سرویس پلی استیشن پلاس را برای PS4 و PS5 گسترش داد.

این سیستم که در سه سطح پرداخت (Essentials، Extra و Premium) ساختار یافته است، پیشنهادات اشتراک موجود PS Plus و PS Now را با هم ترکیب می کند و نام تجاری دومی را به تدریج حذف می کند.

PS Plus Essentials همان مزایای سرویس فعلی PS Plus را با بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف‌ها و بخش چند نفره آنلاین ارائه می‌کند. هزینه آن نیز همان خواهد بود: ۹.۹۹ دلار / ۸.۹۹ یورو / ۶.۹۹ پوند در ماه، ۲۴.۹۹ دلار / ۲۴.۹۹ یورو / ۱۹.۹۹ پوند برای سه ماه، یا ۵۹.۹۹ دلار / ۵۹.۹۹ یورو / ۴۹.۹۹ پوند در سال.

PS Plus Extra دارای همان مزایا است، اما با دسترسی به کتابخانه ای از ۴۰۰ بازی قابل دانلود PS4 و PS5. هزینه آن ۱۴.۹۹ دلار / ۱۳.۹۹ یورو / ۱۰.۹۹ پوند در ماه، ۳۹.۹۹ دلار / ۳۹.۹۹ یورو / ۳۱.۹۹ پوند برای سه ماه، یا ۹۹.۹۹ دلار / ۹۹.۹۹ یورو / ۸۳.۹۹ پوند در سال خواهد بود.

PS Plus Premium دارای مزایای فوق است اما تا ۳۴۰ بازی اضافی از جمله عناوین PS3 در دسترس از طریق استریم ابری و کاتالوگ بازی های کلاسیک موجود در هر دو گزینه پخش و دانلود از نسل های اصلی PlayStation، PS2 و PSP را اضافه می کند.

Premium با قیمت ۱۷.۹۹ دلار / ۱۶.۹۹ یورو / ۱۳.۴۹ پوند در ماه، ۴۹.۹۹ دلار / ۴۹.۹۹ یورو / ۳۹.۹۹ پوند برای سه ماه، یا ۱۱۹.۹۹ دلار / ۱۱۹.۹۹ یورو / ۹۹.۹۹ پوند در سال، شامل بازی های آزمایشی با زمان محدود نیز می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *